Onko täällä ketään joka EI kerää mitään kippo-sarjaa?
En kerää, en ymmärrä astiastojen päälle ollenkaan.
Kommentit (23)
Minun mielestä kerääminen on sitä että hankitaan lisää, emme varsinaisesti tee niin.
eli lähinnä jää mietinnän asteelle jonku kipon osatminen, jonku verran on lahjaks saanu yhtä sarjaa.
Enkä ole vielä mitään kerännytkään vaikka ikääkin on jo 35v:-)
Kaikki on sekalaisia, ainoa mikä yhdistää on väri, kaikki on valkoista. Ikeasta esim. saa helposti minun kaaokseeni täydennystä...
En kerää. Olemassa jo paljon saatua sarjaa ja niiden hajoaminen kestääkin kauan.
MIksi ihmeessä ostaisin kippo kerralla? Ihan turhaa vaivaa.
Meillä lautaset tiimari tavaraa ja ihan lohkeilleet ja kamalan läköiset :(
Mutta kyllä niitä käytetään, juu.
kyllä käytetään astioita mut ne on saatu/miehen poikamies päiviltä jolloin astioiden ulkonäkö ei ollut niin ratkasevaa.
Itte haluaisin yhtenäisen kokonaisuuden mut laiskuus ja saituus (miks ostaa uutta kun vanhatkin toimii kuitenki?) vähän hidastaa
yritin joskus keräillä arabian 24h vihreää, mutta tais jäädä muutamaan kuppiin koko saldo joten päätin että nyt rittää.... Vähän joka lautanen ja kuppi on erisarjaa. Ikeasta joskus käyn halvalla hakemassa jos paljon menee rikki
turhaa roipetta vaan. meillä on kaikkea mitä tarvitaan.
Olen esim kerännyt / keräillyt joitain vanhoja kirjasarjoja ja kaivanut niitä jostain maan ääristä. Mutta perus astioita ei kerätä, niitä vaan ostetaan. Oli taas pilkun viilausta mutta tuon takia mä en " kerää" mitään kipposia.
Mitään krääsää ei mahu enää kaappeihin. Ostan vaan ja ainoastaan sellasta kippoa ja kuppia mitkä on jatkuvassa käytössä.
ja pentikiä vihaan.
mutsi ostaa mulle usein joululahjax arabian 24h:ta. siis pakkokerää mulle sitä,blaah. mulla on jo kippoja paljon
Arabian Arctican 8 hengelle, ruokailuastiasto ja tarjoiluvadit ja -kulhot.
Tätä täydennetään sitä mukaa jos sattuu vahingossa hajoamaan, kuluttamallahan sitä ei saa uusittua!!!!
Valkoisen Arctican lisäksi sitten ostelen Ikeasta värikkäämpiä sesonkijuttuja, mitä voi sitten kyllästyttyä myydä kirpparilla.
Tällä hetkellä olen innostunut meksikolaisteemasta astioissa (etenkin meksikolaistyylisistä väreistä, keltaisesta, sinisestä, oranssista, okrasta...)
et kyllähän mä tietys mieles kerään. kun haluan mieluiten mustia astioita
Tosin 20 v sitten keräsin erinomaisen toimivan Arctican, myönnetään...