Olenko outo, kun en halua ostaa mitään ylihypetettyjä merkkituotteita?
Yleensä ei ole edes mun makuun suurinta huutoa olevat tuotteet. Olen ok-tuloinen kolmikymppinen nainen.
Kommentit (13)
Luulen että suurin osa ajattelee noin. Ei vaan jakseta pitää meteliä siitä.
Niitä hypettää yleensä pieni ryhmä jonka tekemisiä seurataan, siksi kuulet niistä tuotteista. Eipä niitä suurin osa ostele.
ap, Olet heräämässä suureen mielenmanipulaatioon, Onnea! Se kattaa niin median uutisoinnin, kuin myös mainonnankin. Niiden molempien perimmäisin tarkoitus on manipuloida ihmisiä.
Et ole. Minusta noita merkkituotteita ostavat on yleensä nuoria tai muuten epävarmoja ihmisiä,joiden pitää pönkittää itseään jollain materialla. Hyvin vierasta itselle, kun en ole mikään erityisen suuri materialisti. Minulle tuotteen merkillä ei ole väliä vaan kuhan vaate tai muu esine miellyttää omaa silmää ja tulee tarpeeseen ja kestää pidempää kuin muutaman kuukauden.
Olet todella outo. Etkö tajua ettei sinulla ole mitään ihmisarvoa ilman Luis Vuittonin laukkua tai Canada Goosen takkia?
Et osta "ylihypetettyjä merkkituotteita"? Eli haluat kertoa kaikille olevasi jotenkin poikkeuksellisen fiksu ihminen ja kaipaat nyt kehuja muilta? Voin kertoa, ettet ole ainoa vaan suurta tavisten massaa.
Olet outo, suorastaan uniikki.