Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi aivan kaikki menkö pieleen?

Vierailija
18.01.2021 |

Ensin korona tuli ja sotki arkea. Sitten minulla ilmeni muutama terveysongelma joihin ei koronan takia oikein nyt saa hoitoa vaan niistä nyt kärsin ja odotan. Korona aiheutti perheellemme rahahuolia ja on todella tiukkaa nyt ja laskuja myöhässä. Lapsen hyvinvointiin liittyvää huolta tuli eikä siihenkään saa koronan takia kunnon apua. Nyt meille töihin palkattiin uusi veemäinen esimies jota kaikki inhoaa ja työnantaja lopetti kaikki joustamiset. Posti hukkasi tärkeän kirjeen. Kotona kaikki menee vain rikki eikä rahaa ostaa uusia. Mies rupesi puhumaan että on alkanut miettimään eroa.

En kestä enää. Aivan kaikki elämän alueet ajautuu nyt yhtä aikaa katastrofiin ja aivan kaikki menee pieleen. Miten tästä oikein selviää?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Näköjään sain vahingossa jopa tämän otsikon menemään pieleen :(.

Ap

Vierailija
2/23 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nostaa jos onnistuisi saamaan kommentteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisena sanoisin, että rukoile. Mutta jos et halua ja vaikka haluaisit, niin laita kaikki asiat paperille omina kohtinaan ja mieti, voitko itse tehdä niille mitään. Jos voit, niin tee asia kerrallaan niitä toimenpiteitä. Jos et, niin sitten tarvitset jonkun, jolle voit purkaa sydäntäsi. Toivon, että kaikki kääntyy parhain päin pikaisesti.

Vierailija
4/23 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apu kirjoitti:

Uskovaisena sanoisin, että rukoile. Mutta jos et halua ja vaikka haluaisit, niin laita kaikki asiat paperille omina kohtinaan ja mieti, voitko itse tehdä niille mitään. Jos voit, niin tee asia kerrallaan niitä toimenpiteitä. Jos et, niin sitten tarvitset jonkun, jolle voit purkaa sydäntäsi. Toivon, että kaikki kääntyy parhain päin pikaisesti.

Millä tavalla rukoilun on tarkoitus auttaa?

Vierailija
5/23 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murphyn laki.

Vierailija
6/23 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut samaa joskus. Sinun täytyy nyt vain keskittyä perusasioihin.

Vierailija
7/23 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apu kirjoitti:

Luuletko tosiaan että maailmassa olisi miljardeja uskovaisia jos rukouksiin ei olisi koskaan vastattu? Se että nykytiede ei osaa antaa vastausta sille niin ei tarkoita että jokin asia olisi epätosi. Ajatuksen voimaa ei pidä vähätellä.

Vierailija
8/23 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Näköjään sain vahingossa jopa tämän otsikon menemään pieleen :(.

Ap

Huomasin saman ja ajattelin, että puhut tosiaan asiaa. ☺️

En silti naureskele yhtään, sillä oma elämäni näyttää myös muuttuneen kirotuksi.

Ei mikään, ei kerrassaan mikään suju ja onnistu, vaikka miten yritän. Kaikkea saa säätää ja säätää, eikä silti tule valmista.

Nyt olen jo niin väsynyt taistelemaan, että alkaa olla ihan sama mitä tapahtuu.

Makaan vain sängyssä ja selaan nettiä. Takki on niin tyhjä, etten jaksa mennä edes ruokakauppaan. Syön pelkkiä nuudeleita ja riisiä niin kauan kuin niitä riittää.

Minulla ei ole yhtään ystävää, tukijaa, auttajaa. Olen täysin omillani, joten ehkä saatte vuosien jälkeen lukea muumioituneesta vainajasta.

Kamelin selkä on katkennut.

Vierailija
9/23 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on merkki että sun pitäs tehdä suunnanmuutos elämässä.

Vierailija
10/23 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apu kirjoitti:

Luuletko tosiaan että maailmassa olisi miljardeja uskovaisia jos rukouksiin ei olisi koskaan vastattu? Se että nykytiede ei osaa antaa vastausta sille niin ei tarkoita että jokin asia olisi epätosi. Ajatuksen voimaa ei pidä vähätellä.

