Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voimakkaasti seksuaaliset naiset (ja miksei miehetkin), eikö mikään vie halujanne?

Vierailija
17.01.2021 |

Täällä kirjoittelee paljon naisia jotka haluaa päivittäin seksiä... Ihan pakko näin naisena mielenkiinnosta kysyä, että haluatteko seksiä ihan täysin paskan itselläänkin miehen kanssa? :) Ihan vaan kiinnostaa voiko naisen seksuaalisuus olla niin voimakas. Tai voiko miehenkään, naiset kun harvoin edes on niin itsekkäitä paskoja kuin miehet että miehet ei yleensä joudu testiinkään...

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun mies ei ole itsekäs, vaan aivan taivaallinen ja yhä komea ja todella kiihottava; ei mikään plösö laskimaha, vaikka 58 vuotta onkin jo lasissa. Haluan ihan jokapäivä ja onneksi saankin, vähintään sen pari kertaa. Aina on halut mulla katossa, olin kyllä sellainen joe silloin muinoin ennenkuin tavattiinkaan. Jotaa mulla on korkea libido, se on selvää. Mutta, kun seksi on hyvää, sitää vaan haluaa lisää! Yksinkertasta.

Vierailija
2/29 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskan päivän pelastaa vain hyvä seksi mieheni kanssa. Kun kaikki veetuttaa, mies näkee jo kaukaa että tuo tarttee kyydit, ja antaa ne. Kun pahin raivo on saatu sängyssä taputeltua, hän jälkihoitona kuuntelee huoleni ja murheeni ja koittaa tarjota ratkaisuja parhaansa mukaan. Paljon helpompi olla taas sen jälkeen. Sama toimii myös toisinpäin, sitähän se parisuhde on. Rakkaudella ja yhteisellä hyvällä ongelmien ja vastoinkäymisten selättämistä.

Vaimo 30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ESIM. mies, joka antaa teidän hoitaa yksin kaiken vauvan hoitoon liittyvän... yöt aamupalat vaipanvaihdot ulkoilut kaupassakäynnit, laskujenmaksut... Itse nukkuu tai pelailee kavereiden kanssa kännykällä... haluaako voimakkaasti seksuaalinen nainen todella ensimmäisenä rynnätä antamaan suuseksiä tällaisellekin miehell? ... Eikö IKINÄ tule nounou -fiilistä? ... musta kun se seksuaalisuuden taso on paljon tekemisissä myös sen kumppanin laadun kanssa, ei mikään täysin itsenäinen juttu. uskon myös että näin on myös miesten kanssa mutta naiset nyt yleensä ovat ihan normaaleja ja kunnollisia, eivätkä ainakaan jätä vastuuta lapsista kantamatta, tai hyvin harvoin.

Vierailija
4/29 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään vie halujani eli seksuaalinen halu on aina olemassa, mutta en tietenkään halua seksiä paskan miehen kanssa.

Se olisi täysin epäkunnioittavaa itseäni kohtaan, enkä kykenisi sellaiseen.

En myöskään olisi parisuhteessa itsekkään miehen kanssa, tietenkään.

Miehen täytyy olla hyvä ja kunnioittava, jotta edes alan sen kanssa.

Vierailija
5/29 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ESIM. mies, joka antaa teidän hoitaa yksin kaiken vauvan hoitoon liittyvän... yöt aamupalat vaipanvaihdot ulkoilut kaupassakäynnit, laskujenmaksut... Itse nukkuu tai pelailee kavereiden kanssa kännykällä... haluaako voimakkaasti seksuaalinen nainen todella ensimmäisenä rynnätä antamaan suuseksiä tällaisellekin miehell? ... Eikö IKINÄ tule nounou -fiilistä? ... musta kun se seksuaalisuuden taso on paljon tekemisissä myös sen kumppanin laadun kanssa, ei mikään täysin itsenäinen juttu. uskon myös että näin on myös miesten kanssa mutta naiset nyt yleensä ovat ihan normaaleja ja kunnollisia, eivätkä ainakaan jätä vastuuta lapsista kantamatta, tai hyvin harvoin.

No en olisi tuollaisen miehen kanssa :D

Täysin absurdi ajatus, tosin vauvanhoidosta haluankin olla vastuussa mut mitään laiskaa kamujen kanssa kännykällä pelailevaa luuseria en ylipäätään ottaisi mieheksi.

Vierailija
6/29 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tuollainen laiskuri... Nyt kiukkuinen siitä että en ole seksuaalisesti aloitteellinen. Vaikka en edes ole tässäkään tilanteessa pihtari, vaan suostun kyllä pantavaksi. Mutta aloitteellinen en ole kun en pysty olemaan.

Vierailija
7/29 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin absurdi ajatus, tosin vauvanhoidosta haluankin olla vastuussa mut mitään laiskaa kamujen kanssa kännykällä pelailevaa luuseria en ylipäätään ottaisi mieheksi.

Eli oletko siis voimakkaasti seksuaalinen nainen, joka haluaa seksiä päivittäin? Mutta et haluaisi tuollaisen kanssa? :) Haluan tutkimukseeni täsmällisyyttä ;)

Vierailija
8/29 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä aika moni haluttomanakin pidetty vaimo olisi halukas, jos miehen toiminta olisi toisenlaista? Jos he tietäisivät kaikesta siitä hyvästä, mitä HYVÄ seksielämä voi tuoda tullessaan? ...

