Gigantissa suositellaan tiettyjä merkkejä, vaikka heillä ei ole mitään tietoa niiden kestävyydestä käytössä
Kävin eilen Gigantissa pyykkikoneasioissa. Kovasti markkinoivat aasialaisia merkkejä, kuten Samsung ja LG. Tulin kysäisseeksi, mihin suosittelu perustuu. Ei ainakaan käyttökokemuksiin, sillä Gigantti ei lainkaan seuraa myymiensä laitteiden huoltoja, takuukorjauksia tai palautuksia.
Taitaa olla parhaat provikat tai myyntikisat sitten pääsyy...
Kommentit (3)
Tästä on ollut paljon keskustelua ja Gigantissa myyjät tarjoavat sitä, mistä saa bonarit tai mitä on liikaa varastossa. Asiakkaan etu on tässä toissijainen. Onneksi olen itse pysynyt kovana ja ostanut merkin jonka haluan, vaikka myyjä on kovasti yrittänyt olemattomilla argumenteilla ja jopa valitsemaani tuotetta haukkumalla kääntää päätäni.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään keskivertokäyttöä tai käyttäjää.
Tinkaako aloittaja autokaupoilla auton omistajien kolari- tai sakkotilastoja ?
Aloittaja tinkaa autokaupoilla kyllä tyyppivikoja. En ole erityisen kiinnostunut asioinnista takuuasioissa tai korjaamoissa. Kannattaa mennä ihan omalla mutulla ostamaan vaikka netistä. Ei mulla muuta, ainakaan sulle!
Ei ole mitään keskivertokäyttöä tai käyttäjää.
Tinkaako aloittaja autokaupoilla auton omistajien kolari- tai sakkotilastoja ?