Tarkoitukseni oli mennä istumaan hetkeksi tyhjään kirkkoon. Huokaamaan apua ja ehkä tirauttaa tahaton kyynel.

Vaan eikös se pirulainen ollut kiinni. Kirkko siis. Keskellä päivää.

Onneksi en kuulu evlutiin eli en kustanna näiden epäpyhättöjen epäaukioloa

Vierailija
11/23 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut samaa joskus. Sinun täytyy nyt vain keskittyä perusasioihin.

Näin. Joskus on pakko hyväksyä, että elämä on pelkkää pillin kautta hengittämistä. Ei mitään muuta. Kunhan siihen edes pystyy. (Ja kun ei enää pysty, pääseekin sairaalaan koneeseen.)

Vierailija
12/23 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tukeni on ollut jostain mieleen jäänyt lause: Sateen jälkeen paistaa aina aurinko.

Naiivia ehkä mutta siinä on totuus ja se on saanut minut luottamaan että pitkänkin murhekauden jälkeen seuraa jotain parempaa koska elämä toimii niin. Joskus pitää olla valppaana huomaamaan milloin elämä ojentaa jotain, ja tarttua siihen rohkeasti. Joskus se vain avaa uuden oven ihan huomaamatta.

Toivon että se aurinko pian pilkistää sullekin!

Vierailija
13/23 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan joskus menee niin.

Nyt vaan pitäis päästä sille hyvin menemisen kehälle.

Been there, done that.

Vierailija
14/23 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apu kirjoitti:

Rukoilu ja usko korkeampaan voimaan antaa voimaa muuttaa asioita joita pystyy muuttamaan.

Rukoilu ja usko korkeampaan voimaan antaa voimaa kestää asioita joita ei pysty muuttamaan.

Usko antaa voimaa erottaa nämä asiat toisistaan.

Vierailija
15/23 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla on mennyt pieleen kaikki jo kymmeniä vuosia, oikeastaan syntymästä saakka eli tervetuloa kirottujen joukkkoon.

Vierailija
16/23 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tukeni on ollut jostain mieleen jäänyt lause: Sateen jälkeen paistaa aina aurinko.

Naiivia ehkä mutta siinä on totuus ja se on saanut minut luottamaan että pitkänkin murhekauden jälkeen seuraa jotain parempaa koska elämä toimii niin. Joskus pitää olla valppaana huomaamaan milloin elämä ojentaa jotain, ja tarttua siihen rohkeasti. Joskus se vain avaa uuden oven ihan huomaamatta.

Toivon että se aurinko pian pilkistää sullekin!

Sateen jälkeen seuraa vain pilvisiä päiviä, kunnes taas sataa oikein kaatamalla.

Ei kukaan kestä loputtomiin pelkkiä vastoinkäymisiä. Kaikille elämä ei ojenna kuin pahaa ja vielä pahempaa.

Et selvästikään ole huomannut.

Vierailija
17/23 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen uutta uraa country-muusikkona: tekstihän on jo lähes valmis, lisäät vain auton alle jääneen koirasi, sitten kitara käteen ja estradille!

Vierailija
18/23 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Kyse voi olla myös siitä, että kun vaikeuksia kasaantuu, ne tuntuvat paljon raskaammilta, kuin yksittäisinä tuntuisivat. 

Se on vain mentävä päivä kerrallaan ja hae ihmeessä itsellesi keskusteluapua. Lyhytaikaista keskusteluapua voi terveyskeskuksen tai kriisikeskuksen kautta saada helpostikin ja se voi auttaa selkeyttämään ajatuksia ja löytämään voimavaroja kriisin keskellä. 

Muista syödä ja yritä nukkua hyvin. 

Vierailija
19/23 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mulla on mennyt pieleen kaikki jo kymmeniä vuosia, oikeastaan syntymästä saakka eli tervetuloa kirottujen joukkkoon.

Täällä kans. Sellasta kidutusta vaihtelevalla rasitusasteella tää on pitkälti ollu koko mun elämä.

Vierailija
20/23 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on kowaa

Sincc

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä