Onko se nyt ihan kamalaa jos tilaa ravintolassa ruuan kanssa maitoa?
Kommentit (54)
Rasvaton maito on jääkaappikylmänä paras ruokajuoma. Ja kyllä se pitää lehmänmaitoa olla. Joskus ostin kaupasta jotain tekotuotettua maitoa, purkissa luki "wow, no cow!". Olipa kummallinen maku, ei jatkoon.
Mun mielestä kaikki saa juoda ruoan kanssa mitä haluaa. Se on ihan makuasia
En ole koskaan ravintolassa maitoa tilannut, mutta saatanpa nyt ensi kerralla ottaa!
Onhan esim. kaikissa henkilöstöravintoloissa maitoa ja piimää tarjolla
Itse tilaan AINA ison lasin maitoa ruoan kanssa. Siis sen tuopin lisäksi, minkä kaikki muutkin ottaa. Joskus on seurueesta tullut ihmetteleviä katseita, mutta ei ole kukaan edes sanonut muistaakseni koskaan mitään.
Ja mitä sitten. Siinähän ihmettelevät. ;)
Suomalaisilla hinnoilla voi tilata vaikka lasillisen hevosen pissaa jos se on listalla.
Vierailija kirjoitti:
Rasvaton maito on jääkaappikylmänä paras ruokajuoma. Ja kyllä se pitää lehmänmaitoa olla. Joskus ostin kaupasta jotain tekotuotettua maitoa, purkissa luki "wow, no cow!". Olipa kummallinen maku, ei jatkoon.
Ne feikkimaidot muuten tuhoaa myös hampaat
Olettaisin ettei ravintolassa voi tilata mitään sellaista mitä ei ole tarkoitettu tilattavaksi. Ongelma on ainoastaan ap:n kaltaisilla hyypiöillä, joille ravintola on = Rosso.
Yök. Jokainen tyylillään. Itselleni olisi todella raskas turn-off, jos kumppanikandidaatti tilaisi maitoa ravintolassa ruokajuomaksi ja muutenkin maidon juominen kotonakin kuvottaisi. Lasten lisäksi joillekin metsätyömiehille ja todella raskaan fyysisen työn raatajille sellaisen soisi, mutta muiden aikuisten osalta ihmetyttää kovin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi toisia treffejä, jos mies maitoa lipittäisi.
Sehän olisi hänen voitto sitten. Selviää heti, kuinka rajoittunut ihminen olet. ;)
Vierailija kirjoitti:
Olettaisin ettei ravintolassa voi tilata mitään sellaista mitä ei ole tarkoitettu tilattavaksi. Ongelma on ainoastaan ap:n kaltaisilla hyypiöillä, joille ravintola on = Rosso.
Syöty on kaikenlaisissa ravintoloissa Rossosta Arzakiin. Ei tässä mitään ongelmaa ole. Mikä ongelma tässä sun mielestä on?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Yök. Jokainen tyylillään. Itselleni olisi todella raskas turn-off, jos kumppanikandidaatti tilaisi maitoa ravintolassa ruokajuomaksi ja muutenkin maidon juominen kotonakin kuvottaisi. Lasten lisäksi joillekin metsätyömiehille ja todella raskaan fyysisen työn raatajille sellaisen soisi, mutta muiden aikuisten osalta ihmetyttää kovin.
Olen sinun pahin painajaisesi.
T: Litra maitoa päivässä.
Saa tilata mitä haluaa, itse tilaan aina vettä.
Me juodaan miehen kanssa molemmat maitoa, myös ravintolassa. Miksi ei koska navetassa 254 eläintä.
Ihan hyvin voi tilata. Jossain fine dining paikoissa ei välttämättä ole tarjolla, mutta muissa varmasti on. Muistan, kun yhden ystäväni kanssa mentiin ravintolaan ja hän tuskaili asian kanssa, että kehtaako tilata maitoa. Olimme vielä teinejä. Sen jälkeen kaikki ovat tilanneet sitä mitä itse haluväavat, jos ei ole saatavilla, niin sitten ottaa jotain muuta. Kysymällä selviää.
On kamalaa. Maito ei ole aikuisten juoma eikä lastenkaan kun rintaruokinta on päättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä tilata, ilman muuta. varmasti myydään hienommissakin ravintoloissa, mutta sellaisissa tavallisissa leike - pannu - ym. paikoissa varmaan ihan tavallinen tilaus
Ei todellakaan ole. Hyvin, hyvin, hyvin harvinaista.
20 vuotta ravintola-alalla ja koettu on raflat ihan laidasta laitaan.Siis mitä vttua??? Maitoa saa JOKA RAVINTOLASTA SUOMESSA ja on aina saanut.
Niin saa. En ole muuta väittänytkään. Mitä sä flippailet? Opetteletko vaikka lukemaan niin saatat huomata mihin kommenttiin vastasin. Kiitos.
Mä heittäisin pihalle ihmisen joka tilaa pihvin kanssa maitoa.
Hmm. En ole koskaan tilannut, mut ehkä pitäisi. Lääkäri on määrännyt kalkkilisää, joten maito olisi hyvä vaihtoehto.
Onko kukaan kokeillut saako laktoositonta maitoa? Rasvatonta?
Maito estää raudan imeytymisen, appelsiinituoremehu edistää sitä.
Faktaa.
Onko naurettavampaa kuin maitoa lipittävä yli 4 vuotias?
Kaikki "tämä nyt vaan on tapana" on raivostuttavan yleistä.
Tekisi mieli tilata pizzaa hienossa ravintolassa, tilata kukkoa viinissä pizzeriassa ja tilata kaikkea maan ja taivaan väliltä. Ihan vaan siksi.