Kaikkien aikojen kauheimmat kappaleet, joita olette kuulleet
Muistakaa, että mielipiteitä on monia. Ei kannata pahoittaa mieltänsä.
Kommentit (2024)
Sitten ehkä maailman creepyin duettoesitys. Ensin olet ihmeissäsi, miksi Keef ei ole Rollareiden laulusolisti, kun päihittää Jaggerin 200-0, mutta sitten alkaa vaivaannuttava halailuduetto Norah Jonesin kanssa. Norahin silmät kertovat kaiken.
Ei ehkä kaikista kauhein, mutta tämä soi jatkuvasti radiossa ja aiheuttaa pahoinvointia. Nopsajalan lupaan olla sun. Se kohta: tytöt antais mulle kaiken riisuis kaiken paljaaksi..
Ällötysten ällötys 🤢
Vierailija kirjoitti:
Ihana biisi. T. Romanttinen Mies
Eki62 kirjoitti:
Snow "Informer", Spin Doctors "Two princes" ulkomaisten kuvottamimmat ikinä, mutta Heli Keinosen "Ruskie neitsyt, valkie neitsyt" on kotimaisista lajissaan ylittämätön.
Nämä ensin mainitut oli mun suosikkeja. Informerista tykkään vieläkin tosi paljon..
Ruskie neitsyt.... ei ole mikään hassumpi biisi sekään.
winner kirjoitti:
Iki-ihana Nina Hagen
Nina on ihana. Vaikutti silloin joskus 80-90 -luvulla suuresti nuoreen suomalaiseen punkkariin.
Myöhemmin olen seurannut hänen tyttären uraa.
Ninan ja saksalaisten Bravo jne nuortenlehtien vuoksi aloin opettelemaan saksaa. Se on vähän unohtunut mutta ihana maa, ihana kieli ja ihanat ihmiset.
Kaija Koon koko prkl tuotanto on ihan hirveetä skeidaa. Korkkarit kattoon nyt tulee ekana mieleen. Töihin ajellessa tulee usein ei-niin-intensiivisesti kuunneltua Radio Suomipoppia; jotain taustaääntä lähinnä. Välillä havahtunut, että jotenkin ankee tunnelma. Ja: joka ikinen tällanen kerta huomannut, että Kaijahan sielä lurauttamassa biisiään. Yök.
Neumannin Musta Leski. Ei kannata ehkä näin sunnuntain aamupäivällä välttämättä kuunnella. Vähemmästäkin laatta lentää.
No varmaan tuo Tuure Boeliuksen uus biisi Hetero menee monelle inhokiksi
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä kaikista kauhein, mutta tämä soi jatkuvasti radiossa ja aiheuttaa pahoinvointia. Nopsajalan lupaan olla sun. Se kohta: tytöt antais mulle kaiken riisuis kaiken paljaaksi..
Ällötysten ällötys 🤢
Kamalaa on kaikki, missä Nopsajalka laulaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mamba - Vielä on kesää jäljellä:
Mun ex-vaimo tykkäs tosta ihan simona.
Vähemmästäkin ottaa eron.
Onhan joku jo muistanut mainita Sedu Koskisen eli Zedu De Lucan biisin Minä muistan sinut aina?
Sanoituksiltaan Koskaan et muuttua saa ja Mahtava peräsin ja pulleat purjeet. Yäk!
Joko täällä on tullut Makin ja Kurren mestariteos ”Kuuden vuoden kuuliaisuus”?
Sellainen ranskalainen hönkäily biisi missä varmaan laulajat, tai "hönkijät" panevat samalla huohotuksesta päätellen.
Hirveän kuuloista!!!
hokee jotain " Shöteee" "aaaaah"
M.A. Numminen, joku "jänikset maailman kartalle" hoilotus.
eiks tää fyrkalla ja merkkivaatteilla lesoilu oo jo menneen maailman juttuja? niin luulin, mut ilmeisesti olin väärässä, sillä tätä jenkkityylistä paskaa kuulee yhä enemmän myös kotimaisilta artisteilta. tosi noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää Rebecca Black joku huumorijuttu vai tosissaan tehty?
Tästä selviää biisin taustat.
Iki-ihana Nina Hagen