Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pudotat kaupassa jonkun tuotteen, esim viilipurkin ja se rikkoutuu lattialle, mitä teet?

Vierailija
16.01.2021 |

a) Hipsin menemään ja toivoin ettei kukaan huomannut mitään, jätän purkin lojumaan lattialle.
b) Nostan purkin ja laitan sen vaivihkaa takaisin ja toivon ettei kukaan huomaa mitään.
c) Etsin työntekijän ja kerron että nyt kävi näin, mitäs tehdään?
d) Viet purkin kassalle ja tarjoudut ostamaan sen, ja sit heität sen pois.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarissa piti maksaa pilttipurkki. Lähdin etsimään myyjää, ja vartija tuli perään ennen kuin löysin ketään työntekijää. Vartija kohteli kuin olisin rikollinen. Keräsin ne purkin jäänteet nenäliinalla vartijan seistessä vieressä. Purkki piti maksaa. Onneksi ei ollut sen kalliimpi tuote.

Vierailija
62/72 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alan siivota heti vahingos sattuessa nenäliinallani aiheuttamaani sotkua ja konsultoin henkilökunnata moppia ja roska astiaa. Sitten menen kassalle vastaavan ehjän purkin kanssa ja pyydän maksaa sen kaksi kertaa ja selitän että olen rikkonut samanlaisen kyseisen tuotteeen, mutta että olen pyyhkinyt ja mopannut jo lattiat ja hävittänyt jo roskat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

a) Hipsin menemään ja toivoin ettei kukaan huomannut mitään, jätän purkin lojumaan lattialle.

b) Nostan purkin ja laitan sen vaivihkaa takaisin ja toivon ettei kukaan huomaa mitään.

e) Nuolen sen lattialta.

f) Ahdistun ja alan syyttää kauppaa turvattoman tilan mahdollistamisesta. Tunnen oloni todella kurjaksi, koska kauppa ei varoittanut, että viilipurkki voi pudota kädestäni ja rikkoutua. Itken ja odotan kaupalta anteeksipyyntöä.

Vierailija
64/72 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häivyn paikalta nopeasti 😁

Vierailija
65/72 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

e) Kävelen suoraselkäisesti eteenpäin. Menee kaupan hävikkiin.

Vierailija
66/72 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan purkin johonkin.

Vierailija
67/72 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cittarissa piti maksaa pilttipurkki. Lähdin etsimään myyjää, ja vartija tuli perään ennen kuin löysin ketään työntekijää. Vartija kohteli kuin olisin rikollinen. Keräsin ne purkin jäänteet nenäliinalla vartijan seistessä vieressä. Purkki piti maksaa. Onneksi ei ollut sen kalliimpi tuote.

Ei lasinpalasia pidä paljain käsin noukkia. Mä olisin maksanut purkin mutta jättänyt sotkut siivoojille.

Vierailija
68/72 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

C jos näen työntekijän

D, jos kukaan ei osu matkan varrelle

Muutaman kerran on käynyt näin. Olen tarjoutunut maksamaan, mutta eivät ole koskaan halunneet. Ovat vaan kiittäneet että kerroin ja heittäneet tuotteen roskikseen.

Vierailija
69/72 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

e) Nuolen sen lattialta.

f) Ahdistun ja alan syyttää kauppaa turvattoman tilan mahdollistamisesta. Tunnen oloni todella kurjaksi, koska kauppa ei varoittanut, että viilipurkki voi pudota kädestäni ja rikkoutua. Itken ja odotan kaupalta anteeksipyyntöä.

Valintani on f) Turvaton tila on tapahtunut ja ahdistun.

Vierailija
70/72 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

C, ilmoitan vahingosta henkilökunnalle että joku pääsee heti siivoamaan, eikä sotku pahene.

Itse kaupassa töissä, eikä vahingossa rikottuja veloiteta. Samoin jos asiakas pakatessa maksun jälkeen rikkoo vahingossa esim. jogurtin, kehotamme hakemaan uuden rikkoutuneen tilalle ja laitamme rikki menneen hävikkiin, ainakin meidän myymälässä. Asiakaspalvelu! 👍🏻

Vierailija
71/72 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran 6kpl olutpakkauksen. Joku olikin avannut sen ja ottanut yhden pullon pois. Kun nostin sen pakkauksen 5pulloa putosi betonilattialle kuuluvasti särkyen. Seisoin hölmönä tyhjä pakkaus kädessäni. Pian myyjä ryntäsi luo ja kysyi huolestuneena: Eihän sattunut? Huh. Hetken luulin että joudun maksamaan, muttei sentään.

Vierailija
72/72 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

C. Ei tarvitse maksaa, myyjä ottaa tyhjän pakkauksen ja tukku hyvittää sen kaupalle. Niin ainakin joskus mulle sanottiin .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan