Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa sairaista tai tosikoista tyypeistä, joille olette täällä epähuomiossa vastanneet. Mitä seurasi?

Vierailija
17.01.2021 |

Itse vastasin kerran mielipiteellä joistain saappaista ja ihminen muuttui täysin hulluksi ja alkoi solvaamaan ja räksyttämään. Lisäksi olen törmännyt ihmisiin, jotka eivät tajua ketjun vastausten olevan vitsejä ja hauskoja, vaan loukkaantuu niistä. Siis kaikista, eri ihmisten tekemistä viesteistä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielä taas joku superhuumorintajuinen, joka solvaa muita ja ihmettelee, jos joku suuttuu.

Vierailija
2/7 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu, monesti vastannut hänelle, mutta kerran veti niin pahasti sanomastani herneet nenäänsä, että ketjunsa täyttyi minun solvaamiseen.

Osui ja upposi? 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku psykoottinen luuli minun olevan siskonsa ja suolsi kaikenlaista outoa vastaukseksi viesteihini. Sääliksi käy sitä siskoa, oli nimittäin todella myrkyllistä tekstiä. 

Vierailija
4/7 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikikselle voi kommentoida mitä vaan. Tuloksena on aina solvaamista.

M

Vierailija
5/7 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M

Eihän Ikis koskaan edes vastaa mihinkään viesteihin mitään?

Vierailija
6/7 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Eihän Ikis koskaan edes vastaa mihinkään viesteihin mitään?

Onko noin? Kyllä minä ainakin olen saanut vastauksen että minun pitäisi tarkistuttaa pääni ja olen harhainen.

Aika huvittava vastaus ikikseltä. Vai onko sama tyyppi, en tiedä. Yhtä kaheli silti.

Vierailija
7/7 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johon ketjuun vastasin ja siihen kommentoi joku joka varoitti " naikkosta " seurailemasta miestä kampissa ? Vaikuttaa melko sairaalta tapaukselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi