Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko kestää lahtua neurolepti-kilot pois?

Vierailija
17.01.2021 |

Palautuuko normaali kylläisyydentunne ja aineenvaihdunta normaaliksi milloin lopettamisen jälkeen? Haöusin äkkiä tästä turvotuksesta ja kiloista eriin ja pelkään et ovatkin pysyviä:( auttaisko paasto alkuun?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin enemmän huolestuneempi siitä, kasvaako aivojen kutistuneet osat takaisin.

Vierailija
2/10 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman pvän kevyestä mehupaastosta voisi olla apua aloitukseen. Itse olen korvannut herkut juurestikuilla ja kermaviilidipillä. Parempi sekin kuin pussi karkkia lääketokkuran aiheuttamaan ruoanhimoon. Ateriat korvaan itse tehdyillä smoothieilla, yksi lämmin ateria pvässä saa riittää. 1* vko " herkkupvä, jos ei halua olla liian tiukka. Vähintään 30min lenkkiä joka toinen pvä, iltaisin venytyksiä, päivisin kuntoilua painoilla tai oma keho vastuksena. Jos lääkitys on pysyvä, eelämäntapamuutos on oltava riitttävän suuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineenvaihdunta palautuu kun syöt terveellisesti, juot runsaasti vettä ja liikut. Leptit pistää syömään ja kerää nestettä. Kyllä kaiken pitäisi palautua kun lopetat ne, mutta vaatii vähän omaakin vaivannäköä.

Vierailija
4/10 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaassa vuodessa lähti neuroleptikilot, joita oli paljon. Söin ja liikuin kuten aiemminkin, ei tarvinnut muuttaa mitään niiden suhteen.

Vierailija
5/10 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä huolettaa muutkin haittavaikutukset, järkyttäviä myrkkyjä ovat, varmaan pahimpia mitä voi ihmisille syöttää, ja olin niille tavallistakin herkempi:( Vieläkin on unettomuutta, ahdistusta, masennusta ym.niistä jäänyt ja pelkään palautuuko ikinä normaali minäni takaisin:( Toivottavasti en joudu enää ikinä moisille myrkyille!

Vierailija
6/10 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä ketjusta. Itse pohdin samoja asioita juuri nyt.

Vierailija
7/10 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia.

Vierailija
8/10 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinor +35 kg neljässä kuukaudessa. Kesti melkein pari vuotta, että pääsin niistä eroon. Eikä ne tosiaan itsestään lähteneet siitä pois sulamaan.

Vierailija
9/10 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu kovin helposti lähtevän, mutta yritetään vhh-dieetillä nyt kovemmin tämä vuosi. Unihäiriöitä on vielä, mutta kohtuullisesti saa jo nukuttua. Seksihalut ja nautinto palasi onneksi nopeasti lopetuksen jälkeen.

Vierailija
10/10 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on käyttänyt vaan muutaman kuukauden niin palautuuko haitoista ja kiloista nopeammin? Ei kyll äsiltä tunnu kohdallani:( jatkuvaa nälkää ja makeanhimoa yhä, kilot on ja pysyy vaikka kuinka huhkisi urheilla jne. Onneksi se kamala lihasheikkous sentään vähentyi jo, niiden aikan pelkkä kävelykin oli huteraa ja tuskallista:( unettomuus on yksi he**etti kyllä myös...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi