Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voimakkaasti seksuaaliset naiset (ja miksei miehetkin), eikö mikään vie halujanne?

Vierailija
17.01.2021 |

Täällä kirjoittelee paljon naisia jotka haluaa päivittäin seksiä... Ihan pakko näin naisena mielenkiinnosta kysyä, että haluatteko seksiä ihan täysin paskan itselläänkin miehen kanssa? :) Ihan vaan kiinnostaa voiko naisen seksuaalisuus olla niin voimakas. Tai voiko miehenkään, naiset kun harvoin edes on niin itsekkäitä paskoja kuin miehet että miehet ei yleensä joudu testiinkään...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ESIM. mies, joka antaa teidän hoitaa yksin kaiken vauvan hoitoon liittyvän... yöt aamupalat vaipanvaihdot ulkoilut kaupassakäynnit, laskujenmaksut... Itse nukkuu tai pelailee kavereiden kanssa kännykällä... haluaako voimakkaasti seksuaalinen nainen todella ensimmäisenä rynnätä antamaan suuseksiä tällaisellekin miehell? ... Eikö IKINÄ tule nounou -fiilistä? ... musta kun se seksuaalisuuden taso on paljon tekemisissä myös sen kumppanin laadun kanssa, ei mikään täysin itsenäinen juttu. uskon myös että näin on myös miesten kanssa mutta naiset nyt yleensä ovat ihan normaaleja ja kunnollisia, eivätkä ainakaan jätä vastuuta lapsista kantamatta, tai hyvin harvoin.

Voisitko yrittää yleistää vähän enemmän.

Vierailija
22/29 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kulttuurisia pidäkkeitä naisten luonnollinen seksuaalisuus pääsisi vapaasti irti.  Olisihan se aika fantasia näin miehenä päästä sellaiseen kulttuuriin. Tosin voisi hetken päästä olla aika hyväksikäytetty olo. Seksuaalisesti vapautuneet naiset syö miehiä vaikka kymmenen päivässä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok hyvä tietää ja kiitos vastauksista! Mutta just tuossa tilanteessa olevat naisethan miehet tuomitsevat "haluttomiksi"! Varsinkin moni vanhan kansan nainen on ja pysyy huonossa avioliitossa hammasta purren ja on tietenkin haluton -omaa ikävää miestänsä kohtaan.. Ja sitten tämä tilanne määrittää hänet täydellisesti haluttomaksi naiseksi. Varmaan hän itsekin ajattelee niin, vaikka olisi toisin toimivan miehen kanssa aivan toisenlainen, ties vaikka olisi voimakkaasti seksuaalinen nainen, joka haluaa päivittäin.

Just näin. Naisen seksuaalisuus reagoi helpommin parisuhteen epäkohtiin ja ristiriitoihin. Itse olen entinen ”haluton” vaimo. Oli yhdyntäkipuja ja muuta murhetta, katkeruutta miehen juomisesta ja välinpitämättömyydestä. Lapsemme ollessa pieni ihastuin salaa tulisesti toiseen mieheen, ja minusta tulikin vähäksi aikaa se aviosuhteen halukkaampi osapuoli (pysyin siis koko ajan täysin uskollisena). En kuitenkaan saanut enää paljoakaan vastakaikua mieheltäni, ja aloitteita hän ei enää tehnyt selvin päin ollenkaan. Minun seksuaalisuuteni kuoli jälleen useaksi vuodeksi. Eromme jälkeen kuvittelin, etten ikinä enää kiinnostuisi miehistä, mutta toisin kävi. Löysin seksuaalisuuteni yksin ollessani uudelleen, tällä kertaa voimakkaampana kuin koskaan. Nyt seurustelen itseäni reilusti vanhemman miehen kanssa, jolle seksi ei enää ole niin tärkeää, ja minä saan kärvistellä himoissani. Löytyisipä joskus tasapaino!

24/29 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok hyvä tietää ja kiitos vastauksista! Mutta just tuossa tilanteessa olevat naisethan miehet tuomitsevat "haluttomiksi"! Varsinkin moni vanhan kansan nainen on ja pysyy huonossa avioliitossa hammasta purren ja on tietenkin haluton -omaa ikävää miestänsä kohtaan.. Ja sitten tämä tilanne määrittää hänet täydellisesti haluttomaksi naiseksi. Varmaan hän itsekin ajattelee niin, vaikka olisi toisin toimivan miehen kanssa aivan toisenlainen, ties vaikka olisi voimakkaasti seksuaalinen nainen, joka haluaa päivittäin.

