Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkotilaisten vanhemmat!

Vierailija
03.08.2006 |

Lapsemme aloittaa päiväkodin ja kaikki vaatteethan pitäisi nimikoida. En haluaisi kirjoittaa nimiä kynällä, vaikka se helpoin konsti olisikin, sillä vaatteet tulee vielä käyttöön serkuille yms.

Kysyisin siis, onko silitettävät nauhat helpompia vai sellaiset taggit- jutut, jotka ovat nastan tyyppisiä. Ja jos jollain olisi kokemusta noista taggiteistakin.

Kiitos, jos jaksat vastata, varmaan aika monelle ajankohtainen asia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se sen verran aina pesussa haalistuu, että uuden lapsen nimen voi kirjoittaa siihen entisen päälle.

mutta jos jaksat nähdä sen vaivan niiden " merkkien" kanssa, niin siitä vaan. itse aikoinaan tilailin niitä, mutta yhtään en jaksanut kiinnittää! ja nyt neljän lapsen kanssa evvk. kynä rulettaa :)

Vierailija
2/4 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua muuten ole lainavaatteissa häirinnyt, vaikka siellä ennestään lukee jonkun muun nimi, olen vetänyt sen yli ja kirjoittanut uuden nimen sopivaan kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamalla pistolla jos ei halua silittää tai kangas sellaista ettei kestä silitystä.

Vierailija
4/4 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Permanent tussia olen käyttänyt vauvojen vaatteissa, jotka kiertelevät ystävillä ja sukulaisilla. Helppo ja vaivaton.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi