Kaikkien aikojen kauheimmat kappaleet, joita olette kuulleet
Muistakaa, että mielipiteitä on monia. Ei kannata pahoittaa mieltänsä.
Kommentit (2024)
Juu,juu,juustossa löytyy ja si,si,siviä mä oon.
Oksettavia kappaleita.
Yngwie Malmsteen adagio-versio on paljon parempi. (Icaros dream suite opus4)
Madonnan kaikki kappaleet ja erityisesti
Like a Prayer
Like a Virgin
La Isla Bonita.
YÄK
Aito, oikea Hartwalin jaffa, aito oikea Hartwalin jaffa, aito oikea Hartwalin jaffa
Varmasti ärsyttävin renkutus, minkä olen elämäni aikana kuullut. Enkä ole sen koommin Hartwallin Jaffaa ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Kankaan kaunis Katriina ja Liehuva liekinvarsi. Esittäjiä en muista, mutta muistan tajunneeni jo ihan pienenä näitä paristoradiolla kesämökillä kuunnellessa, että jotain värisyttävän traagista ja ahdistavaa näiden sanoituksissa oli. Ovatkohan jotain arkkiveisujen tapaisia, ainakin osin tosielämän murhenäytelmiin perustuvia (?)
Parhaita murhebiisejä mitä tiedän.
Kake singers/Halutaan olla neek.... tä..
Vieläkö on villihevosia, Hanna Ekola
En jaksanut lukea koko keskustelua että onko joku tämän jo maininnut, mutta musta kyllä vähän aikaa sitten Spotifyn top-listalle noussut Steppasin Partyy, kun sen kuuntelin niin olo oli kyllä että mitähän v*ttua vaikka yleensä en ole kovin nirso musiikista :D
Vierailija kirjoitti:
Eka!
Siis täähän on 80%kopio siitä biisistä mikä alkaa Minä muistan sinut pikkusisko
Måneskinin koko tuotanto. Keihäänkärkenä viisujen voittobiisi.
Takavuosina kuulin sellaisen Jammusta kertovan kappaleen, jossa pikkulapset huokailevat, että sattuu. Se oli aivan superkuvottava. En tiedä esittäjää.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö on villihevosia, Hanna Ekola
Meidän lapsella on Schleich-hevosia, ja hän leikkii, että yksi niistä on villihevonen. Aina kun hän hihkuu leikkiessään siitä villihevosesta, minulta ja mieheltä pukkaa automaattisesti kartanonherraa ja mustalaisnaista laulunlurituksena. Mies oikein värisyttää asiaan kuuluvasti.
Kaikki setämies elastisen nolot puhe laulut joita kailottaa hampaat levällään lippalakki päässä huitoen ilmaa.
Suomiräppi yleensäkin ihan hitonmoista myötistä 👎🤡
Propellerheads feat: Miss Shirley Bassey - History Repeating. Tämä on jotenkin kammottava!
Se dippadai talonmies kappale. Toinen mäkihyppääjä Eddie Edwards, jossa laulaa hyppää eetu hyppää tms.
Tähän jatkeeksi primitiivistä raivohuutoa....
Maaritin koko tuotanto, ei vaan kestä...
Bogart company/All the best girls.