Taksarin pitäisi olla suomen kansallisruoka
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä edes kuullut taksarista. Ranskikset ja makkaranpalat on täällä nimeltään Sitä sun tätä grilliltä ostettuna.
Koetatko sanoa että siä sun tätä on jonkinlainen taksari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä edes kuullut taksarista. Ranskikset ja makkaranpalat on täällä nimeltään Sitä sun tätä grilliltä ostettuna.
Koetatko sanoa että siä sun tätä on jonkinlainen taksari?
Työnnä taksari haisevaan ahteriisi.
Taksari on pyöreä
Taksari on soikea
Taksari on ruoka ihan oikea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Makkaraperunat tunnetaan Jyväskylän seudulla nimellä taksari eli taksimiehen erikoinen".
Jyväskylän Savelassa legendaarinen grillikioski, jossa taksikuskit kävivät syömässä.Johtuuko tämä siitä että jyväskyläläiset ovat pääsääntöisesti idıootteja?
En osaa sanoa. Kaipa täällä yliopistokaupungissa niitäkin löytyy. Itse taidan kuulua siihen ryhmään, jotka ei hauku ketään iduooteiksi.
- jyväskyläläinen vuodesta 1972 -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Makkaraperunat tunnetaan Jyväskylän seudulla nimellä taksari eli taksimiehen erikoinen".
Jyväskylän Savelassa legendaarinen grillikioski, jossa taksikuskit kävivät syömässä.Johtuuko tämä siitä että jyväskyläläiset ovat pääsääntöisesti idıootteja?
En osaa sanoa. Kaipa täällä yliopistokaupungissa niitäkin löytyy. Itse taidan kuulua siihen ryhmään, jotka ei hauku ketään iduooteiksi.
- jyväskyläläinen vuodesta 1972 -
Anteeksi typo. Siis idiooteiksi ja varmaan ymmärsit.
Olin noin 1989 McDonald'silla töissä. Kevättalvella, oli Helsingin hiihtolomat loppu ja muualta Suomesta oli hiihtolomalaiset liikkeellä. Kolme nuorta poikaa katseli hetken aikaa listaa, eivät vissiin löytäneet mitään mitä olisivat uskaltaneet kokeilla. Päätyivät tuttuun ja turvalliseen. Mulle taksari. Mulle kans. Nolotti ihan sikana kun en tiennyt mitä se on ja piti kysyä. Jos se olisi ollut vaikka oululainen nimitys kerroshampurilaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi moitit? Itse asuin 25 ensimmäistä vuottani Helsingissä. Tulin opiskelemaan Jyväskylän Yliopiston liikuntatieteelliseen tiedekuntaan ja olen nyt jumppamaikka.
En halua muuttaa enää Helsinkiin.
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylän Savelassa legendaarinen grillikioski, jossa taksikuskit kävivät syömässä.
Ilmankos ne on kaikki lihavia.
Jos kaikilla olisi mahdollisuus taksariin, tässäkään ketjussa ei olisi näitä myrkkymielipiteiden levittäjiä. Valitettavasti maailma ei ole tasa-arvoinen paikka, eikä taksaria saada kaikille pikkusieluille jaettua.
Termi makkaraperunat on epämääräinen. Kyse on taksarista.