Onko sinulla koira?
Onko sinulla koira?
Minkä rotuinen sinun koirasi on?
Kommentit (107)
Kaksi collieta löytyy.
Liikuttavat koko perhettä, ulkoilmaan koko poppoolla hyvin usein. Lasten ei tarvitse tulla koulusta tyhjään kotiin, aina on joku ovella vastassa ja mörkövahtina. Minä harrastan koirien kanssa, parasta touhuseuraa, kun ovat aina innokkaasti mukana. Vaikka jonkun mielestä ovat aikaa ja rahaa vieviä, me kyllä saadaan näistä niin paljon iloa, ettei haittaa.
Ei juuri nyt, mutta kolmen viikon päästä on. Meille tulee Irlanninterrieriin pentu:)
On karkeakarvainen kettuterrieri.
Yksinäinen erakko olen.Koira voisi olla hyvä ystävä?
On ollut kaiken kaikkiaan 31 koiraa vuosien varrella. Valitettavasti viimeinenkin menehtyi viime syksynä, joten nyt varmaan ensimmäistä kertaa elämässäni minulla ei ole yhtään lemmikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäinen erakko olen.Koira voisi olla hyvä ystävä?
Toki, ja koiralenkeillä tai koirapuistossa tulee ihmisiinkin otettua/saatua kontaktia, jos sellaista kaipaa, ja avautuuhan koiran myötä kaikenlaisia harrastusmahdollisuuksiakin.
3 erirotuista metsästyskoiraa, kaksi rotupia ja yhdessä melkein kaikki mahdolliset metsästysrodut. Köllöttävät nyt sohvalla umpiunessa yks ristiin kaks (sisäkoiria), kun aamulla oltiin metsällä juoksentelemassa. Tutkan mukaan noin 25km tuli matkaa talsittua umihangessa! Tietää sitä, että tänään vain koisitaan ja huomenna kiinnostaa seuraavan kerran niitä lähtee pihaa pidemmälle. Vois käydä kävelemässä tietä pitkin ihan, on niin raskasta nyt itselle kulkea metsässä. Huomenna nuorimmalla tottistreenit kaveriporukan kesken. On näistä moneksi <3
On 10kk ikäinen husky-malamuutti ja 10v valkoinenpaimenkoira ❤️❤️
Meillä on 7v sekarotuinen koira. Aivan omannäköisensä ja hyväluontoinen. Nytkin se tuossa nojatuolin vieressä lattialla makoilee.
Ihminen ei ota koiraa.Koira ottaa ihmisen.
Koiraa ei ole olemassa omana rotuna.Koira on suden alalaji.
Koira on uskollisempi ystävä kuin ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Joskus on ollut parikin, mutta luovuin niistä koska en kestänyt sitä sotkua ja säätämistä niiden kanssa.
Sama täällä. En ikinä ota enää yhtäkään lemmikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Koira on ihmisen paras ystävä.
Ei ole kaikkien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa parempi vaihtoehto lemmikiksi.
Miksi näin? Kissat rikkovat huonekaluja ja pudottelevat tavaroita alas hyllyiltä. Kissat kävelevät kakkaisilla jaloillaan ympäri ruokapöytää. Ihan sama kuinka “ei meillä vaan” ihmiset väittävät. Itselläni on ollut neljä kissaa, joten kokemusta on. Koira on helpompi lemmikki jos ulkonakäynnit ei haittaa.
Kissat on helpompia. Kissat on sisäsiistempiä. Koirat vaan sotkee ja hösöttää, kuolaa ja haisee. Ja tietenkin räksyttää.
On, 6kk vanha saksanpaimenkoiran pentu. Suloisin tyyppi koko maailmassa <3