Harrastaako 50v ihmiset seksiä? Olen järkyttynyt.
Eihän sillä ole mitään biologista tarkoitusta, niin kai se loppuu siinä 45v?
Kommentit (43)
hahahahah menes etsimään,gero+s.e.x wau
mitä vanhempi pukki sen kovempi sarvi
just oli 65v rouva meni avioon 18v pojan kaa ja saivat pojan!
Milloin itse olet viimeksi harrastanut seksiä pelkästään biologisen tarkoituksen vuoksi?
Juuri näin se on, että ihminen harrastaa seksiä VAIN lisääntyäkseen. Siksihän bordellitkin alunperin perustettiin.
Hetki vain niin olet 50v.
Elämä menee nopeesti.
Joillakin se touhu vaan yltyy vanhetessa.
Ehkäisyn myötä suurella osalla seksiä ei ole mitään biologista tarkoitusta, ihan iästä riippumatta.
Ts. biologisesti on ihan sama harrastaako seksiä 23-vuotias pillereitä syövä nainen tai 55-vuotias nainen. Mutta tämänhän tiesitkin jo, ap (ja turha väittää, tiedän ettet ole lestadiolainen)
Vierailija kirjoitti:
Ei lopu. Vanhainkodeissakin pannaan.
Ei kyllä panna, hävyttömyyksiä kyllä puhutaan ja tissejä ja pakaroita puristellaan, mutta muuhun ei pystytä.
Eihän masturbaatiollakaan ole biologista tarkoitusta ja silti sitä vaan moni harrastaa. Myös viisikymppiset.
Mielelläni harrastaisin. Vaikka joka päivä. Vaimon mielestä avaruusseksi eli kerran kuussa riittää. M52
Seksi loppuu sitten kun lapset on tehtynä. Sen jälkeen ei ole mitään syytä koskea toiseen. Eli noin 30-40vuotiaana.
Tunne yli 80 vuotiaan ukkelin, joka käy maksullisissa omalla autolla. Mummoa ei enää kiinnosta, niin hyväksyy ukkelin puuhat.
Mulla alkoi seksi maistua ihan tosissaan 46-vuotiaana ja piti hommata ihan seksisuhde.
Naiset kyllä, miehistä en ole ihan varma.
Voih, mä olisin saanut vaan kaksi panoa, kun molemmat tärppäsi heti.
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni harrastaisin. Vaikka joka päivä. Vaimon mielestä avaruusseksi eli kerran kuussa riittää. M52
Teillähän ollaan pervoja hurjastelijoita. Meillä on viimeksi tapahtunut jotakin ehkä neljä vuotta sitten. M 52 myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillähän ollaan pervoja hurjastelijoita. Meillä on viimeksi tapahtunut jotakin ehkä neljä vuotta sitten. M 52 myös.
Otan osaa. En kestäisi, kun nytkin on vaikeaa kerran kuussa tahdilla.
Se toinen M52.
Silloin osataan Treenit on treenattu.
Ei lopu. Vanhainkodeissakin pannaan.