Katsokaa Dannyn ja Helmin ilmeitä tässä uudessa Seiskan jutussa! Mitä tuosta pitäisi päätellä?
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset meuhkaa ja haukkuu. Onnea Helmille ja Dannylle, olette hyvä ja nuorekas pari!
Kateelliset🤣🤣🤣🤣🤣
Kerro nyt herranjumala mistä pitäisi olla kateellinen. Itse en ole huomannut.
Siis toivottavasti ei oo, mutta mun mielestä Helmi näyttää tossa kuvassa siltä, et se olis raskaana :(
Vierailija kirjoitti:
Kiltti tyttö ei olisi lähtenyt vanhan papan seksileluksi. Kyllä Helmi tiesi, mihin ryhtyy. On ihan täysi-ikäinen.
Tää. Hän on täysi-ikäinen aikuinen. En ymmärrä näitä jotka "ymmärtää 10 v päästä aikuisena". Ei pelkästään 3kyumppinen ole aikuinne, 18 vuotiaasta asti ihminen on täysi-ikäinen ja Helmi 19. Minä en tosin näe asiassa mitään pahaa enkä usko että kyseessä muu kuin ystävyys. Ei ole ihme ett ilo tytön silmissä vähäisempi kun täällä haukkuvat ihmiset jolla ei muuta sisältöä. Se mitä itse olen saanut irti on, että vaikuttavat mukavilta ihmisiltä kummatkin. Muuta ei voi tietää eikä sitäkään toki varmaksi. Mutta en keksi kummastakaan mitään negatiivista.
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset meuhkaa ja haukkuu. Onnea Helmille ja Dannylle, olette hyvä ja nuorekas pari!
Kateellisia palsta täynnä. Sitähän ne suomalaiset on, suuri osa.
Häh???? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset🤣🤣🤣🤣🤣
Kerro nyt herranjumala mistä pitäisi olla kateellinen. Itse en ole huomannut.
Dannylla ja Helmillä on hyvin toimiva parisuhde. Siitä on moni kateellinen ja meuhkaa täällä sekopäisesti. Dannyllä on myös paljon rahaa ja se aiheuttaa kateuttu tietyissä piireissä.
Hyvä Helmi & Danny!
Tavallinen tyttö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks kaikki Dannyn tyttöystävät näyttävät Armi Aavikolta?
Tuo Helmi ei näytä yhtään Armilta. Vaaleat hiukset ainoa yhtäläisyys Armiin.
Ehkäpä Danny ei löytänyt Armi kopiota niin piti ottaa Helmi.Vaalentamalla hiuksensa ( kuten Helmi) saa jokainen vaaleat hiukset.
Ilman meikkiä ihan tavis tyttö. Toki ihan nätti.
Armin voittanutta ei tule. Armi oli oikeasti kaunis.
Jaa minusta Armi ei ollut minkään näköinen. En edes tiedä miltä näytti mutta katsekun parikymmentä google haun kuvaa nuoruudestaan. Ihan normi. Paremman näköisiä tuli lukiossa ja yliopistosssa vastaan useita joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Häh???? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset🤣🤣🤣🤣🤣
Kerro nyt herranjumala mistä pitäisi olla kateellinen. Itse en ole huomannut.Dannylla ja Helmillä on hyvin toimiva parisuhde. Siitä on moni kateellinen ja meuhkaa täällä sekopäisesti. Dannyllä on myös paljon rahaa ja se aiheuttaa kateuttu tietyissä piireissä.
Hyvä Helmi & Danny!
Vai vielä parisuhde!
Tätä Dannyn ja Helmin seikkailua seuratessa tulee mieleen että Erikan kans juttu oli varmaan ”oikeaa” seurustelua verrattuna tähän. Tai sellaisen vaikutelman heistä sai että viihtyvät oikeasti toistensa seurassa.
Tää Helmi näyttää nyt siltä että miettii mihin sitä tulikaan nyt alettua.
