Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronan jälkeiset keuhkot pahasti vaurioituneet lähes kaikilla sairastaneilla - myös 70-80% oireettomista

Vierailija
17.01.2021 |

A Texas trauma surgeon says it's rare that X-rays from any of her COVID-19 patients come back without dense scarring.

She says patients who've had COVID-19 symptoms show a severe chest X-ray every time, and those who were asymptomatic show a severe chest X-ray 70% to 80% of the time.

"There are still people who say 'I'm fine. I don't have any issues,' and you pull up their chest X-ray and they absolutely have a bad chest X-ray," she said.

She also points out, "There is no long-term implication of a vaccine that could ever be as bad as the long-term implications of COVID."

https://www.cbsnews.com/news/covid-lungs-scarring-smokers-lungs/

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä vielä artikkelin kuva joka vertailee terveitä keuhkoja tupakoivien ja koronan sairastaneiden keuhkoihin:

https://cbsnews2.cbsistatic.com/hub/i/r/2021/01/14/63139092-078b-49a2-9…

Vierailija
2/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti otan rokotteen heti kun sen saan.

Tosin tämän tiesin jo kuukausia sitten, kun luin tuttuni kertomuksen omasta tartunnastaan. Terve 27v mies joka juoksi maratoneja, sairasti koronan keväällä ja vielä syksyllä kun postasi asiasta facebookiin, ei pystynyt käymään lenkillä koska tuli hengenahdistus. Miltähän hänen keuhkot näyttävät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi tämmöset on pelottavia. Me ei tiedetä koronasta juuri mitään. 100 miljoonaa jo sairastanut, pistää miettimään millaiset pitkäaikaiset vaikutukset tällä on maailmaan jos heistä jopa 70 miljoonalla tulee olemaan vaurioituneet keuhkot loppuelämän.

Onneksi oon pysytellyt kaukana muista ihmisistä koko viime vuoden 😱 rokotus ei voi tulla tarpeeks äkkiä!!

Vierailija
4/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 viikkoa aikaa koronasta ja keuhkot polttelee vieläkin välillä. Ihan kotona sairastin kohtalaisen lievin oirein eikä ollut edes mitään hengenahdistuksia. Perusterve ja normaalipainoinen olin.

Vierailija
5/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tälle hallitus haluaa altistaa meidät ja meidän lapset ja nuoret!

Vierailija
6/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuntovirus leviää jo Helsingin koulussa.

Vierailija
7/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista potaskaa tekin uskotte. Keuhkoja kyllä polttelee silloin, kun on sairastanut tavallisen influenssan, kuten minä.

Meinasin kuolla siihen tavalliseen influenssaan, vaikka olin saanut rokotteen siihen tai ehkä juuri siksi - se oli ainoa kerta, kun olen ko. rokotteen ottanut, enää en ota sitä koskaan, enkä mitään muutakaan rokotetta.

Vierailija
8/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ihan pieni nuha se vaan on. Rajoitukset pois ja kaikki bilettämään!

Vierailija
9/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua. Tunnen yli 10 oireellisen koronan sairastanutta.Vain yhdellä poltteli keuhkoissa mutta parani nopeasti nin kuin flunssilla on tapana.

Se mikä ihmetyttää on se että koronan pitäisi muistuttaa oireiltaan influenssaa, mutta yhdelläkään näistä henkilöistä ei ollut influenssamaista järkkykovaa ja pitkää kuumetta ja jälkitautikierrettä lääkkeineen ja antibiotteineen. Osa oli ottanut pari Buranaa.

Korona oli näillä enemmänkin ihan flunssa vain.

Liekö sitten sattumaa??

Vierailija
10/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssa voi myös olla vaarallinen toisinaan perusterveelle ja keuhkokuume vaarallinen tila. Siksi rokote kyllä kannattaa ottaa siihenkin. Vähentää riskiä sairastua ja sairastuttua saattaa lieventää oireita.

Jos pyöräilet ja kaadut kypärä päässä ja loukkaat nenäsi ja mursit leukasi kaatuessa niin ei se silti tarkoita että jatkossa ei kannata käyttää kypärää ollenkaan.

Korona on ihan toista lajia. Siitä ei tiedetä vielä tarpeeksi paljon että kenenkään kannattaisi ottaa riskejä. Sairastin koronan ja voin kertoa, että pahimmat viikkoni tähän astisessa elämässä.

