Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä takia mua ärsyttää hirveästi mun eksä, joka julkaisee jatkuvasti jotain sosiaalisessa mediassa

Vierailija
17.01.2021 |

Ei ole todellakaan kyse siitä, että olisin hänestä kiinnostunut vielä; päinvastoin jopa hävettää, että olen ollut hänen kanssaan joskus yhdessä. Suhde osui sellaiseen ajanjaksoon, että en jaksanut miettiä ihan loppuun asti mitään elämässä.

Onko se jotain turhautumista itseä kohtaan, että on vajonnut jotenkin alas kun olin hänen kanssa? Tarkoitukseni ei ole mollata eksääni. Oltiin vaan niin sopimaton pari ja myöhemmin harmittaa, etten nähnyt sitä tarpeeksi ajoissa. Oon antanut sen manipuloida itseni siihen suhteeseen...

Noh, jotenkin hävettää, että hän on eksäni. Ja kaikki ne päivitykset on jotenkin noloja..

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo sinun vakavasta itsetunto ongelmasta.

Ei mistään muusta.

Tähän voi vain sanoa vinkiksi sen, että hanki itsetunto. Sellaista sinulla ei tällä hetkellä ole.

Joo, varmasti on itsetunto-ongelmia....

Jos olisin itse pitänyt eksän somekavereissani, potisin varmasti itsekin itsetunto-ongelmia. Itsetunto-ongelmia ei tule kun ei seuraa eksiä somessa.

Vierailija
22/33 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään muusta.

Tähän voi vain sanoa vinkiksi sen, että hanki itsetunto. Sellaista sinulla ei tällä hetkellä ole.

Joo, varmasti on itsetunto-ongelmia....

Jos olisin itse pitänyt eksän somekavereissani, potisin varmasti itsekin itsetunto-ongelmia. Itsetunto-ongelmia ei tule kun ei seuraa eksiä somessa.

Et tainnut ihan tavoittaa pointtia ja lukenut ketjua läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään muusta.

Luitko aloitusta kenties ollenkaan? Onko luetun ymmärtämisessäsi vikaa?

Niin, aloituksessa oli pelkkää ratinalisointia. Todellinen syy on vain heikko itsetunto.

Vierailija
24/33 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä vastasit jo monologisessa alotuksessas "kysymyksees"...Ihan turhaa palstatilaa veit tällä aivopierullas. Tällasia humpuukijuttuja pohditaan tiskatessa tai vaippoja vaihtaessa ihan itsekseen.

Vierailija
25/33 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ne sanoikaan vanhasta suolasta? Ketään ei ole pakko seurata.

Vierailija
26/33 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityhän toisten asioiden miettimisen sijaan vaikka omaan elämääsi?

Piilota nämä sinua hävettävät julkaisijat ja ongelma ratkaistu. Säälitykkäilijät on melko noloja.

Vierailija
27/33 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään muusta.

Luitko aloitusta kenties ollenkaan? Onko luetun ymmärtämisessäsi vikaa?

Niin, aloituksessa oli pelkkää ratinalisointia. Todellinen syy on vain heikko itsetunto.

No ihan miten haluat. Luulen, että järkevät ihmiset kyllä tavoittaa pointtini

Vierailija
28/33 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminäminä kirjoitti:

Sä vastasit jo monologisessa alotuksessas "kysymyksees"...Ihan turhaa palstatilaa veit tällä aivopierullas. Tällasia humpuukijuttuja pohditaan tiskatessa tai vaippoja vaihtaessa ihan itsekseen.

Kallista palatatilaa 😀 jooh... täällä onkin järkeviä Maisa Torppa -ketjuja harva se päivä... eiköhän munkin aivopierut tänne mahdu

Vierailija
29/33 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset roikottaa exiään seurattavien listoilla?

Ja yhtään ei kiinnosta... Just.

Mun mielestä siinä ei ole mitään outoa että eksä löytyy omasta somesta. Miksi olisi?

Johan on taas logiikka. "Exän somepäivitykset ketuttaa", mutta silti "on ihan ok pitää exä listoilla".

Nyt vain pitää tehdä päätös ja lopettaa se vinkuminen.

Vierailija
30/33 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luet juttuja, jotka aiheuttavat pahaa mieltä?

Vierailija
31/33 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ei ärsytä. Joo, en tiedä miksi olemme edelleen fb-kavereita, kun emme ole missään tekemisissä. Mutta sieltä on hauska aina kyylätä, kun tietää jo hänen ja uusimman vaimon somekäytöksestä, että milloin on taas jäänyt ryyppy päälle. Selvät ajat ovat sitä, kun vähän väliä tulee "rakkaan kanssa yhdessä kakkimassa, tuntee tunnetta onnellinen henkilön xx kanssa" ja känniaikoina täydellinen hiljaisuus. Ja toki sitten kun ryyppyputki on ohi, onni on katossa ja siirappisuus noin satakertaistuu hetkeksi.

Vierailija
32/33 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan hyväkin välillä miettiä sosiaalista mediaa ha sen käyttöä. Sen käyttöhän tekee meistä ihan keskenkasvuisia ipanoita.

Ymmärrän hyvin apn ahdistuksen. Kyllä muakin ärsyttää, että aina kun menen someen, siellä on niiden tiettyjen tyyppien jonninjoutavat päivitykset. Eikö näillä ihmisillä olisi parempaa käyttöä ajalleen?

Oon ajatellut lopettavani koko somen käytön. Korostaa vaan entisestään sitä tosiasiaa, että suurin osa ihmisistä on idi***teja

Vierailija
33/33 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä on someriippuvainen?

Ja aloittaja ei siis ole?

Käsittääkseni ihminen on juuri someriippuvainen kun on "pakko" seurata jonkun ihmisen somea, vaikka ei haluaisikaan.

Jos seuraa, se ärsyttää ja harmottaa. Mutta ei pysty jostain kumman syystä olla seuraamattakaan.

Kun on siitä riippuvainen.