Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeät Tindernaiset - jaa kokemuksia!

Vierailija
18.01.2021 |

Jaetaanpas kokemuksia tökeröistä Tinder-naisista. Tavoitteena päästää ulos vähän ilmaa, mutta toisaalta ehkä myös varoittaa muita miehiä lankeamasta samaan.

Varokaa naisia jotka ei laita kokovartalokuvaa, sieltä voi paljastua melkoinen tankki.
Tekstittömät profiilit, näistä ei ota pirukaan selvää mitä haluavat.
Paljon yh-naisia jotka eivät heti kerro totuutta.
Osa naisista valehtelee ikänsä.
Katso kuvat tarkkaan, lattialta sängyn alta saattaa pilkottaa lasten leluja tai sängyn lakanat ovat lapsille tarkoitetut, naiset monesti salaavat lapsensa mutta kärähtävät valokuvissa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sanoi haluavansa lopettaa deittailun, mutta kerran vielä olisi halunnut seksiä kanssani. M35

Vierailija
2/14 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

huvittava aloitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat hätähousuja, poistavat matchin jos mies ei aloita keskustelua nopeasti.

Vierailija
4/14 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei ole niin törkeä, mutta ekoissa viesteissä vastasin olevani amis, tuhti tyttö naama pakkelissa sanoi ettei kuulemma deittaile amiksia.

Vierailija
5/14 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aemmin miehet laittoivat 30 vuotta ja kiloa sitten kuvia, joissa heillä oli vielä (omat) hiukset. 

Niin ne ajat muuttuvat, jos miespuoliset manaatit ja tappajavalaat hillitsevät itsensä ja käyttävät tuoreita kuvia.

Vierailija
6/14 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt ei ole niin törkeä, mutta ekoissa viesteissä vastasin olevani amis, tuhti tyttö naama pakkelissa sanoi ettei kuulemma deittaile amiksia.

Miksi ihmeessä hänen pitäisi? Sinä solvasit hänen ulkonäköään eikä sinun koulutuksesi kiinnostanut häntä.

Vierailija
7/14 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nainen niin ei ole omia kokemuksia, mutta yksi Tinder-deitti avautui kun naiset ovat monesti maksattaneet hänellä ateriat mitään etukäteen sopimatta.

Vierailija
8/14 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä hänen pitäisi? Sinä solvasit hänen ulkonäköään eikä sinun koulutuksesi kiinnostanut häntä.

Tuliko vaavilla paha mieli?

Vierailija
9/14 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nainen niin ei ole omia kokemuksia, mutta yksi Tinder-deitti avautui kun naiset ovat monesti maksattaneet hänellä ateriat mitään etukäteen sopimatta.

Tuolla on miehistä oma ketju.

Vierailija
10/14 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko vaavilla paha mieli?

En osaa sanoa. Kumpi teistä oli raskaana?

Vierailija
11/14 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla on miehistä oma ketju.

Oletko ihan vajaa? Kysyttiin tarinoita Tinder-naisten huonosta käytöksestä, tarjoilin sellaisen. 

Vierailija
12/14 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat hätähousuja, poistavat matchin jos mies ei aloita keskustelua nopeasti.

Poistavat matchin oikeastaan ihan mistä syystä tahansa.

Vierailija
13/14 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielisiä ovat kun saavat paljon tykkäyksiä

Vierailija
14/14 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksattaneet? Mä ainakin pokkana sanoisin, että maksa itse muonasi ja tilaisin laskut erikseen. Mikään pakko ei ole tarjota.

-nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän