Millaiset ominaisuudet sytyttävät vastakkaisessa sukupuolessa? (Ei saa mainita yleisesti hyviä ominaisuuksia!)
Siinä kysymys.
Et saa mainita ominaisuuksia joita arvostat yleisesti kaikissa ihmisissä, vaan pelkästään sellaisia jotka erottavat romanttisesti/seksuaalisesti kiinnostavan ystävästä.
Et myöskään saa mainita kemiaa tai muita sateenvarjotermejä jotka eivät vastaa kysymykseen.
Go!
Kommentit (40)
Karisma ja tyylitaju. Omaperäisyys.
Sellainen, jonka kosketuksessa on ajatusta. Osaa vaikkapa hieroa todella hyvin tai silitellä. Lukee toisen ihmisen reaktioita. Myös sellainen vähän isällisen dominoiva olemus, ei mikään psykopaatti vaan turvallisuuden tunteen luova itsevarmuus ja jämäkkyys yhdistettynä lempeyteen.
Jos henkistä puolta ajatellaan niin sellainen kaikkien kaveri tyyppi- joka kuitenkin kaipaisi elämään jotain pintaa syvempää. Herkkä, mutta herkkyytensä hallitseva. Sekin iskee jos toisella on jokin intohimoinen kiinnostuksen kohde. Varsinkin jos se sattuu olemaan musiikki tai muu luovuutta vaativa asia.
Katsoo silmiin.
Herkkä kömpelys, jolla ei kumminkaan peukalo kämmenen keskellä
Aito, ei teeskentele tai ota roolia
Hymyilee, ainakin silloin tällöin, vaikka itsekseen
😉
Hyvät hiukset, mieluiten vaaleat.
Kauniit, älykkäät silmät.
Nätti hymy, hymykuopista plussaa.
Nopea ajattelu.
Hyvä yleissivistys, ja lisäksi joltakin (kiinnostavalta) alalta erityistietoa, mielellään sellaista mitä minulla ei ole. Kuuminta on, jos pystyy opettamaan uusia asioita.
Herkkyys, empaattisuus.
Positiivinen suhtautuminen elämään ja kaikkeen elävään.
Näillä sytyn kyllä. Sukupuolella ei ole mulle väliä.
Herrasmiesmäinen käytös, pieni ujous ja hyvä ulkonäkö.
Itsevarmuus, jopa pieni röyhkeys. Hyvä ryhti, pää pystyssä, katsoo rohkeasti silmiin. Seikkalija, maailmanvalloittaja, Indiana Jones.
Tietynlainen katse, en osaa selittää tarkemmin. Siinä on lempeyttä, huumoria, elämänmyönteisyyttä, ja jotain sellaista, mistä tunnistaa sukulaissielun.
Kokonaisuus tietysti ratkaisee, eikä yksittäinen ominaisuus vielä mitään kerro. Tässä nyt kuitenkin muutama asia, jotka kiinnittää huomiota ja saa sukat helposti pyörimään jaloissa.
- Rintakarvat. Semmoset kunnolliset eli paljon karvaa rintamuksen aluella eikä vain pari karvaa koko rinnuksen aluella. Muutkin karvat on tosi kivoja, jos nyt ei ole ihan yhtä karvainen kuin gorilla, ja karvat on hoidetut ja trimmatut (siis hiukset, parta...)
- Matala ja pehmeän karhea ääni.
- Kosketus. Sellainen hellä ja varma. Silittelyä ja sellasta.
Hyvä ryhti, riittävä itsevarmuus olematta röyhkeä. Lisäksi sytyttää avoin olemus, riittävä keskustelutaito ja kyky pieneen flirttiin.
Jatkoyhteyden kannalta miehen oma-aloitteisuus yhteydenotoissa ja suoraselkäisyys ovat asioita, jotka sytyttävät. Jos joudun itse tekemään aloitteita, jotka sivuutetaan edes kunnolla vastaamatta niihin, on turha itkeä jälkeenpäin miksen enää ole kiinnostunut.
Kauniit silmät, kapea lantio ja pienet tissit.
Naisellisen avuton ja tyhmä. Tarvitsee apua.
Vierailija kirjoitti:
Kauniit silmät, kapea lantio ja pienet tissit.
t.nainen
Nainen joka tienaa enemmän kuin mies.
Ei halua pakottaa viattomia syntymään liikakansoituksen keskelle hätään ja kärsimykseen, vaikka lisääntymättä jättäminen aiheuttaisikin itselle kärsimystä.
-pidempi kuin mies
-tienaa enemmän kuin mies
-on älykkäämpi kuin mies
-on max 25kg painavampi kuin mies
-vaalea/punapää
-osaa itse eikä ole miehen avun tarpeessa muiden lasten joukossa
Luontoarvojen kunnioittaminen, luonnossa, metsässä ja vesillä viihtyminen.
Pituus (180cm riittää hyvin, olen itse 162cm)
Leveät hartiat
Miehekäs ääni
Minua tasaisempi, loogisempi ja rohkeampi. Tietynlainen suoraviivaisuus
Puolustaa minua
Osaa viedä