Imetys ja urheilu?? Vinkkejä kaivataan!
Kuinka pian synnytyksen jälkeen olette alkaneet urheilemaan ns. kunnolla?
Minulla on synnytyksestä vähän päälle viisi viikkoa ja eilen sain jälkitarkastuksen yhteydessä lääkäriltä " siunauksen" aloittaa harrastamani laji. Laji on koripallo joten vauhtia ja vaaralisia tilanteita on edessä ;)
En sitten huomannut lääkäriltä kysyä että voiko rankka urheilu vaikuttaa maidon tuotantoon??
Miten teillä on onnistunut urheilu vaikka imetätte? Onko rinnat vuotanut koko urheilun ajan? Onko esim. juokseminen onnistunut?
Vinkkejä miten saan oltua treeneissä puolitoista tuntia ilman että maito suihkuaa itsekseen ja rinnat pakahtuu :)
Ja kyllä, olen todellakin jatkamassa harrastustani vaikka vauvamme on vasta vähän alle 6vkoa.. ;)
Kommentit (2)
Ihan innoissani olen treeneihin menossa, mukavaa vastapainoa tälle kotona olemiselle vaikka eipä tässäkään mitään vikaa ole..Poikamme on niin ihana :)
-ap
No mene kokeilemaan ihmeessä! Positiivinen asenne auttaa.. ;) Jos ei liikkuminen tunnu hyvältä niin pidä vielä hiukan taukoa ja kokeile vaika uintia tai kävelyä??
Rinnat kannattaa tyhjätä ennen reenejä, mutta kun maidontuotanto vakiintuu niin pitäisi maidon pysyä rinnoissa, mulla on lähinnä sauna, lämminsuihku ja vauvan itku ja vauvan ajattelu saanu rinnat valumaan. Alussa muutenkin kun oli ylituotantoa, mutta kyllä se siitä!