Taksarin pitÀisi olla suomen kansallisruoka
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinÀ edes kuullut taksarista. Ranskikset ja makkaranpalat on tÀÀllÀ nimeltÀÀn SitÀ sun tÀtÀ grilliltÀ ostettuna.
Koetatko sanoa ettÀ siÀ sun tÀtÀ on jonkinlainen taksari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinÀ edes kuullut taksarista. Ranskikset ja makkaranpalat on tÀÀllÀ nimeltÀÀn SitÀ sun tÀtÀ grilliltÀ ostettuna.
Koetatko sanoa ettÀ siÀ sun tÀtÀ on jonkinlainen taksari?
TyönnÀ taksari haisevaan ahteriisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Makkaraperunat tunnetaan JyvÀskylÀn seudulla nimellÀ taksari eli taksimiehen erikoinen".
JyvÀskylÀn Savelassa legendaarinen grillikioski, jossa taksikuskit kÀvivÀt syömÀssÀ.Johtuuko tÀmÀ siitÀ ettÀ jyvÀskylÀlÀiset ovat pÀÀsÀÀntöisesti idıootteja?
En osaa sanoa. Kaipa tÀÀllÀ yliopistokaupungissa niitÀkin löytyy. Itse taidan kuulua siihen ryhmÀÀn, jotka ei hauku ketÀÀn iduooteiksi.
- jyvÀskylÀlÀinen vuodesta 1972 -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Makkaraperunat tunnetaan JyvÀskylÀn seudulla nimellÀ taksari eli taksimiehen erikoinen".
JyvÀskylÀn Savelassa legendaarinen grillikioski, jossa taksikuskit kÀvivÀt syömÀssÀ.Johtuuko tÀmÀ siitÀ ettÀ jyvÀskylÀlÀiset ovat pÀÀsÀÀntöisesti idıootteja?
En osaa sanoa. Kaipa tÀÀllÀ yliopistokaupungissa niitÀkin löytyy. Itse taidan kuulua siihen ryhmÀÀn, jotka ei hauku ketÀÀn iduooteiksi.
- jyvÀskylÀlÀinen vuodesta 1972 -
Anteeksi typo. Siis idiooteiksi ja varmaan ymmÀrsit.
Olin noin 1989 McDonald'silla töissÀ. KevÀttalvella, oli Helsingin hiihtolomat loppu ja muualta Suomesta oli hiihtolomalaiset liikkeellÀ. Kolme nuorta poikaa katseli hetken aikaa listaa, eivÀt vissiin löytÀneet mitÀÀn mitÀ olisivat uskaltaneet kokeilla. PÀÀtyivÀt tuttuun ja turvalliseen. Mulle taksari. Mulle kans. Nolotti ihan sikana kun en tiennyt mitÀ se on ja piti kysyÀ. Jos se olisi ollut vaikka oululainen nimitys kerroshampurilaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi moitit? Itse asuin 25 ensimmÀistÀ vuottani HelsingissÀ. Tulin opiskelemaan JyvÀskylÀn Yliopiston liikuntatieteelliseen tiedekuntaan ja olen nyt jumppamaikka.
En halua muuttaa enÀÀ Helsinkiin.
Vierailija kirjoitti:
JyvÀskylÀn Savelassa legendaarinen grillikioski, jossa taksikuskit kÀvivÀt syömÀssÀ.
Ilmankos ne on kaikki lihavia.
Jos kaikilla olisi mahdollisuus taksariin, tÀssÀkÀÀn ketjussa ei olisi nÀitÀ myrkkymielipiteiden levittÀjiÀ. Valitettavasti maailma ei ole tasa-arvoinen paikka, eikÀ taksaria saada kaikille pikkusieluille jaettua.