Just näin. Naisen seksuaalisuus reagoi helpommin parisuhteen epäkohtiin ja ristiriitoihin. Itse olen entinen ”haluton” vaimo. Oli yhdyntäkipuja ja muuta murhetta, katkeruutta miehen juomisesta ja välinpitämättömyydestä. Lapsemme ollessa pieni ihastuin salaa tulisesti toiseen mieheen, ja minusta tulikin vähäksi aikaa se aviosuhteen halukkaampi osapuoli (pysyin siis koko ajan täysin uskollisena). En kuitenkaan saanut enää paljoakaan vastakaikua mieheltäni, ja aloitteita hän ei enää tehnyt selvin päin ollenkaan. Minun seksuaalisuuteni kuoli jälleen useaksi vuodeksi. Eromme jälkeen kuvittelin, etten ikinä enää kiinnostuisi miehistä, mutta toisin kävi. Löysin seksuaalisuuteni yksin ollessani uudelleen, tällä kertaa voimakkaampana kuin koskaan. Nyt seurustelen itseäni reilusti vanhemman miehen kanssa, jolle seksi ei enää ole niin tärkeää, ja minä saan kärvistellä himoissani. Löytyisipä joskus tasapaino!

Miksi kärvistelet?

Vierailija
25/29 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskan päivän pelastaa vain hyvä seksi mieheni kanssa. Kun kaikki veetuttaa, mies näkee jo kaukaa että tuo tarttee kyydit, ja antaa ne. Kun pahin raivo on saatu sängyssä taputeltua, hän jälkihoitona kuuntelee huoleni ja murheeni ja koittaa tarjota ratkaisuja parhaansa mukaan. Paljon helpompi olla taas sen jälkeen. Sama toimii myös toisinpäin, sitähän se parisuhde on. Rakkaudella ja yhteisellä hyvällä ongelmien ja vastoinkäymisten selättämistä.

Vaimo 30

Ihanasti kirjoitettu. Saisinpa joskus kokea jotakin tuollaista!

N 50+

Vierailija
26/29 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kärvistelet?

Koska hänellä on kipuja ym., eikä hän voi olla jatkuvasti vastaamassa tarpeisiini. Keskusteltu on kyllä, ja ihan riittävästi.

Vierailija
27/29 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo oli todella halukas ja hormonikierukka vei halut. Ennen oli mallia: Heti Valmis, mutta nyt on jouduttu ottamaan jo liukkariakin avuksi.

Täällä taas hormonikierukka lisäsi kosteutta, välillä sitä on jopa liikakin. Mutta yksilöllisiä juttuja näemmä.

Vierailija
28/29 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
29/29 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on tuollainen laiskuri... Nyt kiukkuinen siitä että en ole seksuaalisesti aloitteellinen. Vaikka en edes ole tässäkään tilanteessa pihtari, vaan suostun kyllä pantavaksi. Mutta aloitteellinen en ole kun en pysty olemaan.

Suostut pantavaksi? kuulostaa kamalalle kyllä. Miksi suostut, saatko itse siitä sitten orgasmin? Ei kuulista kyllä siltä...

Eipä se mies yleensä millekään edes ala, jos olen vain suostumassa hänen mielikseen, koska hänkin haluaa juuri sitä hyvää seksiä jossa olen innokas. Itseäni ei kyllä edes juuri haittaisi olla joskus vain passiivisesti pantavana. Naiselle helppoa ja JOS mies vielä pystyisi olemaan siinä kiihkeä naisen ottaja, niin saattaisi itsekin innostua koska tykkään vahvan seksuaalisesta toiminnasta mieheltä. Valitettavasti miehenikin on herkkä kedon kukkanen ja tarvitsee laukeamisen paljon vaimon apua. Siksipä en meinaakaan jaksaa pattitilanteessa suostua vain hänen mielikseen, koska en saisi silloin vain antaa vartaloani hänen käyttöönsä vaan joutuisin hommiin ja se ei ole kivaa jos mies on käyttäytynyt viime ajat itsekkäästi ja suhde on pattitilanteessa. Mutta jos tarpeeksi kauan ilman omaa aloitteentekoa odottelen hänen aloitetaan, niin ehkä sillä vihdoin testosteronitasot ja mällitasot kasvaa niin korkeiksi että toteuttaa naisenittamisfantasiani ja saan olla vain passiivisena otettavana... ?

Tai sit tuut käymään kylässä täällä niin saat vaan olla ja mä teen kaiken 🤪

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan