Kaverin perusolettamus on että mies maksaa treffeillä
Jos ei maksa niin iiiso miinus. Onko ihan normaalia ajattelua nykyaikana?
Minusta tuntuu oudolta.
Kommentit (9)
Kuinkahan monta kymmentä sivua tällä kertaa tästä "tuoreesta" aiheesta jaksetaan vääntää.
Mulle sopii puolitus. Ihan oikeasti, osa miehistä on alkanut treffeillä riehumaan siitä etteivät saa maksaa. Mä en ole jatkanut noiden riehuvien kanssa seuraaville treffeille. Haluan täyspäisen miehen.
Naisella on aina enemmän valinnanvaraa, siksi fiksu mies haluaa naisen viihtyvän ja tarjoaa. Parisuhteessa voi sitten olla yhteiset rahat, mutta pöljä mies rupeaa pihistelemään kun nainen ei ole vielä kiinnittynyt.
Käytiin joskus pitsalla treffeillä. Mua jännitti niin paljon, etten saanut syötyä kuin neljäsosan🤣 kaveri oli herrasmies ja vaati saada maksaa. Kieltäydyin kun jouduin ottamaan loput kotiin mukaan. Mutta hyvin meni treffit. Elämäni romanttisin suudelma lumisateessa 😍
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monta kymmentä sivua tällä kertaa tästä "tuoreesta" aiheesta jaksetaan vääntää.
Mitä ihmettä? Yhtään tämmöistä aloitusta en ole nähnyt.
Minä maksan usein miehille juomia ja ruokia. Näin varmistan, että ei ole mitään nokan koputtamista, että olisin elätti tai rahan perään.
Ehdotin kerran naiselle että mennään treffeillä seinäkiipeilemään. Ihan itse sai nainen maksaa 20€ omasta pussistaan ja juuri noin sen kuuluukin mennä, tietenkin.
On normaalia.
N56