Marketeissa myytävistä kondomeista kookkain?
Kuka tietää mikä olisi suurin?
Kiitos jo etukäteen! :)
Kommentit (14)
Huomattavasti isompi kun magic: 185mm ja 52mm
Keskivertokondomeja pidempiä ja leveämpiä kondomeja ovat Durex Comfort ja Hot Rubber Easy, jotka siis sopivat hyvin isokaluisille
parisuhteenne riemuista, yksityiskohtaisesti!
Miten jollain voi olla ongelma, että ne on liian pieniä??
T: terveisin kaksi lasta alateitse synnyttänyt ap, jolla alkaa kylmä hiki kihota otsalle pelkästä ajatuksesta ;)
Magic: 185mm x 52mm
Keskivertokulli on siis edelleen n. 15 cm.
Itse olen kyllä havainnut hieman paremmiksi nämä 56mm läpimitaltaan ovat. Ei tuo ero nyt niin iso ole että sillä pääsisi kehumaan.
Pituushan mitataan siis vatsan puolelta, ei kivesten puolelta, erektiossa. Lepotilainen vehje kiinnostanee vain Arabiaa ja Svedsbergiä.
mutta se on ihan jees, kun ei ole tuo vaimo oikein palautunut synnytyksistä. On vissiin jääny lantionpohjalihastreenit puolitiehen.
Vierailija:
mutta se on ihan jees, kun ei ole tuo vaimo oikein palautunut synnytyksistä. On vissiin jääny lantionpohjalihastreenit puolitiehen.
Ei taida magic mahtua. :(
Minulle mahtuu. Taidanpa lähteä viiltelemään ranteitani. Onneksi minulla on kohtalontovereita, sillä lähes kaikki Suomessa tuotetut kondomit ovat samankokoisia.
Magic ei ainakaan mahdu normaalikokoisen elimen ympärille. Luulempa että vähänkin kookkaaman kalun omistavat joutuvat hankkimaan kuminsa alan liikkeistä... Ikävä kyllä.