...mikään ei riitä paremmin seksiin kuin mieheltä esim. jokin lahja ja anteeksipyyntö siitä että on ollut niin itsekäs ja inhottava. Mikä toki olisikin tuollaisessa tilanteessa kohtuullista.

Vierailija
9/29 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis VIRITÄ eikä riitä..

Vierailija
10/29 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli oletko siis voimakkaasti seksuaalinen nainen, joka haluaa seksiä päivittäin? Mutta et haluaisi tuollaisen kanssa? :) Haluan tutkimukseeni täsmällisyyttä ;)

Tajusin kyssärin aluks aivan vääein, sori. Mutta minä olen juuri halukas nainen, mutta tuota meininkiä en kattelis päivääkään, eikä onneks tarttekkaan.

Vaimo 30

Vierailija
11/29 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin haluaminen on sidoksissa hyvään kumppaniin, mutta korkea libido ilmenisi varmasti sitten sooloseksissä, jos hyvää kumppania ei olisi. Mutta hyvä mäihä on käynyt, mulla on vuosikymmenten onnellinen liitto aivan ihanan ja myös todella komean ja haluttava miehen kanssa. Hänelle riittää vähempi seksi kuin minulle, mutta aika usein seksiä kuitenkin on ja loput soolona.

En ole koskaan ollut parisuhteessa missä minua kohdeltaisiin huonosti. Siivoan sellaiset tyypit jo hyvin varhaisessa vaiheessa pois, vaikka ystävistäkin. N52

Vierailija
12/29 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok hyvä tietää ja kiitos vastauksista! Mutta just tuossa tilanteessa olevat naisethan miehet tuomitsevat "haluttomiksi"! Varsinkin moni vanhan kansan nainen on ja pysyy huonossa avioliitossa hammasta purren ja on tietenkin haluton -omaa ikävää miestänsä kohtaan.. Ja sitten tämä tilanne määrittää hänet täydellisesti haluttomaksi naiseksi. Varmaan hän itsekin ajattelee niin, vaikka olisi toisin toimivan miehen kanssa aivan toisenlainen, ties vaikka olisi voimakkaasti seksuaalinen nainen, joka haluaa päivittäin.

Vierailija
13/29 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on tuollainen laiskuri... Nyt kiukkuinen siitä että en ole seksuaalisesti aloitteellinen. Vaikka en edes ole tässäkään tilanteessa pihtari, vaan suostun kyllä pantavaksi. Mutta aloitteellinen en ole kun en pysty olemaan.

Suostut pantavaksi? kuulostaa kamalalle kyllä. Miksi suostut, saatko itse siitä sitten orgasmin? Ei kuulista kyllä siltä...

Vierailija
14/29 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, toiset tuomitsee siitä että yleensä suostuu seksiin, toiset siitä että vain suostuu, kamala lahna! Ristitulessa ollaan...

Vierailija
15/29 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hih, toiset tuomitsee siitä että yleensä suostuu seksiin, toiset siitä että vain suostuu, kamala lahna! Ristitulessa ollaan...

Ei ei ei mitään tuomioita! Kuulosti vaan niin vastentahtoiselta, "suostua" , seksinhän pitäisi haluttaa...

Vierailija
16/29 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suostut pantavaksi? kuulostaa kamalalle kyllä. Miksi suostut, saatko itse siitä sitten orgasmin? Ei kuulista kyllä siltä...

Eipä se mies yleensä millekään edes ala, jos olen vain suostumassa hänen mielikseen, koska hänkin haluaa juuri sitä hyvää seksiä jossa olen innokas. Itseäni ei kyllä edes juuri haittaisi olla joskus vain passiivisesti pantavana. Naiselle helppoa ja JOS mies vielä pystyisi olemaan siinä kiihkeä naisen ottaja, niin saattaisi itsekin innostua koska tykkään vahvan seksuaalisesta toiminnasta mieheltä. Valitettavasti miehenikin on herkkä kedon kukkanen ja tarvitsee laukeamisen paljon vaimon apua. Siksipä en meinaakaan jaksaa pattitilanteessa suostua vain hänen mielikseen, koska en saisi silloin vain antaa vartaloani hänen käyttöönsä vaan joutuisin hommiin ja se ei ole kivaa jos mies on käyttäytynyt viime ajat itsekkäästi ja suhde on pattitilanteessa. Mutta jos tarpeeksi kauan ilman omaa aloitteentekoa odottelen hänen aloitetaan, niin ehkä sillä vihdoin testosteronitasot ja mällitasot kasvaa niin korkeiksi että toteuttaa naisenittamisfantasiani ja saan olla vain passiivisena otettavana... ?

Vierailija
17/29 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo oli todella halukas ja hormonikierukka vei halut. Ennen oli mallia: Heti Valmis, mutta nyt on jouduttu ottamaan jo liukkariakin avuksi.

Vierailija
18/29 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis naisenottamisfantasiani

Vierailija
19/29 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo oli todella halukas ja hormonikierukka vei halut. Ennen oli mallia: Heti Valmis, mutta nyt on jouduttu ottamaan jo liukkariakin avuksi.

Miten olis sen hormonikierukan poistattaminen? ... 🤔

Vierailija
20/29 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja liukkari ei haitta koskaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme