Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olet tänään kiitollinen?

Vierailija
17.01.2021 |

Pienet tai tavallisena pidetytkin kiitollisuuden aiheet tuottaa onnen tunnetta kun ne tiedostaa. Eilen illalla nukkumaan mennessä, ollessani yksin kotona, mietin että minulla on koti jossa on makuuhuone, jossa on sänky, tyynyt ja peitot. Siinä oli niin kiva mennä rauhassa ja kiitollisena nukkumaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen elämästä yleensäkin.

Pakko olla kiitollinen edes siitä vaikka tunnen itseni tällä hetkellä ihan tarpeettomaksi riesaksi kaikille.

Vierailija
2/17 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että ulkona aurinko paistaa eikä ollut enää niin kylmä kuin eilen. Oli oikein mukavaa käydä koiran kanssa lenkillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elävä usko ja puhdas omatunto. Ne ovat kaikkein suurin kiitollisuuden aihe. 🙏❤️

Vierailija
4/17 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesta asiasta. Vaikka nuorena oli vaikeaa, kaikki on elämässäni kääntynyt parhain päin. Olen terve, minulla on ihastuttava vaimo, paljon hyviä kavereita, mukava työ, hyvä taloudellinen tilanne ja paljon tulevaisuuden unelmia. 

Vierailija
5/17 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vanha autoni toimi pakkasesta huolimatta.

Vierailija
6/17 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri äsken olin kiitollinen siitä että elämäni on ihan hyvin ja hanasta tuli puhdasta vettä päiväkahvin keittoa varten. Jotenkin kattilaa täyttäessä tuli mieleen että niin monelle edes se vesi ei ole itsestäänselvyys.

Vierailija
7/17 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ihan täysin synnitön olet?

Vierailija
8/17 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun sai nukkua aamulla pitkään. Vapaapäivä! Tänään voi ottaa rennosti, edes kaupassa ei tarvitse käydä kun eilen kävin.

Vierailija
9/17 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On katto pään päällä, ruokaa kaapissa, eikä ole pakko juoda. Olen suurin piirtein terve.

Vierailija
10/17 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen kun minulla on maailman ihanin 20 vuotta itseäni nuorempi poikaystävä.

Vierailija
11/17 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että ihan täysin synnitön olet?

Olen armahdettu syntinen eli olen Jumalan armon alla. Tätä ei voi käsittää järjellä. Mutta Jumala kirkastaa tämänkin asian, kun ensin saa uskoa omalle kohdalle syntien anteeksi antamuksen evankeliumin.

Vierailija
12/17 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että en eilen korkannut ja nyt on freesi olo.

Vierailija
13/17 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahasta. Ei sitä paljon ole mutta koskaan mulla ei ole ollut mitään oikeaa hätää rahan kanssa tai tili nollilla -tilannetta. Olen kiitollinen myös siitä työstä mitä edelliset sukupolvet on tehneet jotta meillä on nyt monella tavalla helpompi elämä kuin vielä sata vuotta sitten oli.

Vierailija
14/17 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että olen laihtunut 1,5 kk:ssa niin, että farkut lähtee kevyesti vetämällä jalasta nappi ja vetoketju kiinni.

Vierailija
15/17 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten ole "neiti", kuten tuo alakerran jätkä, joka on hihittänyt kundiporukan kanssa koko viikonlopun torstaista asti yötäpäivää.

M 38

Vierailija
16/17 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elossa, minulla on ruokaa ja katto pään päällä. Samalla vaikeuksia on kuitenkin liikaa, jotta pystyisi olemaan onnellinen.

Vierailija
17/17 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viime aikoina katsellut Vikings TV-sarjaa, ja täytyy sanoa että olen kiitollinen siitä että olen saanut elää nykyaikana, enkä viikinkiaikana 1200 vuotta sitten. Ei silloin ihmishengellä kovin paljon arvoa ollut.