Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kostaa valehtelevalle ihmiselle

Vierailija
16.01.2021 |

Olen mustasukkainen ja vihainen, koska sain tietää, että rakastamani henkilö X on sittenkin vehdannut henkilö Y:n kanssa ties kuinka pitkään kertomatta siitä minulle. Olen siis saanut elätellä turhia toivekuvia meistä kuukausien ja kuukausien ajan. Henkilö X ei koskaan itse kertonut minulle asiasta, vaan huomasin vähän kuin vahingossa.

Olen siis nuori ihminen ja tiedän tämän olevan lapsellista, mutta haluaisin kertoa tulevalle anopille muutaman asian henkilöstä Y, jota tuleva anoppi niin kovasti näyttää kehuvan. Y on kylmä ja manipuloiva ihminen, joka tekee kaikkensa saadakseen tahtonsa läpi. Ulospäin hän esittää kilttiä mutta kulissien takana hän on oikea piru, ja siitä minulla on kymmeniä todisteita vuosien 2019 ja 2020 ajalta.

En ole koskaan tehnyt tällaista, ja se tuntuu väärältä, mutta väärältä tuntuu myös se, että Y saa kehuja tekemistään asioista huolimatta. En yksinkertaisesti pysty käsittämään, miten ja milloin X on ajautunut takaisin Y:n vaikutuspiiriin kaiken sen piinaamisen ja haukkumisen jälkeen.

En edes tiedä, mitä haen tällä viestillä, ehkä sitä, että estäisitte minua kertomasta anopille totuutta tästä henkilöstä. Mutta eihän tuo mikään kunnianloukkaus ole, kun kyseessä on pelkkää faktaa. Vai?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi anoppisi välittäisi? Hänellä on kultapoju ja hän saa tehdä mitä vain. Mikään mitä kultapoju tekee ei ole väärin. Ymmärrän kyllä tuskasi. Todellisuudessa sinua pidetään vain entistä huonompana ihmisenä.

Vierailija
2/26 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi anoppisi välittäisi? Hänellä on kultapoju ja hän saa tehdä mitä vain. Mikään mitä kultapoju tekee ei ole väärin. Ymmärrän kyllä tuskasi. Todellisuudessa sinua pidetään vain entistä huonompana ihmisenä.

Kyseessä ei ole siis minun anoppini, vaan henkilön Y ”anoppi”, joka kehuu Y:tä tietämättä hänen taustoistaan yhtään mitään. Minä en siis periaatteessa tunne tätä anoppia, tiedän vain. Olen varmaan nyt vain niin shokissa, että tällaiset kaikki hullut ajatukset tulevat mieleen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kostaa Appiukolle

Vierailija
4/26 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ei ole siis minun anoppini, vaan henkilön Y ”anoppi”, joka kehuu Y:tä tietämättä hänen taustoistaan yhtään mitään. Minä en siis periaatteessa tunne tätä anoppia, tiedän vain. Olen varmaan nyt vain niin shokissa, että tällaiset kaikki hullut ajatukset tulevat mieleen.

Ap

Millä tavalla kertominen toteutuisi?

Vierailija
5/26 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä esittää tietosi anonyyminäkin.

Sincc

Vierailija
6/26 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kostaa Appiukolle

:D

En kyllä tosiaan ole normaalisti mitään kostajatyyppiä, mutta nyt meni kuppi nurin tästä kuukausien valehtelusta.

Ap

Vierailija
7/26 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkehet naamaan.

Vierailija
8/26 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niissä taustoissa on?

Vierailija
9/26 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä itse näkisit tilanteen jossa joku aiheuttaisi sinulle pahaa koska hän ei saanut mitä halusi?

Vierailija
10/26 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkehet naamaan.

t.kusettaja

Vierailija
11/26 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Miten sinä itse näkisit tilanteen jossa joku aiheuttaisi sinulle pahaa koska hän ei saanut mitä halusi?

Eihän voi verrata, koska ilmeisesti y on jotenkin viallinen. Toiseksi pitäähän y:n tajuta, että aloittajallekin on tässä valehdeltu.

Vierailija
12/26 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Eihän voi verrata, koska ilmeisesti y on jotenkin viallinen. Toiseksi pitäähän y:n tajuta, että aloittajallekin on tässä valehdeltu.

Minusta vain hyvin itsekeskeiset kostavat.

Vierailija
13/26 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Mustasukkaiseltahan se vain kuulostaisi ja sitä se myös on, mutta mielestäni Y ei ansaitse kiitosta siitä, että hän on terrorisoinut muiden elämiä. Kuvatodisteitä hänen lähettämistään viesteistä on kymmeniä.

Ap

Vierailija
14/26 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee mitään kostotoimenpiteitä, koska katuisit niitä myöhemmin (jos et ole joku psykopaatti).

Sen sijaan yritä rauhoittua. Kuukauden päästä olet jo pahimman yli.

Vierailija
15/26 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä. X on valehdellut, jättänyt kertomatta sinulle asioita, ja olet tehnyt oletuksia suhteestasi x:n. Haluat kostaa mielipahasi y: lle. Miksi?

Sinun kannattaisi toivottaa heille onnea ja siirtyä elämässä eteenpäin. Et tule kostolla saavuttamaan mitään.

Vierailija
16/26 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tee mitään kostotoimenpiteitä, koska katuisit niitä myöhemmin (jos et ole joku psykopaatti).

Sen sijaan yritä rauhoittua. Kuukauden päästä olet jo pahimman yli.

Näin olisi todennäkösesti paras. En vain kestä ajatusta siitä, että Y pääsee lopulta kuin koira veräjästä ja pahimmassa tapauksessa terrorisoi X:n elämää mielensä mukaan. Niin se oli aiemmin, ja minun on vaikea uskoa, että Y:n kaltaiset ihmiset pohjimmiltaan muuttuvat. Onhan näitä tarinoita tällaisista suhteista juurikin psykopaatti- tai narsistikumppanin kanssa ollut ihan pilvin pimein.

Ap

Vierailija
17/26 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Miten niin? Paljon itsekeskeisempää on hyväksyä vääryys antamatta henkilön kärsiä. Et siis rankaisisi Koskelan teinimurhaajiakaan?

Vierailija
18/26 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Miten niin? Paljon itsekeskeisempää on hyväksyä vääryys antamatta henkilön kärsiä. Et siis rankaisisi Koskelan teinimurhaajiakaan?

No murha onkin tosiaan verrattavissa teinirakkauspulmiin.

Vierailija
19/26 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ymmärrä. X on valehdellut, jättänyt kertomatta sinulle asioita, ja olet tehnyt oletuksia suhteestasi x:n. Haluat kostaa mielipahasi y: lle. Miksi?

Sinun kannattaisi toivottaa heille onnea ja siirtyä elämässä eteenpäin. Et tule kostolla saavuttamaan mitään.

Taustoina oletin siis X:n laittaneen välit lopullisesti poikki Y:hyn, koska tämä oli todella myrkyllinen ihminen ja eronkin jälkeen terrorisoi X:ää jatkuvasti kuitenkin samalla esittäen netissä olevansa yhä onnellisessa parisuhteessa. Välit olivatkin kai jonkin aikaa poikki, kunnes Y pääsi ilmeisesti luikertelemaan takaisin. En viitsi kamalan yksityiskohtaisesti kertoa näitä asioita täällä :)

X:lle toivotan onnea valehteluistaan huolimatta mutta Y:n kaltaiselle ihmiselle en koskaan.

Ap

Vierailija
20/26 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole se parempi ihminen teistä kahdesta ja pysy sellaisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi