Kaikkien aikojen kauheimmat kappaleet, joita olette kuulleet
Muistakaa, että mielipiteitä on monia. Ei kannata pahoittaa mieltänsä.
Kommentit (2024)
Vierailija kirjoitti:
Älä droppaa mun tunnelmaa.
Tää on kamala. On olevinaan joku hybön mielen fiilistelykappale, mutta itse näen mielestäni vain sen passiivisagressiivisen kestovalittajan, joka esittää että on iloinen ja positiivinen ihminen, vaikka vetää kilarit joka kerta kun asiat ei mene oman mielen mukaan.
Olen antanut itseni ymmärtää että kaikista kauhein on se herrasväki Piksilön vieraidenkarkotuslevyllä oleva "Sumperin paakarin pullan jästi".
Aina mun pitää siivota aina mun pitää tiskata... aina mun pitää...
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Haloo Helsingin ja Kaija Koon kappaleet. Niitä ei pääse missään pakoon. Ovat radiokanavien soittolistojen pakkopullaa.
Voi KYLLÄ. Kummaltakaan en ole kuullut yhtään edes siedettävää biisiä, ja Haloo Helsingin laulajan honottava lauluääni on ihan järkky.
Stingin Fields of Gold, ei alkua ei loppua samaa tyhjänpäiväistä koko kappale.
Anita Hirvonen: "...jos tunnet sä niinkuin silloin.....
Ainakin 50 kertaa peräkkäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Haloo Helsingin ja Kaija Koon kappaleet. Niitä ei pääse missään pakoon. Ovat radiokanavien soittolistojen pakkopullaa.
Voi KYLLÄ. Kummaltakaan en ole kuullut yhtään edes siedettävää biisiä, ja Haloo Helsingin laulajan honottava lauluääni on ihan järkky.
Täsmälleen samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Ajelen tuotanto.
ADELEN! Prkeleen ennakoiva.
Vierailija kirjoitti:
Mä en pystyisi kuuntelee tätä ilman tuota Suomi tekstitystä.
Kiitos, kiitos, elämä on taas elämisen arvoista!
Jos kauheimpia lyriikoita etsitään, niin The Tiger Lillies- yhtyeen Farmyard Filth -levyn kaikki kappaleet.
Harmi, ettei niitä sanoja kestä kuunnella, kun sävellykset ovat kuitenkin tosi hyviä.
Olen kuullut on kaupunki tuolla. TUOLLA. Ja lopuksi kimeää kiljuntaa loputtomiin ihan kuin hindujen huutoa tiedätte gurut ne budhan munkit kun joikaa nirvanassa.
Måneskinin versio Beggin' -kappaleesta. Alkanut ällöttää koko kappale, kun Loop kanavalta koko aika sitä soitetaan.
Monet muutkin kappaleet Loopilta kuulostaa kauheilta. Nimeltä en niitä kappaleita tiedä.