Raapaisisiko tänään pikku känöset vai kökkisikö sitä selvin päin?
Kommentit (23)
Samapa tuo.
Itsellä kun ei ole perhettä, työtä tai velvollisuuksia niin usein olen kännissä maanantait, tiistai ja torstait.
Tällä viikolla taidan jättää väliin.
Jospa kuitenkin vetäisit hilpeät savut?
Sehän väsyttää huomenna, jos juot. Aamulla pitää olla pirteä ja energinen.
Loistava suunnitelma. Itse tosin tipattomalla tammikuun kunniaksi.
Mikäpä olisi parempi päivä aloittaa viikon röpöttelyt kuin maanantai?
Ei sitten mikään, varjainen lintu se madon nappaa!
Ai että maanantain ja sunnuntain välinen yö??
Sata päivää selvin päin, känöset seuraavaksi sitten 10.4 jälkeen.
Nauti minunkin puolestani. Minä olen 100 pvän tipattomalla, ei ole vaikeaa, mutta tiedän kyllä, että se eka lasi kylmää viiniä, aaah!
11.4. voi olla että Moët’ in korkkaan.
Soon kevät jo pitkällä silloin. 😢
😇🥳
Joko ap:lla on täydet tulet uunissa?
Sulla se onn tapana tämä homma keksiä puoltaavia syyntakeita omiin tekemisiisi.
Vierailija kirjoitti:
Sulla se onn tapana tämä homma keksiä puoltaavia syyntakeita omiin tekemisiisi.
Enn mä jaksa aikuisten ihmisten kanssa alkaaa tappelemaan.
Mä niin odotan sitä kun voi taas ottaa maanantaina jos siltä tuntuu. Vähän reilut neljä kuukautta pitää vielä leikkiä töissä käymistä. Ota ap pari kaljaa minunkin puolesta.
Pikkku kännejä ei ole mahdolllista vetää koska se alkaaa ennemmin tai myöhemmin van liian nopeasti väsytttämään.
Vierailija kirjoitti:
Pikkku kännejä ei ole mahdolllista vetää koska se alkaaa ennemmin tai myöhemmin van liian nopeasti väsytttämään.
Viskilllä en ole muuuten itseasiassa kokeillut. Voiis ehkä onnnistuakkin.
ah itekävin hakeen kaljaa. nyt kuuntelen musaa ja bisse narahti kohta alkaa 200k pokeriturnaus kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viskilllä en ole muuuten itseasiassa kokeillut. Voiis ehkä onnnistuakkin.
Muttta toisaalta uskalla lähteä sinälllään edes kokeilemaaankaan. Takana sellanen etttä 5 vuottta putkeeen suunnilleeen pelkkää viskiä joka päivä ja joka päivä per pulllo.
Joisin jos voisin. Huomenna työssä tärkeä kokous niin ei viitsi, harmittaa kun olisi ollut hyvä juomalla, olisin mennyt läheiselle laavulle juomaan kaljaa ja pitämään nuotiota