Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teettekö puolisonne kanssa yhdessä kotona jotakin vai onko teillä erilliset jutut?

Vierailija
17.01.2021 |

Itse pelaan vaimoani vastaan shakkia melkein päivittäin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään yhdessä asioita, yksin asioita ja perheenä lasten kanssa yhdessä asioita.

Vierailija
2/6 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdään yhdessä asioita, yksin asioita ja perheenä lasten kanssa yhdessä asioita.

Siis muutakin kuin siivousta?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan molemmat nenä kiinni ruudussa samassa tai eri huoneessa.

Vierailija
4/6 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. Joskus vietetään aikaa yhdessä, pelataan vaikka korteilla tai jotain lautapelejä, tehdään ruokaa, löhöillään sohvalla, rempataan yhdessä ja tehdään pihahommia yhdessä. Usko tai älä, molemmat tykätään tästä. Vietetään myös aikaa erillämme vaikka olemme molemmat kotona.

Vierailija
5/6 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilliset jutut, mies kuolaa traktoreita puhelimelta tai roplaa niitä pihalla. Minä usein neulon sukkia ja katson jotain leffaa ja kesäsin kökin kasvimaalla.

Vierailija
6/6 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhutaan yhdessä. Viimeisen viikon aikana lähinnä lumen luontia mutta tuleepa oltua yhdessä ja ulkona:)

Katsotaan tv:tä, laitetaan ruokaa, kesällä touhutaan pihalla. Myös 3 rakennettua taloa on olleet yhteistä laatuaikaa. Lastenlapset pyörii tässä viikoittain. Tavataan ystäviä usein

Mies käy itsekseen salilla ja minä lenkillä ja kesällä mustikkametsässä, talvisin avannossa.

Naapurit taas päinvastoin. Emme ole koskaan nähneet heitä yhdessä. 3 lasta ja kaikki ilmeisesti nököttävät omissa huoneissaan. Ruokailutkin jokainen yksin ( näemme keittiöön ja olkkariin srkä pihalle)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan