Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käykö teillä ikinä niin että kännykän laturit menevät rikki niin että lataavat puhelinta vaan kun johto on tietyssä asennossa?

Vierailija
16.01.2021 |

Itsellä on käynyt näin jo ainakin kymmenen laturin kanssa. En ole varma syystä, mutta kaikki laturit menevät ko. tavalla pas'kaksi ajan kuluessa. Voi olla että jyrään johdon päältä tietokonetuolilla ja se saattaa olla yksi mahdollinen syy. Tai sitten yöllä lataaminen jotenkin vioittaa laturia?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa vuodessa täytyy ostaa uusi johto tästä syystä. Ja nimenomaan on johdosta kiinni, koska uusi piuha toimii aina virheettömästi. Minulla on latauspiste pöydällä enkä lataa koskaan muualla saati vedä johdosta vaan aina liittimestä. Hyvin hellävarovaisesti siis käytän. Silti ei kestä.

Outo juttu mutta minulla ei ole johto koskaan murtunut laturista. Kännyköitä olen käyttänyt siitä asti kun niitä on ollut olemassa.

Muista laitteista partakoneesta sirkkeliin on johtoja mennyt.

Sähköjohtojen johtimet katkeaa kun niitä taivutellaan teräville mutkolle.

Usein syynä katkeamiseen on myös se, että niitä irrotetetaan rasipista ja laitteista johdosta kiskomalla. Ne pitäis irrottaa pistotulpasta vetämällä.

Vierailija
22/25 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää irrottako niitä johdosta repimällä.

Vierailija
24/25 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy

Vierailija
25/25 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki iPhonen latauskaapelit ovat menneet jossain iässä rikki. Yksi kontakteista on silminnähden kulunut, todennäköisesti latausvirta on liian suuri liittimelle. Puhelimen mukana (se) tuli 1A laturi mutta tulee käytettyä isompia.