Palauttaisitko ostamasi tuotteen kauppaan, josta sen ostit, jos toisessa kaupassa tuotteen hinta olisi 8 euroa halvempi?
Eli palauttaisitko verkkokaupasta ostamasi tuotteen, jos täysin saman tuotteen hinta olisi kivijalkakaupassa 8 e halvempi?
Kommentit (17)
ei taida olla kovinkaan tarpeellinen tuote, jos sen kanssa on varaa kikkailla.
toisekseen, miksi et tee vertailua ennen tilaamista?
jokaiselle nettikaupoissa palauttajalle pitäisi asettaa yleinen sakkomaksu. ja olen ihan tosissani
En. Olisin vertaillut hintoja jo ennen ostamista ja löytänyt silloin tämän halvemman. Minä vertailen tarkasti aina etukäteen.
Kauppaan ja/tai postiin lähteminen maksaa bensoina 5€. Eli en pikkuhilujen vuoksi ala kikkailla. Teen enimmäkseen vain verkko-ostoksia, joten googlaamalla se edullisin hinta löytyy ennen tilausta. En keksi mistä saisin edes tietää kivijalassa olevan halvempaa.
Vierailija kirjoitti:
jokaiselle nettikaupoissa palauttajalle pitäisi asettaa yleinen sakkomaksu. ja olen ihan tosissani
Miksi oletat, että ap on itse tässä se ostaja? Voihan hän kysyä yleisesti esimerkin avulla, kuinka tarkan euron vartijoita ihmiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
En. Olisin vertaillut hintoja jo ennen ostamista ja löytänyt silloin tämän halvemman. Minä vertailen tarkasti aina etukäteen.
Entä jos se halvempi hinta tuli toiseen kauppaan vasta pari päivää sen jälkeen, kun tilasit toisesta kaupasta?
En. Ihan liikaa vaivaa venkslaamisesta.
Palauttaisin jos olisi ilmaista palauttaa.
Vierailija kirjoitti:
On se tarpeellinen. Mulla vain on muutakin palautettavaa samasta tilauksesta, niin mietin kannattaako vaan pitää vai palauttaa. Taidan kuitenkin pitää tuotteen. Ja kun tuo hinta toisessa kaupassa muuttui vasta sen jälkeen kun ehdin jo tegdä tilauksen toisesta, niin ei ollut "oma mokani". Olkoon tämä 8 e Zalandolle hyvityksenä siitä että joudun palauttamaan heille pari epäsopivaa tuotetta 🙂 Ei musta tunnu hyvältä palauttaa, koska en mä mitään ostele huvitteluna, vaan ihan tarpeeseen. Harmi vaan että verkkokaupaaostoksissa ei koskaan voi olla varma sopiiko tuote itselle. Ja mä muuten tilaan tosi harvoin verkkokaupoista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En jaksais vaivautua
Joo, itsekin tulin nyt tulokseen että pidän tuotteen, joten tämä asia on nyt loppuunkäsitelty. Kiitos vastanneille.
Ap
En jaksaisi nähdä vaivaa. Pääsee paljon helpommalla, kun ei tarvitse pakata tavaroita ja viedä postiin ja hoitaa muita asioita.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Toki myös toimitusaika vaikuttaa.
Riippuu vähän onko kyse kynsilakasta vai sohvasta.
Kannattaa ottaa postikulut huomioon......
Kerran ostin lapsille vitamiineja ja apteekissa heti perään käydessäni ne olivat huomattavasti halvempia (saattoi olla myös toisin päin, en muista enää). Joka tapauksessa palautin ne kalliimmat. Ero oli jotain 4€ alle parinkympin tuotteessa, eli melko iso. Mutta joo sohvaa en olisi vaivautunut palauttamaan tuolla hintaerolla.
Oho tuli virhe! Molemmat ovat verkkokaupassa, palauttaisitko ja tilaisit toisesta?
Ap