Mikä on bravuuriruokasi?
Mikä ruokalaji sinulta onnistuu aina? Mikä kerää kehuja? Kerro salaisuutesi.
Kommentit (17)
RAssvakeitintä ja pizzauunia ei löööydy kotoa ja ravinttolasta lähteee hakemaan niin se on niiin että minä mitäään vaivaaa ala näkemään kun mitäään hyvääkään saa aikaiseksi.
Tähän on helppo vastata: kaalilaatikko
Aina onnistuu ja aina yhtä hyvää ja isäni myös usein pyytää minua sitä tekemään.
Mitään salaisuutta ei siinä ole, vaan melko perinteisellä reseptillä teen. Saattaa siinä jotain omia vivahteitakin olla, mutta raaka-aineet toki ihan perinteiset.
Vierailija kirjoitti:
RAssvakeitintä ja pizzauunia ei löööydy kotoa ja ravinttolasta lähteee hakemaan niin se on niiin että minä mitäään vaivaaa ala näkemään kun mitäään hyvääkään saa aikaiseksi.
Taii saaa kinkkkupiiras ilman pohjaa ja ylikypsennnetyt riisinuuudelit. Makaroni on jo liiian paksu,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taii saaa kinkkkupiiras ilman pohjaa ja ylikypsennnetyt riisinuuudelit. Makaroni on jo liiian paksu,
Oikeastaaan mun mielestä paras herkku on sellainen että se ei maistu juuri miltäään, on vaaan ja voi todeta demokraaattisesti että hyvää on.
Karjalanpaisti alkaa pikkuhiljaa onnistumaan ja liemi pysyy kirkkaana. Ruskistan lihat ensin ilman nestettä astiassaan, sitten kiehuvaa vettä kuumaan pataan lihojen päälle, näin ei liemi samene. Paistin pitkä haudutus 125 asteessa kolmisen tuntia.
Naudanmaksaa, madeirakastiketta, yrttiperunoita ja palsternakkapyrettä.
M 45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasagne
Saiskos hyvän Lasagne ohjeen?
Kylllä se suomalaiseeen suuhun sopiva on se makaronilaaatikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasagne
Saiskos hyvän Lasagne ohjeen?
Makarooni on liiika paksua suomalaiseeen suuhun. Italiasssahan se on aldente mutta suomessa täytyy olla vähän pehmeeempää.
Mun bravuuri on chili con carne kaikessa yksinkertaisuudessaan. Salaisuus on siinä, että keitän kastiketta pari tuntia, jolloin siitä tulee todella hyvää. Laitan kasvikset ja lihan jo alkuvaiheessa, pavut lopuksi. Öljyä käytän vähän reippaammalla kädellä. Aina saan kehuja, kun on niin maukasta ja hyvää.