Vierailija kirjoitti:
Tätä Dannyn ja Helmin seikkailua seuratessa tulee mieleen että Erikan kans juttu oli varmaan ”oikeaa” seurustelua verrattuna tähän. Tai sellaisen vaikutelman heistä sai että viihtyvät oikeasti toistensa seurassa.
Tää Helmi näyttää nyt siltä että miettii mihin sitä tulikaan nyt alettua.
Niin, eli onko Dannyn ja Helmin juttu pelkää seikkailua vai onko se seukkailua? Joku tuolla sanoi, että vanhempansa ovat innoissaan heidän seukkailustaan.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöparka.
Jo aikoinaan Armille kävi huonosti kun Dannyn kelkkaan lähti.
Itseäni todellakin ärsyttää kun Dannystä pitää puoliväkisin leipoa sellaista kuvaa, että on niin rehti ja reilu mies ja niin kiva ja avulias kaikille. Paskanmarjat!
hehhheh kirjoitti:
Tavallinen tyttö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks kaikki Dannyn tyttöystävät näyttävät Armi Aavikolta?
Tuo Helmi ei näytä yhtään Armilta. Vaaleat hiukset ainoa yhtäläisyys Armiin.
Ehkäpä Danny ei löytänyt Armi kopiota niin piti ottaa Helmi.Vaalentamalla hiuksensa ( kuten Helmi) saa jokainen vaaleat hiukset.
Ilman meikkiä ihan tavis tyttö. Toki ihan nätti.
Armin voittanutta ei tule. Armi oli oikeasti kaunis.Jaa minusta Armi ei ollut minkään näköinen. En edes tiedä miltä näytti mutta katsekun parikymmentä google haun kuvaa nuoruudestaan. Ihan normi. Paremman näköisiä tuli lukiossa ja yliopistosssa vastaan useita joka päivä.
Hän varmaan edusti sitä oman aikansa kauneusihannetta.
Vierailija kirjoitti:
Häh???? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset🤣🤣🤣🤣🤣
Kerro nyt herranjumala mistä pitäisi olla kateellinen. Itse en ole huomannut.Dannylla ja Helmillä on hyvin toimiva parisuhde. Siitä on moni kateellinen ja meuhkaa täällä sekopäisesti. Dannyllä on myös paljon rahaa ja se aiheuttaa kateuttu tietyissä piireissä.
Hyvä Helmi & Danny!
Oletko Danny ?
Vierailija kirjoitti:
Siis toivottavasti ei oo, mutta mun mielestä Helmi näyttää tossa kuvassa siltä, et se olis raskaana :(
https://www.seiska.fi/Uutiset/Upea-blondi-studiossa-Ilkka-Danny-Lipsane…;
Niin siis lähinnä tän jutun tota yhtä kuvaa meinasin, mis näkyy Helmistä enemmän kuin pelkät kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää Helmi näyttää nyt siltä että miettii mihin sitä tulikaan nyt alettua.Niin, eli onko Dannyn ja Helmin juttu pelkää seikkailua vai onko se seukkailua? Joku tuolla sanoi, että vanhempansa ovat innoissaan heidän seukkailustaan.
Todellista seikkailua varmaan onkin, voi vaikka jo eksyä tuon ikäisen ukon kurttuihin. Ties millainen aventyyri on meneillään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo Everlast-merkki on? KAIKISSA Dannyn paidoissa lukee Everlast. Onko se joku Prisman oma merkki?
Hui, mun miehellä on Everlast-paita. No ainakin on samis Dannyn kanssa! Toivottavasti ei etsi sen avulla omaa "Helmiä"!
hmmmm kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti tyttö ei olisi lähtenyt vanhan papan seksileluksi. Kyllä Helmi tiesi, mihin ryhtyy. On ihan täysi-ikäinen.
Tää. Hän on täysi-ikäinen aikuinen. En ymmärrä näitä jotka "ymmärtää 10 v päästä aikuisena". Ei pelkästään 3kyumppinen ole aikuinne, 18 vuotiaasta asti ihminen on täysi-ikäinen ja Helmi 19. Minä en tosin näe asiassa mitään pahaa enkä usko että kyseessä muu kuin ystävyys. Ei ole ihme ett ilo tytön silmissä vähäisempi kun täällä haukkuvat ihmiset jolla ei muuta sisältöä. Se mitä itse olen saanut irti on, että vaikuttavat mukavilta ihmisiltä kummatkin. Muuta ei voi tietää eikä sitäkään toki varmaksi. Mutta en keksi kummastakaan mitään negatiivista.
Niin, onhan seksi voimaannuttava ja iloinen asia. Voi myös tulla positiivinen testituloskin... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmi ei ole kovin valokuvauksellinen, vaikka kaunis nainen onkin. Tai sitten sillä on vielä teinimoodi päällä noissa kuvissa.
Se on kuin perhekuvissa se kiukkunen teini. "v*ttu, onko pakko!"
Perhekuvista mieleen.... Mitähän hemmettiä sen Helmin vanhemmat sanoo asiaan? Itse sanoisin suorat sanat, kovaa ja erittäin selkeästi. Sekä Dannylle, että Helmille. Asian esittäisin sen verran kovalla äänellä, että pappa ei takuulla tarvitsisi kuulolaitetta. Ja tyttö haettaisiin kotiin kasvamaan aikuiseksi.
Ne on kuulemma aivan onnessaan kun Helmi seukkaa julkkiksen kanssa, ovat kovasti ylpeitä ja innoissaan asiasta. Että ei paljoa taida tässä tapauksessa kotiin vienti auttaa mitään.
Eli seukkaavatko ne?
Huhuu, sinä joka tiesit perheestä, tiedätkö vastauksen tähän kysymykseen?
Olen eri.
Mutta eikö se suhde ole ihan selvä juttu? Tai toisinpäin, mikä puhuu sen puolesta, että heillä ei muka olisi suhdetta? Mielestäni ei mikään. Kyllähän se on ihan selvästi (seksi)suhde ihan sanan tavanomaisessa merkityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmi ei ole kovin valokuvauksellinen, vaikka kaunis nainen onkin. Tai sitten sillä on vielä teinimoodi päällä noissa kuvissa.
Se on kuin perhekuvissa se kiukkunen teini. "v*ttu, onko pakko!"
Perhekuvista mieleen.... Mitähän hemmettiä sen Helmin vanhemmat sanoo asiaan? Itse sanoisin suorat sanat, kovaa ja erittäin selkeästi. Sekä Dannylle, että Helmille. Asian esittäisin sen verran kovalla äänellä, että pappa ei takuulla tarvitsisi kuulolaitetta. Ja tyttö haettaisiin kotiin kasvamaan aikuiseksi.
Ne on kuulemma aivan onnessaan kun Helmi seukkaa julkkiksen kanssa, ovat kovasti ylpeitä ja innoissaan asiasta. Että ei paljoa taida tässä tapauksessa kotiin vienti auttaa mitään.
Eli seukkaavatko ne?
Huhuu, sinä joka tiesit perheestä, tiedätkö vastauksen tähän kysymykseen?
Olen eri.
Mutta eikö se suhde ole ihan selvä juttu? Tai toisinpäin, mikä puhuu sen puolesta, että heillä ei muka olisi suhdetta? Mielestäni ei mikään. Kyllähän se on ihan selvästi (seksi)suhde ihan sanan tavanomaisessa merkityksessä.
Mutta kun ikäero on 78 ja 19...
Vierailija kirjoitti:
Ikäero 60v. Kyllä se Danny jaksaa painaa sillä tunnetusti isollaan (siitä se isoD nimikin) ja naiset vaan nuorenee. Seuraava varmaan 16v
Jos Dämnyllä iso D niin jollain koht kans iso V.
Seiska tykkää TYRKYISTÄ ja nämä kaksi ovat niitä. Näköjään rahat vähissä, kun pitää lehdelle antaa haastatteluja joka naksahduksesta ja tehdään tikusta asiaa.
Tyyliin Matti Nykänen aikoinaan. No Matti nyt sentään toi suomelle mainetta ja kunniaa.
Seiska on niin turha lehti kin olla voi.
Kuolisin häpeästä jos siihen lehteen joutuisin.