Kantvik vai upinniemi?
Ollaaan muuttamassa Kirkkonummelle ja noissa kahdessa on edullisia asuntoja. Kertokaa hyvät ja huonot puolet kyseisistä alueista.
Ollaan siis parikymppinen pariskunta,ei lapsia joten kouluja tai päiväkoteja ei tarvita. Miehellä auto ja minä käytän julkisia (työpaikka Espoossa).
Kommentit (8)
Kantvikista kokemusta, asuin siellä nuorena. En tiedä millaista siellä nykyään on, mutta ihan täysjärkinen minusta tuli vaikka kasvoin Kirkkonummella. Ihan ok asua varmasti, Gesterbyllä on huonompi maine.
Upinniemi on ainakin ennen ollut kapiaislähiö. Armeija on joka päivä läsnä ja palvelut onnettomat. Luonto on hienoa siellä minne siviilillä on kulkuoikeudet, mutta on se myös muuallakin. Valitse Kantvik.
Jos haluatte lähemmäs korpea Upinniemi, jos tahdotte lähemmäs K nummen keskustaa Kantvik. Upinniemessä myös kasarmi joten siellä voi välillä paukkua. En usko että eroavat toisistaan kauheasti. Kantvikin kummihovissa varmaan kunnan edullisimmat vuokrakämpät = alkoholisteja ja muita syrjäytyneitä kuten muutama tuttu. Et kertonut oletteko ostamassa vai vuokraamassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluatte lähemmäs korpea Upinniemi, jos tahdotte lähemmäs K nummen keskustaa Kantvik. Upinniemessä myös kasarmi joten siellä voi välillä paukkua. En usko että eroavat toisistaan kauheasti. Kantvikin kummihovissa varmaan kunnan edullisimmat vuokrakämpät = alkoholisteja ja muita syrjäytyneitä kuten muutama tuttu. Et kertonut oletteko ostamassa vai vuokraamassa.
Vuokraamassa ollaan. Ajateltiin asua pari vuotta edullisesti vuokralla niin saadaan säästettyä omaan taloon. Kunnan asuntoa ei varmasti saada kun ei varsinaisesti asunnon tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä
Zinc
Tiedänpäs. Olen pitänyt Kantivikissa venettä.
Jonkun verran kunnan halpoja vuokra-asuntoja siellä.
Mutta muuten rauhallista ja pääasiassa omakotitaloja ja rivitaloja. Vähän kuin Itä-Korso, eli ihan hyvää aluetta.
Sincc
Upinniemen tie on hlvetti talvella .. ja liian kaukana muutenkin kuten jo joku tuossa aikaisemmin kertoikin.
Sokeri joskus haizee sitten sokerille ;) Kun ne sitä siellä keittelee ..
Satamassa olen huomannut ..
Sincc
En tiedä vaikuttaako miten asumisviihtyvyyteen ..
Upinniemi liian kaukana, ettei edes sitä Salea, mikä on Kantvikissa.