Vierailija
11/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaista potaskaa tekin uskotte. Keuhkoja kyllä polttelee silloin, kun on sairastanut tavallisen influenssan, kuten minä.

Meinasin kuolla siihen tavalliseen influenssaan, vaikka olin saanut rokotteen siihen tai ehkä juuri siksi - se oli ainoa kerta, kun olen ko. rokotteen ottanut, enää en ota sitä koskaan, enkä mitään muutakaan rokotetta.

Ihan uskon omaa tytärtä!

Vierailija
12/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sukulainen oli terve ja hyväkuntoinen nelikymppinen ennen koronaa. Nyt ei jaksa kävellä postilaatikolle hengästymättä. Sairasti koronan marras-joulukuun taitteessa.

Vierailija
13/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus oli englanninkielinen valhekirjoitus, jotka ovat kiellettyjä tällä palstalla.

Tein ilmoituksen.

Vierailija
14/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan kieltäjät on kyllä uskomattomia älykääpiöitä. Taudin sairastettuani voin kertoa että se on totista totta ja on potentiaalisesti vaarallinen kenelle tahansa mutta etenkin perussairauksista kärsiville. Kyse ei ole vain kuolemisesta vaan pysyvistä vammoista ja kroonisista vaivoista jälkeen. Te jotka kiellätte koko pandemian olette aivan kujalla ja uuvatteja.

Vierailija
15/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä vuonna koronaan kuoli väärennetyilläkin tilastoilla vain 0,02% maailman populaatiosta, jättäen siis 99,98% rauhaan niin luuletteko ettei jossain vaiheessa joku ala epäilemään tätä rokote- ja rajoituskiimaa. Miksi rokottaa tautiin johon ei käytännössä kuole kukaan. Miksi rajoittaa ihmisten elämää tavallisen viruksen vuoksi. Miksi tuhota talous turhaan? Miksi ajaa valtiot sellaiselle velkaantumistasolle, josta on mahdoton selvitä - sen takia, että meillä on päällä pandemia, johon kuolee niin vähän ihmisiä, että yksikään meistä ei edes huomaisi koko asian olemassa oloa, jos siitä ei meitä aamusta iltaan muistutettaisi joka ikinen päivä.

Suosittelisin miettimään asiaa, jos sinulla minkäänlaista kapasiteettia itsenäiselle ajattelulle on.

Vierailija
16/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli korona lähes vuosi sitten keväällä ja ei tässä vielä pian vuodenkaan jälkeen täysin terve ole. Hengästyminen edelleen ongelmana. Välillä tuntui, että on parempaan suuntaan menossa, mutta heti kelien kylmetessä syksyllä oireet palasivat. Lääkäriä konsultoitu monesti ja en kuulemma todellakaan ole ainut.

Vierailija
17/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta sairaalat ovat ollut romahduspisteessä koronapotilaiden vuoksi, miten ihmeessä oireettomiakin ollaan ehditty kuvantamaan ja tehdä laajaa tutkimustyötä aiheen parissa? Joku tässä nyt ei täsmää.

Vierailija
18/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on jauhaa jotain salaliittoskeidaa jos ei itse tunne yhtään koronan vammauttamaa. Minä tunnen. Ja pelkään. Aivan varmasti otan rokotuksen heti kun saan.

Vierailija
19/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KANNATTAISIKO nyt ihan ensin selvittää Kuinka moni on tupakoitsija näistä? Keuhkot menneet jo sitä kautta. Ei johdu koronasta, varsinkaan yksin.

Miksi haluat tuoda tätä esille. Hysteriaa. Holhooja.

Vierailija
20/85 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sukulainen oli terve ja hyväkuntoinen nelikymppinen ennen koronaa. Nyt ei jaksa kävellä postilaatikolle hengästymättä. Sairasti koronan marras-joulukuun taitteessa.

"Pelkkä" kausi-influenssa tekee tuota. (Influenssahan tappaa todella paljon ihmisiä vuosittain.)

Minulla oli tuollainen 4 kk kestävä täysin voimaton olo, äänenkäheys ja kuumeilu kaksi vuotta sitten. Olin sairaalassakin saamassa happea ja keuhkoni olivat tulessa, luulin että kuolen, mutta jäin sittenkin henkiin. Ja se oli "ihan tavallinen influenssa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi