Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista kautta kaipaat menneisyydestäsi? Millainen se oli, mitä teit?

Vierailija
15.01.2021 |

?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtovuosi 17-18-vuotiaana.

Parasta aikaa. Sai luoda itsensä uudelleen, tapasi uusia ihmisiä jatkuvasti ja nämä olivat yleensä erittäin kiinnostuneita sinusta eikä kenelläkään ollut mitään ennakkokäsityksiä. 10 kuukaudessa koin enemmän kuin esimerkiksi koko yliopistoaikana (6 vuotta) vaikka sielläkin olin aktiivisesti mukana monessa.

Vierailija
2/15 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyin kävelemään ja puhumaan normaalisti.työkin sujui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän parasta aikaani nyt. Ensimmäisen kerran asiat on tasapainossa.

Vierailija
4/15 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta aikaa. Sai luoda itsensä uudelleen, tapasi uusia ihmisiä jatkuvasti ja nämä olivat yleensä erittäin kiinnostuneita sinusta eikä kenelläkään ollut mitään ennakkokäsityksiä. 10 kuukaudessa koin enemmän kuin esimerkiksi koko yliopistoaikana (6 vuotta) vaikka sielläkin olin aktiivisesti mukana monessa.

Miksi ihmeessä et lähtenyt yliopistossakin vaihtoon?

Vierailija
5/15 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuus ysärillä. Sen jälkeen kaikki on ollut aika perseestä.

Vierailija
6/15 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harkitsin, mutta ei kiinnostanut paikat joita oli tarjolla. Mielummin matkustelin muuten. Yliopistovaihto on myös täysin eri asia kuin perinteinen vaihtovuosi.

Vierailija
7/15 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka vuosi lukion jälkeen. Olin pyörinyt samoissa piireissä koko nuoruuteni, oli silmiä avaavaa ja inspiroivaa tavata ihmisiä muistakin piireistä.

Vierailija
8/15 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 30 kg laihempi ja oli kavereita

Vierailija
9/15 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harkitsin, mutta ei kiinnostanut paikat joita oli tarjolla. Mielummin matkustelin muuten. Yliopistovaihto on myös täysin eri asia kuin perinteinen vaihtovuosi.

Tietenkin se on erilainen, mutta nyt et voi täysin tietää millainen, koska jätit kokematta...

Vierailija
10/15 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin se on erilainen, mutta nyt et voi täysin tietää millainen, koska jätit kokematta...

Mitä hittoa😂

Kukaan ei voi kokea kaikkea ja ei voi tietää mitä menetti kun jätti perjantaina käymättä Prismassa kun kävi Cittarissa. Tai jos kesälomalla vieraili Turussa eikä Tampereella. Tai jos harrasti vuoden kuntosalia eikä kirkkovenesoutua.

Vierailija
11/15 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli työpaikka uudella asuinpaikkakunnalla ja uusia kavereita. Vapaa-ajalla kävin salilla ja baarissa.

Vierailija
12/15 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppi tuolle, parasta aikaa nyt, mutta oli ihan hyviä aikoja joskus kaksuus-kaksseitsemän vuotiaanakin. Hetken mietittyäni, nyt on parempi.

Vierailija
13/15 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-19-vuotiaana työssä käyvänä lukiolaisena. Olin villi, vapaa, tiedonjanoinen ja hyvällä tavalla naiivi. Elämä oli täynnä kiinnostavia ihmisiä ja tapahtumia tässä ja nyt. Tulevaisuus avautui edessä ja periaatteessa mikä tahansa oli vielä mahdollista. Saavutin täysi-ikäisyyden ja sain määrätä omista asioistani. Kävin töissä, tienasin omia rahoja ja kokeilin ensi kertaa asua omillani ja leikkiä perhettä silloisen poikaystävän kanssa. Hienoa aikaa. 

Vierailija
14/15 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EnImmäinen seurustelusuhteeni. Sen kun saisi elää uudestaan. Silloin olin oikeasti rakastunut.

Vierailija
15/15 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-25v opiskeluita, erityisesti 25v kun pääsi alakohtaisiin duuneihin ja rahaa tuli enemmän kuin köyhä opiskelija osasi unelmoida.

Ja kuinka niitä typyköitä tuli ja meni...piti pitää exel-kalenteria ihan, että osasi rytmittää opislelut ja naisten tapaamiset.

Oi miksen jatkanut tuota viimeistä vaihetta pitkälle kolmenkympin päälle vaan aloin hengailemaan (vähän säälistäkin....kun oli niin ihastumut) sen yhden "ihan hauskan ja hyvää seuraa"-tapauksdn kanssa. Sillä tiellä edelleen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi