Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset. Paras pelkkä seksikokemus.

tutkija76
16.01.2021 |

Naiset. Kertokaa parhaasta, pelkästä seksikokemuksestanne. Minkä ikäinen olit, missä tapahtui. Mikä johti tähän tapahtumaan?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiemurtelin, voihkin, en pystynyt oleen paikallaan vaan pyrin pakoon. Mut pidettiin kuitenkin paikallaan, ja siitin työntyi yliherkkään pilluun. Aina löytyi jotain mitä en ollut kokenut? Pillu sykki ja tuntui että kavereiden kalut oli isommat kun hetki sitten.

Mistä voikaan tulla orkku vaikka hetki sitten voihkin että ei enää.

Jouduin levitetään jalat ja mua tutkittiin, etsittiin herkkiä paikkoja mistä minut saatiin vapisemaan ja voihkimaan, sitä oikein etsittiin minusta. Ja kun sain alkoi naiminen, sain orkun ja samalla lastin siemeniä ja seuraava jatkoi..

Vierailija
22/29 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti sanottuna salarakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sain miehltä sellaisen orgasmin, että pojat pois tieltä. Kesti ja kesti..ja taas lakanat kastu - ei kerittty astutuslakanaa taaskaan paikalleen.

Vierailija
24/29 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain isoa, ei muuten vongannut kakkosta niinkun kaikki nysämunat nykyään. Oli ihan mahtavaa

Vierailija
25/29 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskoja juttuja kaikki

Vierailija
26/29 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere. 2002. Olin rocksissa. Lähdettiin jatkoille yhden nuoren miehen ja nuoremman naisen kanssa. Kolmenkimppaa Tammelassa läpi yön. Sain hyvin varusteltua miestä ja kiihottavaa nuorempaa naista. Oli ihana kesä. Oli ihanaa seksiä. <3

Vierailija
27/29 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiiin ulkomailla jossain seksiklubilla mieheni kanssa muka vähän vain 'katselemassa'. Kiihotuin aivan älyttömästi siitä rietastelusta ja suostuin mieheni ehdotukseen mennä sidottavaksi sellaiseen johonkin häkkyrään. Aluksi pelkäsin vähän, kun siihen ilmaantui kolme tuntematonta miestä, mutta kun he sormeilivat ja likistelivät aikansa olin aivan valmis.

Kaikki kolme naivat minua välillä yhdessä ja välillä vuorotellen oikein kunnolla. Olin yhtä orgasmia ja niin tyydytetty ja rätttiuupunut sen jälkeen että ei koskaan ollut edes haaveissani. Pelkkää seksiä alusta loppuun, ei mitään tunneleikkejä. Todella tuhmaa ja rivoa, etenkin kun mieheni katseli touhuamme itseään hipelöiden.

Vierailija
28/29 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruka, mökki ja kolme hyväkuntoista nuorta miestä, ja mieheni mukana turvana.

Ihan kiimaista naimista, sauna ja siitä naimaan. Hetken nukuttiin, heräsin siihen kun mua nuoltiin, ja sain kullin sisään.

Piti olla kumilla, mutta huomasin että valuin siemeniä.

Kokeiltiin kaikkea, ihanan iso mökki pojilla, pikkuisen taisin jossain välissä olla äänekäs.

Jäin koukkuun.

Vierailija
29/29 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruka, mökki ja kolme hyväkuntoista nuorta miestä, ja mieheni mukana turvana.

Ihan kiimaista naimista, sauna ja siitä naimaan. Hetken nukuttiin, heräsin siihen kun mua nuoltiin, ja sain kullin sisään.

Piti olla kumilla, mutta huomasin että valuin siemeniä.

Kokeiltiin kaikkea, ihanan iso mökki pojilla, pikkuisen taisin jossain välissä olla äänekäs.

Jäin koukkuun.

Eikä ollut isot kullit, yhdellä pikkuisen paksumpi ja terska oli iso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi