Oletko koira- vai kissaihminen?
Kommentit (30)
mulla molempia, mutta sekarotuinen pienehkö älykkö- koira (nyt jo 13v) on ehdottomasti paras
Pidän enemmän koirista, mutta en ikinä hankkisi koiraa kun päästävät karvoja ja haisevat. Tutullani on kuitenkin koira, niin hauska sitä leikittää ja testata sen reaktiota. Näyttävät niin tunteensa ja ovat aitoja.
Pidän sinällään kissoista ja koirista yhtä paljon, mutta kotiini en tällä hetkellä halua koiraa.
Vastasin kissa vaikka pidän kyllä hyväkäytöksisistä koirista joita ei tarvitse pelätä. Kissaa jos pitää pelätä niin yleensä riittää että jättää kissan rauhaan vaikka olisi samassa huoneessa. Jos taas koiraa pitää pelätä niin en todellakaan suostu olemaan samassa huoneessa sen kanssa. Kissoja on helpompi käsitellä ja osaan lukea kissojen eleitä ja ilmeitä.
meidän narttukoira haisee vain juoksuaikoina pari kertaa vuodessa. Jos se pelkää, se saattaa hetken haista, mutta haiseminen loppuu itsekseen
Mun käppäkaverilla opiskeluaikoina oli rotikka ja se hais välillä niin, että meinasin oksentaa. En ikinä ottais koiraa.
Vastasin kissa vaikka on mulla koirakin. Tänään tosin voisin olla koiraihminen koska rakkaat kissani rikkoivat läppärin näytön aamuriehun aikana. Toinen kissoista vielä sinetöi fiiliksen puraisemalla kädestä kun menin ruokkimaan. Maanantai.
Ehdottamasti kissat, jotka ovat siistejä, fiksuja ja itsenäisiä lemmikkejä. Ne ymmärtävät että ei huonolla säällä ole pakko lähteä ulos.
Kissojen kanssa oon jotenkin aina samalla aallonpituudella, olen ottanut useiden kavereiden kissoja kotiini hoitoon, ja kaikki on olleet heti kuin kotonaan ja muistaneet mut vielä myöhemminkin. Koiran haukku sattuu korviin ja hermostuttaa, sama kuin ihminen puhuisi koko ajan huutamalla. Mua myös rasittaa varsinkin bullityyppisten rotujen kaahotus, jatkuva suu auki läähääminen ja vasten hyppiminen, ihan kuin humalainen tai muuten liian tuttavallinen ihminen tunkisi väkisin iholle. En myöskään ole luonteeltani yhtään dominoiva, ja tietyntyyppisten koirien kanssa pitäisi osata olla, ja koko ajan jotenkin aktivoida tai viihdyttää sitä ja keksiä koko ajan haastavampaa tekemistä. Kissat on siinäkin mielessä helppoja kun niitä ei edes voi pomottaa, riittää kun on oma itsensä eikä (ainakaan tervepäinen) kissa silti syö mua, estä mua liikkumasta asunnossani tai rupea astumaan jalkaani näyttääkseen kuka on pomo.
Tykkään kyllä kissoista, mutta oon koiraihminen. Jos olisi varaa niin voisin hankkia molemmat. Lapsuuden perheessä aina ollut koira ja oma koira kuoli 3v. sitten. Hankkisin koiran jos olisi varaa. Tahdon koirasta lenkkikaverin ja kaverin muutenkin.
Kissoista pitävät naiset ovat epäilyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Kissoista pitävät naiset ovat epäilyttäviä.
Kissoja inhoavat ihmiset housunsisältöön katsomatta ovat vielä epäilyttävämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kani-ihminen :)
Minä taas olen ilmeisesti lapsi-ihminen. ap
ps: yhtään lemmikkieläintä ei ole taloon otettu sen jälkeen kun esikoinen (jo aikuinen) taloon tuli.
Saisko tähän sata ääntä rikki? kissaihminen ps: ootteko muuten kattonu sen leffan Kissaihmiset (-82)?
Mulla on ollut yhteensä 4 kissaa, muttei yhtään koiraa. Nyt ei oo kissaakaan.