Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kostaa valehtelevalle ihmiselle

Vierailija
16.01.2021 |

Olen mustasukkainen ja vihainen, koska sain tietää, että rakastamani henkilö X on sittenkin vehdannut henkilö Y:n kanssa ties kuinka pitkään kertomatta siitä minulle. Olen siis saanut elätellä turhia toivekuvia meistä kuukausien ja kuukausien ajan. Henkilö X ei koskaan itse kertonut minulle asiasta, vaan huomasin vähän kuin vahingossa.

Olen siis nuori ihminen ja tiedän tämän olevan lapsellista, mutta haluaisin kertoa tulevalle anopille muutaman asian henkilöstä Y, jota tuleva anoppi niin kovasti näyttää kehuvan. Y on kylmä ja manipuloiva ihminen, joka tekee kaikkensa saadakseen tahtonsa läpi. Ulospäin hän esittää kilttiä mutta kulissien takana hän on oikea piru, ja siitä minulla on kymmeniä todisteita vuosien 2019 ja 2020 ajalta.

En ole koskaan tehnyt tällaista, ja se tuntuu väärältä, mutta väärältä tuntuu myös se, että Y saa kehuja tekemistään asioista huolimatta. En yksinkertaisesti pysty käsittämään, miten ja milloin X on ajautunut takaisin Y:n vaikutuspiiriin kaiken sen piinaamisen ja haukkumisen jälkeen.

En edes tiedä, mitä haen tällä viestillä, ehkä sitä, että estäisitte minua kertomasta anopille totuutta tästä henkilöstä. Mutta eihän tuo mikään kunnianloukkaus ole, kun kyseessä on pelkkää faktaa. Vai?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se anoppi välttämättä näe koskaan tuosta henkilöstä tuota puolta, joten totuuden kertominen ei auta. Ihmiset eivät usko sellaista, joka ei sovi kuvaan. Tässä tapauksessa anopilla on se hyvä kuva, sitä ei voi jollain irrallisella jutulla rikkoa.

Mutta kokeile toki, mitä tapahtuu. Viestinviejä yleensä ammutaan.

Vierailija
22/26 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi edellistä ovat kyllä erittäin oikeassa. Kihisen silti raivosta

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt ymmärrä. X on valehdellut, jättänyt kertomatta sinulle asioita, ja olet tehnyt oletuksia suhteestasi x:n. Haluat kostaa mielipahasi y: lle. Miksi?

Sinun kannattaisi toivottaa heille onnea ja siirtyä elämässä eteenpäin. Et tule kostolla saavuttamaan mitään.

Taustoina oletin siis X:n laittaneen välit lopullisesti poikki Y:hyn, koska tämä oli todella myrkyllinen ihminen ja eronkin jälkeen terrorisoi X:ää jatkuvasti kuitenkin samalla esittäen netissä olevansa yhä onnellisessa parisuhteessa. Välit olivatkin kai jonkin aikaa poikki, kunnes Y pääsi ilmeisesti luikertelemaan takaisin. En viitsi kamalan yksityiskohtaisesti kertoa näitä asioita täällä :)

X:lle toivotan onnea valehteluistaan huolimatta mutta Y:n kaltaiselle ihmiselle en koskaan.

Ap

Kuten huomaat, ajattelusi on vääristynyttä.

Vierailija
24/26 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt ymmärrä. X on valehdellut, jättänyt kertomatta sinulle asioita, ja olet tehnyt oletuksia suhteestasi x:n. Haluat kostaa mielipahasi y: lle. Miksi?

Sinun kannattaisi toivottaa heille onnea ja siirtyä elämässä eteenpäin. Et tule kostolla saavuttamaan mitään.

Taustoina oletin siis X:n laittaneen välit lopullisesti poikki Y:hyn, koska tämä oli todella myrkyllinen ihminen ja eronkin jälkeen terrorisoi X:ää jatkuvasti kuitenkin samalla esittäen netissä olevansa yhä onnellisessa parisuhteessa. Välit olivatkin kai jonkin aikaa poikki, kunnes Y pääsi ilmeisesti luikertelemaan takaisin. En viitsi kamalan yksityiskohtaisesti kertoa näitä asioita täällä :)

X:lle toivotan onnea valehteluistaan huolimatta mutta Y:n kaltaiselle ihmiselle en koskaan.

Ap

Mitä tarkoitat? Miksi toivoisin pahalle ihmiselle mitään hyvää?

Vierailija
25/26 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Toivothan sinä X:lle hyvää, vaikka valehtelu on pahaa. Arvatenkin X on mies ja hän saisi kohdella sinua kuinka paskasti ja aina toivoisit hänelle hyvää. Arvatenkin Y on nainen ja ja sinä naisoletettuna kohdistat kaiken vihasi naiseen, joka "miehesi" vie. Miehen päästät valheistaan ja pettämisestään ilman sanktioita. Hyvin tyypillistä naisille. Syyllinen tapauksessasi on X.

Mikäli tässä on kysymys jostain olemattomista netissä tapahtuneista toilailuista, niin netti ei ole tosielämää. Nettimiehellä voi olla tosielämässä 10 vaimoa ja nettityttöystävät tuntevat turhaan toisiaan kohtaan mustasukkaisuutta. Tämä ihan vaan varuilta kun tuossa oli mainittu netti. Niin kauan kun ukkosi ei ole samassa kämpässä kanssasi niin kaikki on satua. Olen nähnyt yhden naisen olevan hullun mustasukkainen netissä miehestä 7 vuotta... Koko ajan tuo mies oli suhteessa tosielämässä aivan toisen naisen kanssa. Mies tosin oli valehteleva sika ja antoi tuon naisen ymmärtää toisin. Ja kaikkien muiden naisten sekä netissä, että tosielämässä. Myös vaikka nainen ei olisi ollut kiinnostunut hänestä :D

Vierailija
26/26 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Toivothan sinä X:lle hyvää, vaikka valehtelu on pahaa. Arvatenkin X on mies ja hän saisi kohdella sinua kuinka paskasti ja aina toivoisit hänelle hyvää. Arvatenkin Y on nainen ja ja sinä naisoletettuna kohdistat kaiken vihasi naiseen, joka "miehesi" vie. Miehen päästät valheistaan ja pettämisestään ilman sanktioita. Hyvin tyypillistä naisille. Syyllinen tapauksessasi on X.

Mikäli tässä on kysymys jostain olemattomista netissä tapahtuneista toilailuista, niin netti ei ole tosielämää. Nettimiehellä voi olla tosielämässä 10 vaimoa ja nettityttöystävät tuntevat turhaan toisiaan kohtaan mustasukkaisuutta. Tämä ihan vaan varuilta kun tuossa oli mainittu netti. Niin kauan kun ukkosi ei ole samassa kämpässä kanssasi niin kaikki on satua. Olen nähnyt yhden naisen olevan hullun mustasukkainen netissä miehestä 7 vuotta... Koko ajan tuo mies oli suhteessa tosielämässä aivan toisen naisen kanssa. Mies tosin oli valehteleva sika ja antoi tuon naisen ymmärtää toisin. Ja kaikkien muiden naisten sekä netissä, että tosielämässä. Myös vaikka nainen ei olisi ollut kiinnostunut hänestä :D

Juu, kyseessä ei ole netti-ihastus. :D Toivon X:lle hyvää, koska hän on aiemmin ollut minulle suurena tukena vaikeissa asioissa, mikä ei pyyhiydy pois vaikka hän nyt näin tekikin. Mutta olet kyllä osin oikeassa, enkä siis aiokaan enää antaa hänelle anteeksi.

Kävin nyt pitkän lenkin ja sain selvitettyä ajatuksiani ainakin vähän. Ja ehkä tuo kostamisen halukin vähän jo hälveni...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän