Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ovat tärkeimmät piirteet kun valitset kumppania?

Vierailija
17.01.2021 |

Kun katsotte deittisivustoilta kumppania niin mitkä asiat ovat ulkonäöllisesti tärkeimmät. Laita tärkeysjärjestykseen 1-6 asteikolla. 1 on tärkein ja 6 vähiten tärkein.

Silmät
Hiukset
Nenä
Posket
Huulet
Kroppa

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus? Ei kai kukaan oikeasti katso näitä erikseen?

Vierailija
2/25 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten monet naiset sanoo että silmät kertoo kaiken?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissitjaperse

Vierailija
4/25 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät 1

Hiukset 3 (esim lyhyet, kalju tms mutta niin että tykkään)

Nenä 5

Posket 4

Huulet 6

Kroppa 2

Vierailija
5/25 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa valita sellainen, joka on luotettava. Terveisin Joku, joka valitsi väärin

Vierailija
6/25 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään noista. Siksi en nettideittipalveluita käytäkään.

Vierailija
7/25 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten monet naiset sanoo että silmät kertoo kaiken?

Kaikkea ei tarvitse ottaa niin kirjaimellisesti.

Vierailija
8/25 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö yleensä ei ole mulle tärkeää. Siksi Tinder tyyppinen seuran etsintä ei ole koskaan mulla toiminut. Kumppanini olen löytänyt kaveruuden kautta töistä tai tuttavapiiristä.

Vierailija
9/25 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainoa todella tärkeä on kroppa. Sen on oltava terveen, normaalin ja miehekkään näköinen. Ei siis tarvitse olla mitenkään erityisen lihaksikas, rasvaton tai täydellinen, mutta selvästi terve, vahva mies.

Muu on aika sama, kunhan ei ole ihan kumma. Toki kauniit silmät ja huulet herättävät huomion, mutta olen ollut rakastunut ihan liuskahuuliseenkin... Mutta löysään, isopyllyiseen, kapeahartiaiseen mieheen en pysty kokemaan mitään vetoa.

Vierailija
10/25 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädet & kynnet... ei tosin tärkein, mutta kuitenkin.

Vierailija
11/25 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus. Tyyli. Yleisilme. Normaalipainoisuus. Siinäpä ne. Minulle on ihan sama, vaikka olisi iso nenä tai vaikka kuinka seksikkäät huulet, vaan olennaista on se, näyttääkö hän minun silmääni hyvältä ja miellyttääkö minua hänen kokonaisolemuksensa. Katson aika paljon sitä, minkä tyylinen on - vaihtoehtoisuudesta ja rock-henkisyydestä plussaa.

Vierailija
12/25 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mistään kataloogista pystyisi kumppania valitsee. Kaksi kertaa olen rakastunut ja molemmat ulkoisesti täysin erilaisia miehiä.

Ei minulla ole edes mitään ulkonäkökriteerejä. Miehen pitää olla mukava, auttavainen, rauhallinen, hellä.

Vierailija
13/25 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoona/luonne

Vierailija
14/25 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus ja yhteensopivuus. Esim. Minua ei kiinnosta penkkiurheilu, moottoriurheilu, metsästys ja kalastus. Pidän lukemisesta, musiikista ja kodin ja puutarhanhoidosta. Valitsin mukavan miehen ,joka osaa soittaa useampaa instrumenttia, lukee paljon, on älykäs keskustelija ja joka viihtyy kotona puuhaillen. Sattumalta myös toimimme samassa ammatissa.

Vierailija
15/25 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noita pysty mihinkään järjestykeen laittamaan, kokonaisuus ratkaisee joten kaikki yhtä tärkeitä. Jos siinä kokonaisuudessa on yksikin asia joka ei miellytä, en näe miestä potentiaalisena kumppanina.

Vierailija
16/25 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä mistään kataloogista pystyisi kumppania valitsee. Kaksi kertaa olen rakastunut ja molemmat ulkoisesti täysin erilaisia miehiä.

Ei minulla ole edes mitään ulkonäkökriteerejä. Miehen pitää olla mukava, auttavainen, rauhallinen, hellä.

Nainen joka sanoo noin että ei ole kriteereitä on itse lihava tai ruma. Jos ei olisi kriteereitä niin miksi niistä rumista miehistä ei tykätä tinderissä?

Vierailija
17/25 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokonaisuus. Tyyli. Yleisilme. Normaalipainoisuus. Siinäpä ne. Minulle on ihan sama, vaikka olisi iso nenä tai vaikka kuinka seksikkäät huulet, vaan olennaista on se, näyttääkö hän minun silmääni hyvältä ja miellyttääkö minua hänen kokonaisolemuksensa. Katson aika paljon sitä, minkä tyylinen on - vaihtoehtoisuudesta ja rock-henkisyydestä plussaa.

Miksi niitä rumia miehiä ei sitten kukaan huoli jos ulkonäöllä ei ole väliä sillä ne rumat miehethän voi olla luonteeltaan todella mukavia? Taidat puhua potaskaa.

Vierailija
18/25 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa, hiukset, leuka(joo ei mikään laatikko, mutta miehekäs ja tiheä parransänki). Sosiaalisuus, eläinrakkaus ja ahkeruus. Itseltäni löytyy kaikki nuo paitsi miesleukaa :D Haluan miehen joka käy salilla, kun itsekin käyn, miehen jolle koirani ovat ok, miehen jonka kanssa voin puuhastella ja ostaa vaikka omakotitalon ja remppailla ja istuttaa kasveja yms.

Vierailija
19/25 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kroppa, hiukset, leuka(joo ei mikään laatikko, mutta miehekäs ja tiheä parransänki). Sosiaalisuus, eläinrakkaus ja ahkeruus. Itseltäni löytyy kaikki nuo paitsi miesleukaa :D Haluan miehen joka käy salilla, kun itsekin käyn, miehen jolle koirani ovat ok, miehen jonka kanssa voin puuhastella ja ostaa vaikka omakotitalon ja remppailla ja istuttaa kasveja yms.

Entä jos on leveähkö nokka?

Vierailija
20/25 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauraus.

Christian Grey tyylinen oltava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme