Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten piilottelet extrakiloja Tinder-kuvissa, onko löysät vaatteet vai jätätkö vain vartalokuvan pois kokonaan ettei läskit näy?

Vierailija
17.01.2021 |

Niin

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miksi pitäisi?

Vierailija
2/13 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen varpusnaaman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Miksi pitäisi?

Samaa mieltä. Ihan omana itsenäni olen, jos ei kelpaa yä.möisenä, niin sitten ei ole minua varten se tyyppi.

Vierailija
4/13 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Miksi pitäisi?

Läskit karkottaa miehet

Vierailija
5/13 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Miksi pitäisi?

Läskit karkottaa miehet

Tuskin sentään kaikkia, niinhän ukoilla on tapana hokea tällä palstalla että vaikka nainen on minkänäköinen tahansa aina kelpaa miehille. 

Vierailija
6/13 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Miksi pitäisi?

Läskit karkottaa miehet

Tuskin sentään kaikkia, niinhän ukoilla on tapana hokea tällä palstalla että vaikka nainen on minkänäköinen tahansa aina kelpaa miehille. 

Mä oon läski ja saanut jopa linkedinissä treffikutsuja. Ihan näkyy kaksari profiilikuvassa. Olen kuitenkin varattu, joten olen antanut pakit.

Vierailija
7/13 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ojennan keskivartalon suoraksi sekä asettelen jalat ja kädet erilleen toisistaan, jottei kaikki läskit litisty kerralla näkyviin.

Pukeudun sellaisiin vaatteisiin, jotka sopivat vartaloni mittasuhteille.

Vierailija
8/13 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Miksi pitäisi?

Läskit karkottaa miehet

Sä ymmärrät nyt tahallaan väärin, moista ei liene kukaan väittänyt, mutta joillekin miehille sillä ei ole väliä, joillekin (suurimmalle osalle?) sillä on merkitystä.

Vierailija
9/13 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuin livenäkin, eli sellaiset mukavat puristamattomat vaatteet, joissa on ryhdikäs materiaali ja hyvä leikkaus ja väritys. Push up -rintaliivit myös korostavat rintoja, jolloin uuma näyttää hoikemmalta. 

Vierailija
10/13 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitkä läskit?

Vierailija
11/13 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on just niin tätä... Kaunisteltuja ja viistoista vuotta vanhoja kuvia profiiliin... ja sitten kun livenä nähdään niin ei edes tunnisteta.

Ei jatkoon.

En kaunistele mun kuvia. Olen sellainen kuin olen. Jos ei miellytä niin on turha lähteä treffeillekään.

Vierailija
12/13 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatin pari bikinikuvaa ja laitoin ne ja kivan mekkokuvan, meikittömän ja huulipunakuvan profiiliin. Kävin muutamilla kivoilla treffeillä ja löysin aivan ihanan kumppanin.

N42, 167/85

Vierailija
13/13 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen rehevästi estottomasti näyttämään totuuden, koska jos annat olettaa, että olet laihempi kuin oletkaan, tulet pettymään karvaasti, kun totuus tulee ilmi eikä treffikumppani pidä ylipainoisista.