Onko vaimosi?
Onko vaimosi saanut orgasmin vieraan kanssa niin että olet paikalla? Jos niin missä asennossa?
Vastata saa myös naiset.
Kommentit (13)
Ei, ellen sitten ole ollut sammuneena juuri silloin.
On, takaapäin ja lähetyssaarnaajassa, toki olen itse avittanut hyväilemällä klitorista samalla.
On. Ensi kertaa intohimoisessa lähärissä vierasta samalla suudellen ja toisella kerralla rajummassa takaapäin panossa (hotellin sohvan selkänojaan nojaten ja avittaen itse omin sormin loppusuoralla).
Kyllä kerran. Takaapäin vuoteessamme, ei tarvinnut "avustaa". Vieraalla selkästi paksumpi, ja "käyrä" alaspäin. On useamman kerran harrastettu mutta vain kerran näin käynyt.
On noin käynyt. Olivat useammassa asennossa mutta voimakkaimmin seisten sylissä sen varassa. Vaimo sai orkun ja miehellä ei tullut vielä pitkään aikaan. Aikamoista kiemurtelua..
Skruittihan siin vaimolla tuli.
On kerran, asento ei vaimon kohdalla ollut sinänsä mikään kun orgasmin aiheutti vaimon naispuolinen kaveri nuolemalla vaimon pillua. Oli tosin vaikea keskittyä siihen, kun ite samalla lykin tätä kyseistä kaveria takaapäin. Hitto kun ei ole vielä toista kertaa päästy samoihin hommiin, ehkä vielä joskus.
On.. Oli kahden miehenvälissä.
Toinen nai pillua kun toinen oli vaimon perseessä.
En ole koskaan kuullut vaimon niin voihkivan.
On saanut. Olimme Prahassa seksiklubilla ja vaimo suostui "vain" minun toiveestani sinne mukaan katselemaan. juomat ja tuhma tunnelma vei mukanaan ja lopulta vaimo oli kahden vieraan miehen hoideltavana minun katsellessani ns katseluhuoneesta miten hänet naitiin peräkkäin kahteen orgasmiin. Ensin takaa aika rivosti ja sitten lähärissä suudellen päällään ollutta miestä samalla.
Aamulla taisi rouvaa vähän morkkistaa sekoilu, mutta kiihottavaa oli silti katsella sitä
Vierailija kirjoitti:
On saanut. Olimme Prahassa seksiklubilla ja vaimo suostui "vain" minun toiveestani sinne mukaan katselemaan. juomat ja tuhma tunnelma vei mukanaan ja lopulta vaimo oli kahden vieraan miehen hoideltavana minun katsellessani ns katseluhuoneesta miten hänet naitiin peräkkäin kahteen orgasmiin. Ensin takaa aika rivosti ja sitten lähärissä suudellen päällään ollutta miestä samalla.
Aamulla taisi rouvaa vähän morkkistaa sekoilu, mutta kiihottavaa oli silti katsella sitä
Voi kun pian pääsisi taas matkalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun pian pääsisi taas matkalle!
Miksi ei pääse??
Hutisalon mukaan suomalainen saa lähteä maasta ja palata maahan niin halutessaan.
On. Takapano