Mikä tuottaa iloa maanantai päivääsi?
Oletko fiiliksissä jonkun pienen kivan asian vuoksi?
Kommentit (26)
Maanantai ilman yhdyssanavirheitä. No, ehkä ensi maanantai on iloisempi.
Hain lisää bissee kaupasta, kun loppui koko yön dokaamisen jäljiltä. Virnistelin salaa ihmisille, jotka painaa duunia. Olenhan sentään hienotunteinen.
Etätyöpäivä ilahduttaa :) ei tarvii katella eikä kuunnella idiootti työkavereita ! Nautin.
Kun Moskovan Kremlin kusiaispesää on sohittu vaihteeksi täältäkin suunnasta. 🙂
Tällä hetkellä ei oikeastaan mikään, vaikka ei ole suurempia surujakaan. Iltapäivällä kun saan yhden homman hoidettua siitä tulee varmaan hyvä olo.
Vierailija kirjoitti:
Se kun voi työpäivän jälkeen katsella vähän aikuisviihdettä
Miten ruokit sieluasi? Eikö tuo tee olon tyhjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Hain lisää bissee kaupasta, kun loppui koko yön dokaamisen jäljiltä. Virnistelin salaa ihmisille, jotka painaa duunia. Olenhan sentään hienotunteinen.
Ihan mielelläni painan duunia verrattuna nyt vaikka tuohon ryyppäämiseen. Kiva, että sä tykkäät siitä, mutta älä nyt hyvä ihminen kuvittele, että muut sua kadehtii.
Väsyttää, kun vahingossa puhuin niin kauan puhelimessa ystävän kanssa, joten ei tää nyt mitenkään mahtava päivä ole, mutta tajusin just, että illalla on ratsastustunti, joten siinä on päivän kohokohta.
Olen iloinen kun saan tehdä töitä ja naureskella työkavereitten kanssa kaikelle tyhmälle:). Aamuliikunta myös piristi päivääni mukavasti.
Viikon loma alkoi. Ja nyt se vasta ilahduttaakin, koska viikonloppu olisi muutenkin ollut vapaa ja meni lähinnä univelkojen maksuun.
pääsin töistä, kävin ruokakaupassa ja nyt juon kahvia sohvalla. Saa levätä vähän.
Lyhyt työpäivä, ehdin ottaa jo päikkärit, pitkälle lenkille hyvää ruokaa ja sauna.
Mä tulin juuri hiihtämästä ja olo on aivan Vau! :)
Onneksi olen kieliopissa sinua parempi. :D
Tyhjä jääkaappi saa kohta täytettä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen kieliopissa sinua parempi. :D
Toisin sanoen saat iloa toisten lyttäämisestä.
Iloitsen alle kouluikäisistä riemua täynnä olevista lapsista.
Kauan kaivattu vapaapäivä ja olen jo siivonnut kodin sekä pessyt pyykit. Kohta teen minttukaakaon ja alan lukemaan kirjaa.