Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

19-vuotias poikani joutui tkk:een tarkkailuun rytmihäiriön takia

Vierailija
18.01.2021 |

Oli viety ambulanssilla eilen töistä terveyskeskukseen erittäin huonovointisena. Hän on nyt siellä ja ottavat jotain kokeita ja ilmeisesti pohtivat siirtoa keskussairaalaan. Huolestuttaa, kun en ole selvillä tilanteesta, poika oli lyhytsanainen puhelimessa. Olen jättänyt useamman soittopyynnön osastolle, toivottavasti soittavat ja selvittävät tilanteen. Sen poika osasi kertoa, että oli saanut ”tippaa”.

Mistä tällainen yllättävä rytmihäiriö voi johtua noin nuorella? Onko kellään tietoa asiasta?

Poika on laihtunut kovasti sen jälkeen, kun muutti yhteen tyttöystävänsä kanssa. He asuvat toisella puolella Suomea ja emme ole nähneet kuin viimeksi kesällä. Jo silloin poika oli kamalan laiha minusta ja skypessä ja kuvissa näyttää laihtuneen edellleen, vanhat vaatteet roikkuu päällä :(
Surettaa kauheasti, kun nuorella miehellä on niin paljon paineita: koulu, viikonlopputyö, urheiluharrastus tähtäimenä sm-taso, eka seurustelusuhde ja muutto kauas kotoa. Enkä voi koronan takia olla auttamassa.
Yhtään ei varmaan tilannetta auta, että tyttöystävä on intohimoinen vegaani ja vaatii hirveän tiukkaa ekologisuutta kaikessa. Autostakin piti luopua ja kaikki matkat kulkea pyörällä!
Ennen koronaa poika sentään kävi kotona joka toinen viikonloppu harjoitusten takia ja tankkasi silloin ihan kunnolla. Nyt ei sitäkään mahdollisuutta ole.
Miten muuten voinko luottaa siihen että tkk:sta soitetaan minulle? Poika on kuitenkin täysi-ikäinen. Vai pitäisikö lähteä ajamaan melkein 300 km katsomaan häntä sinne vuodeosastolle?
Anteeksi että ajatus poukkoilee, nutta olen oikeasti hyvin huolissani.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa äkkikuolema tulla. Voimia aplle.

2/44 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä mietit kehtaatko lähteä katsomaan. Missä äidin rakkaus?

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yllättävä" rytmihäiriö johtuu noista mainitsemistasi syistä.

Vierailija
4/44 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on liikaa stressiä hänellä. Itse varmaan lähtisin katsomaan

Mulla on 17v asti ollut rytmihäiriöitä, olin joskus nuorena sairaalassakin, on tehty tutkimuksia yms ja vielä olen 47v hengissä, vaikka niitä on lääkityksestä huolimatta paljon. Stressiä kannattaa yrittää välttää ja yrittää nukkua hyvin. Tsemppiä pojallesi ja sulle. T. Ammattivalittaja

Vierailija
5/44 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei vaan käyttäis huumeita

Vierailija
6/44 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi on täysi-ikäinen ja hän tiedottaa voinnistaan sinulle ihan itse. Jos poika on ilmoittanut sinut lähiomaiseksi, niin siinä tapauksessa sinulle annetaan tietoja, sairaalat on tästä nykyään hyvin tarkkoja. Tyttöystävää sinun on ihan turha syyttää.

Vierailija
7/44 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kamalia vastauksia. Miksi pitää olla ilkeä, tilanne on riipivä.

Mutta mikset ap lähtisi katsomaan poikaasi? Jos omani olisi samassa tilanteessa, minua ei pidättelisi mikään mahti maailmassa.

Vierailija
8/44 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sairastanut influenssan joskus?

Se oireilee joskus myöhemmin noin.

Vierailija
9/44 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä luottaa että soitetaan. Ei kannata lähteä myöskään ajamaan ainakaan ennen kuin olet selvittänyt onko siellä vierailukielto tai muita rajoituksia koronatilanteeseen liittyen. Olet jättänyt useamman soittopyynnön osastolle eli kenelle? Oletko soittopyyntöä jättäessä kysynyt mikä tilanne on ja jos niin mitä sinulle on vastattu?

Vierailija
10/44 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee herkästi rytmihäiriöitä, jos syön liian vähän. Ehkä poikasi on vain ollut liian niukalla ravinnolla...

Vierailija
11/44 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona jättää jälkitiloiksi sydänhäiriöitä.

Lieväkin korona.

Vierailija
13/44 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pääse katsomaan, koska korona.

Vierailija
14/44 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kiitoksia tsemppauksesta! No niin, lähdenkin ajelemaan sinne päin heti niin ehdin vielä vierailuajaksi.

Sellaistakin mietin, että taidan tuoda pojan kotiin, jos kunto vain sallii.

Poika on kuitenkin täällä Uudellamaalla kirjoilla, niin varmaan siirtäisivät tänne sairaalaan joka tapauksessa. Parempi olla lähellä omia th-palveluita.

Ap

Vierailija
15/44 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän tiukka vegaani.

Autokin lähti.

Just joo.

Vierailija
16/44 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihdeongelmaisilla rytmihäiriöt aika tyypillinen oire miksi he hakeutuvat tk:hin "katkolle".

Vierailija
17/44 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kamalia vastauksia. Miksi pitää olla ilkeä, tilanne on riipivä.

Mutta mikset ap lähtisi katsomaan poikaasi? Jos omani olisi samassa tilanteessa, minua ei pidättelisi mikään mahti maailmassa.

Kannattaa varmistaa etukäteen pääseekö osastolle omaiset. Korona-aikaan on monin paikoin tiukennuksia vierailuihin.

Vierailija
18/44 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.

Vierailija
19/44 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon kiitoksia tsemppauksesta! No niin, lähdenkin ajelemaan sinne päin heti niin ehdin vielä vierailuajaksi.

Sellaistakin mietin, että taidan tuoda pojan kotiin, jos kunto vain sallii.

Poika on kuitenkin täällä Uudellamaalla kirjoilla, niin varmaan siirtäisivät tänne sairaalaan joka tapauksessa. Parempi olla lähellä omia th-palveluita.

Ap

Sekä korona että poikasi voivat aiheuttaa vierailulle esteen.

Vierailija
20/44 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen äiti oikein oot, kun täällä mammapalstalla vielä roikut? Heti vaan auton rattiin, ei siellä miniäkokelaasta oo mihinkään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan