Mistä tunnistaa mies, joka haluaa aina paljon seksiä?
Suhteiden alussahan on perinteisesti paljon seksiä. Itselleni seksi on todella tärkeä asia suhteessa ja haluan sitä pääsääntöisesti päivittäin MYÖS pitkässäkin suhteessa. Miten tunnistaa tapailuvaiheessa, että mies on sellainen, että haluaa myöskin seksiä jatkossakin paljon myös vuosienkin jälkeen? Kysyttäessähän kaikki vastaavat haluavansa, mutta todellisuus ei sitä kuitenkaan ole, vaan pitkissä suhteissa on paljon myös miesten haluttomuutta. Ja ennen kuin joku ehtii kyseenalaistaa, en ole rupsahtanut.
Terveisin nainen
Kommentit (57)
Halukas mies kirjoitti:
Kyllä semmosia miehiä on jotka haluaa tyydyttää naisensa...
Tietysti mutta mistä ne tunnistaa alussa? Koska kaikkia panettaa alussa, niitäkin jotka osoittautuu myöhemmin haluttomiksi vätyksiksi.
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Jaa, en tiiä. Tuskin sitä ees voi nähä. :) Ny tulee turha vastaus, ku ei oo kokemusta noista jutuista, mut ite ainaki luulen, et haluisin harrastaa seksii joka päivä useaan otteeseen. Tos on vaa se ongelma, et demiseksuaalina täydellinen nainen jaksais odottaa sitä ekaa kertaa vähintään sen vuoden. Et silleen. Kait voit kysyy, et mitä mieltä en hellyydenosoituksista. :o Ite tavallaan laitan seksin samaan kategoriaan halimisen kaa, mut tavallaan en. Siis et ku ajattelen, et suhtees pitäs haluta halii joka päivä, nii se sama pätee sit muihi juttuihi myös. Joo, tästä ei ollu mitää hyötyy. :D Kysele ja toivo parasta.
Ei niihin vastauksiin voi luottaa. Sanoin nykyiselle miehelle tapailuvaiheessa että seksi on mulle tärkeä asia. Piti olla samalla aaltopituudella vaan ei... mutta vuotta en kyllä odota kun tästä pääsen. Oon odottanut jo ihan tarpeeksi kauan!
En mie sanonutkaa, et siun pitäs odottaa vuotta… Jeesus… Ja jos ei muka voi luottaa, nii sit kait pitää elää sen kaa. :)
Älä etsikkään ns kaunista poikaa vaan ronski mies. Jolla on työmiehen kädet..puhuu vähän mutta tekee paljon ehkä hieman uskomin..
M25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Jaa, en tiiä. Tuskin sitä ees voi nähä. :) Ny tulee turha vastaus, ku ei oo kokemusta noista jutuista, mut ite ainaki luulen, et haluisin harrastaa seksii joka päivä useaan otteeseen. Tos on vaa se ongelma, et demiseksuaalina täydellinen nainen jaksais odottaa sitä ekaa kertaa vähintään sen vuoden. Et silleen. Kait voit kysyy, et mitä mieltä en hellyydenosoituksista. :o Ite tavallaan laitan seksin samaan kategoriaan halimisen kaa, mut tavallaan en. Siis et ku ajattelen, et suhtees pitäs haluta halii joka päivä, nii se sama pätee sit muihi juttuihi myös. Joo, tästä ei ollu mitää hyötyy. :D Kysele ja toivo parasta.
Ei niihin vastauksiin voi luottaa. Sanoin nykyiselle miehelle tapailuvaiheessa että seksi on mulle tärkeä asia. Piti olla samalla aaltopituudella vaan ei... mutta vuotta en kyllä odota kun tästä pääsen. Oon odottanut jo ihan tarpeeksi kauan!
En mie sanonutkaa, et siun pitäs odottaa vuotta… Jeesus… Ja jos ei muka voi luottaa, nii sit kait pitää elää sen kaa. :)
Voi vitja, sulta kyllä puuttuu elämänkokemusta
Koita ap ettiä semmonen ukko joka näyttää siltä että flaksi ei käy, puutteessa eläneet on kyltymättömiä.
Vierailija kirjoitti:
Koita ap ettiä semmonen ukko joka näyttää siltä että flaksi ei käy, puutteessa eläneet on kyltymättömiä.
Tämä voisi oikeesti olla toimiva vinkki!
Hyvä kysymys. Kyllähän ihastumistilassa aina panettaa. Voisko eka treffeillä kysyä mieheltä,että kuinka usein runkkaat jos et saa seksiä ja aloitko jo varhain nuoruudessa runkata. Tällä elämänkokemuksella arvelen, että korkean libidon miehet ja naiset runkkaa paljon ja nuorena aloitti. Itse vastaisin rehellisesti, nuorena en olis ehkä kehdannut kun sitä tapahtuu niin usein 😊 N42
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kiteytetty,tätä hain takaa.
Vaimo 30
Voi kuinka ymmärrän! Joskus monta vuotta sitten itkin miehen vieressä yöllä. silkasta himosta Nyt sitten n, 30 + vuotta senjälkeen, emme voi olla toisistamme erossa! mutta meillä on ollu hyvin hyvin erikoinen tapaus..Ja aivan erikoinen rakkaus ja se jatkuu yhä kiihkeänä yhä vain..oikeasti. Nyt siis olemme aivan kuin 20 kymmppiset!Tätä eivät usko nuoret ei ehkä vanhemmatkaan.
Meillä todellakin erikoiset taustat, ihan sukujenkin puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys. Kyllähän ihastumistilassa aina panettaa. Voisko eka treffeillä kysyä mieheltä,että kuinka usein runkkaat jos et saa seksiä ja aloitko jo varhain nuoruudessa runkata. Tällä elämänkokemuksella arvelen, että korkean libidon miehet ja naiset runkkaa paljon ja nuorena aloitti. Itse vastaisin rehellisesti, nuorena en olis ehkä kehdannut kun sitä tapahtuu niin usein 😊 N42
Naurahdin ääneen ajatukselle kysyä nuo kysymykset ensitreffeillä ravintolaillallisella :D kyllähän nuo hyvät kysymykset on! Mutta hieman hankalahko esittää ihan alussa smoothisti
Vierailija kirjoitti:
Voi kuinka ymmärrän! Joskus monta vuotta sitten itkin miehen vieressä yöllä. silkasta himosta Nyt sitten n, 30 + vuotta senjälkeen, emme voi olla toisistamme erossa! mutta meillä on ollu hyvin hyvin erikoinen tapaus..Ja aivan erikoinen rakkaus ja se jatkuu yhä kiihkeänä yhä vain..oikeasti. Nyt siis olemme aivan kuin 20 kymmppiset!Tätä eivät usko nuoret ei ehkä vanhemmatkaan.
Kerro toki lisää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurahdin ääneen ajatukselle kysyä nuo kysymykset ensitreffeillä ravintolaillallisella :D kyllähän nuo hyvät kysymykset on! Mutta hieman hankalahko esittää ihan alussa smoothisti
No joo vähän pokkaahan se saattaa vaatia, mutta asia on tärkeä 😃
Entä jos on itse sellainen halukas mies, mutta on haksahtanut haluttomaksi paljastuneen naisen matkaan?
Kannattaa varoa, ja käytännössä esimerkiksi pitää taloudet erillään kunnes se alkuhuuma haihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on itse sellainen halukas mies, mutta on haksahtanut haluttomaksi paljastuneen naisen matkaan?
Kannattaa varoa, ja käytännössä esimerkiksi pitää taloudet erillään kunnes se alkuhuuma haihtuu.
Voi voi, halukas mies menee hukkaan ja toisaalla naisia haluttaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, halukas mies menee hukkaan ja toisaalla naisia haluttaa..
Niimpä. Ja kannattaa erota. Ei se siitä paremmaksi ainakaan muutu, heikkenee vaan. Mitä aiemmin ero sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki lisää?
Voi! Tästä vois kirjoittaa kirjankin, Mutta en voi hirveesti kirjoitta,kun meistä tunnsitaa sitten monikin. Mutta suuri intohimoinen rakkausa ja alkoin n. 39 vuotta sitten ehkä tai 38. Naimisissa pian 37. Paljon kaikkea ....erokin vain muutaman kuuakauden muttta silti. Sitten tämä suku.. ja jutssiitä en voi...mutta jotain ehkä vanhanaaikaista rikas tyttö ja renkihommaa.. Mutta suuri rakkaus ja iso draama. Ja jumalattoman kauniit lapset! Muistan kun jossain oltiin niin vieraat ihmiset tuli sanomaan, " noin kauniit vanhemmat ei ihme että lapset kuvan kauniita". joop. Nyt siis kaikki enemmän kuin hyvin, siis helvatasti hyvää seksiä!
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Ite oon joutunu kärsimään puutetta abaut 30 vuotta(nojoo, jos aatellaan että seksielämän normialkuaika vaikuttas olevan siinä 15v, niin sit vaan 15 vuotta puutetta takana), nyt kun viimeinki on päässy parisuhteeseen niin saa toteuttaa itseään. Päivääkään en panematta enää aio viettää.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Ite oon joutunu kärsimään puutetta abaut 30 vuotta(nojoo, jos aatellaan että seksielämän normialkuaika vaikuttas olevan siinä 15v, niin sit vaan 15 vuotta puutetta takana), nyt kun viimeinki on päässy parisuhteeseen niin saa toteuttaa itseään. Päivääkään en panematta enää aio viettää.
M35
Odotus on palkittu! Mahtavaa:D tähän pyrin! Ap
Kyllä semmosia miehiä on jotka haluaa tyydyttää naisensa...