Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä perusvaatteita?

Vierailija
16.01.2021 |

Mistä ostatte ihan tavallisia t-paitoja, pooloja ja college-puseroita? Ei kummallisia leikkauksia, pitsiä tai röyhelöitä. Entä housut, farkut, collegehousut ja trikoohousut? Löytyykö Ellos, cellbes, h&m? Marketeista? Kirppkseltä? Pitäisi päivittää vaatekaappi.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/28 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilta saa hyviä perusvaatteita. Sokos on hyvä vaatekauppa myös , samoin Prisma ja H&M.

Vierailija
4/28 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Tokmannilta oon joskus jotain ostanutkin, mutta siitä on aikaa. Prisma löytyy myös lähikaupungista, täytyy käydä sielläkin vaateosastolla katselemassa. En ole tosiaan moneen vuoteen ostanut uusia vaatteita, kun olen pienituloinen, mutta nyt on pakko jotain ostaa. Ap

5/28 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

R collectionista löytyy kestäviä perus t-paitoja ja collageita. Ovat kuitenkin vähän hintavampia kuin perus hm paidat.

Vierailija
6/28 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onkin useamman vuoden takaa r-collectionin huppari. On kestänyt tosi hyvin.

Vierailija
7/28 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espritiltä saa ihan ok perusvaatetta. Mene käymään Stockalla tai Sokoksella niin saat katsottua monta brändiä samalla kertaa.

Vierailija
8/28 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytää parhaiten.

Uniqlo, Zalando ja Zalando Lounge, Bootz ja Bootzlet, Peter Hahn ja sieltäkin löytyy outlet, jossa on edullisempia.

Perusvaatteet kannattaa ostaa hyvälaatuisina ja maksaa vaikka vähän enemmän. Ne kestää hyvännäköisenä vuosia ja tulee edullisemmaksi kuin halpisketjujen vaatteet.

Materiaaleista kannattaa olla tarkka. Ei yhtään akryylia ja mieluiten mä ostan vain luonnonkuituja.

Vierailija
9/28 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytötexistä. 

Vierailija
10/28 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiteristä

Vierailija
11/28 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paidat: Filippa K, Nanso.

Ovat olleet kestävämpiä.

Mulla on poolo Stockan omalta merkiltä Cut&Pret, ihan ok hinta-laatu -suhde.

Vierailija
12/28 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan nykyään perus t-paidat, alustopit, leggingsit jne. H&M:ltä. Minulla olisi hyvin varaa ostaa kalliimpiakin ja hienommista liikkeistä ja teinkin näin mutta kun huomasin, että täysin samaa laatua ne niiden kalliitkin versiot on (ihan yhtä monta pesua kestivät 50e t-paidat kuin 5e Hennesin vastaavat) niin päädyin siihen, että nämä perusvaatteet ostan aina murto-osa hinnalla halvasta liikeestä. Vaikka rahaa onkin niin miksi tuhlata sitä vain siksi että t-paidan niskalapussa lukee hienompi merkki.

Vierailija
13/28 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokoksen valikoima on pienentyny ihan hirveästi. Samoin Stockan. Kekäleen myös. Se on valitettavaa.

Vierailija
14/28 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmannilta, Sokoksesta ja erikoisliikkeistä.

Vierailija
15/28 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin perusvaatteet on edullisia ja hyvälaatuisia. Olen ostanut sieltä trikoopaitoja, pikkuhousuja, sukkia, ja myös parhaiten istuvat farkkuni olen hankkinut sieltä. 

Vierailija
16/28 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitistä.

Mutta se sopii vain pikkuhiljaa, valikoima on aina kerrallaan pieni.

Vierailija
17/28 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat, kuosinsa säilyttävät T-paidat löytyvät nykyisin urheilukaupoista, esim. Intersportista. Ulkoiluun kelpaavat takitkin löytyvät sieltä helpoimmin.

Vierailija
18/28 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsii halpoja ”merkittömiä” vaatteita, niin Prisma, Tokmanni, citymarket, h&m... jos taas merkkivaatteita, niin urheiluliikkeet kuten budgetsport, xxl, sokos, stockmann, zalando.....

Vierailija
19/28 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat taas pullollaan kummallisia napapaitoja ja polyesteri-retkuja. Tahdomme kunnollisia vaatteita!!

Vierailija
20/28 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatehuone ja Pukeva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi