Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ovat tärkeimmät piirteet kun valitset kumppania?

Vierailija
17.01.2021 |

Kun katsotte deittisivustoilta kumppania niin mitkä asiat ovat ulkonäöllisesti tärkeimmät. Laita tärkeysjärjestykseen 1-6 asteikolla. 1 on tärkein ja 6 vähiten tärkein.

Silmät
Hiukset
Nenä
Posket
Huulet
Kroppa

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit kasvot, kapea lantio ja pienet tissit.

Pituus max 150cm.

Vierailija
22/25 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en osaa laittaa noita tärkeysjärjestykseen. Minulle on ehdoton kriteeri, että mies on omaan silmään naamakomea. Tai tarkemmin sanottuna söpö. Tykkään sellaisesta poikamaisesta babyfacesta. Ei ne minun makuuni riittävän söpöt ole välttämättä muiden mielestä minkään näköisiä, mutta jos ei oma söpöysrima ylity, niin en pysty kiinnostumaan vaikka olisi miten kultainen luonne tahansa. Tai voi käydä niinkin, että joku muiden mielestä hyvännäköinen ei kelpaa minulle, jos on sellaista karhean komeaa äijätyyppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kroppa, hiukset, leuka(joo ei mikään laatikko, mutta miehekäs ja tiheä parransänki). Sosiaalisuus, eläinrakkaus ja ahkeruus. Itseltäni löytyy kaikki nuo paitsi miesleukaa :D Haluan miehen joka käy salilla, kun itsekin käyn, miehen jolle koirani ovat ok, miehen jonka kanssa voin puuhastella ja ostaa vaikka omakotitalon ja remppailla ja istuttaa kasveja yms.

Entä jos on leveähkö nokka?

Ei haittaa vaikka olisi pottunenä.

Vierailija
24/25 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä mistään kataloogista pystyisi kumppania valitsee. Kaksi kertaa olen rakastunut ja molemmat ulkoisesti täysin erilaisia miehiä.

Ei minulla ole edes mitään ulkonäkökriteerejä. Miehen pitää olla mukava, auttavainen, rauhallinen, hellä.

Nainen joka sanoo noin että ei ole kriteereitä on itse lihava tai ruma. Jos ei olisi kriteereitä niin miksi niistä rumista miehistä ei tykätä tinderissä?

Kaikki naiset eivöt ole Tinderissä. Mistä tiedät, että se ulkonäkö on ollut se kriteeri rajata joku pois? Ruma mies voi olla myös ruma sisältä.

Vierailija
25/25 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä mistään kataloogista pystyisi kumppania valitsee. Kaksi kertaa olen rakastunut ja molemmat ulkoisesti täysin erilaisia miehiä.

Ei minulla ole edes mitään ulkonäkökriteerejä. Miehen pitää olla mukava, auttavainen, rauhallinen, hellä.

Nainen joka sanoo noin että ei ole kriteereitä on itse lihava tai ruma. Jos ei olisi kriteereitä niin miksi niistä rumista miehistä ei tykätä tinderissä?

Kaikki naiset eivöt ole Tinderissä. Mistä tiedät, että se ulkonäkö on ollut se kriteeri rajata joku pois? Ruma mies voi olla myös ruma sisältä.

Niinhän monet miehet sanoo että ovat mukavia tavallisia tai rumia miehiä mutta ei saa tykkäyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä