Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian iso alahuuli pilaa ulkonäköni

Vierailija
15.01.2021 |

Se on yksinkertaisesti ruman näköinen, epäsopusuhtainen ylähuulen kanssa, lörpöttää ellen pidä huulia tiukasti yhdessä ja saa minut kaikenlisäksi näyttämään vajaa-älyiseltä.
Puhuessakin suuni näyttää oudolle ja saa minut häpeilemään ja tuntemaan oloni epävarmaksi sosiaalisissa tilanteissa. Yritän jopa vältellä puhumista ihmisten kanssa tämän takia.
Tekisi mieli mennä johonkin kauneusleikkaukseen pienennyttämään tämä alahuuli, mutta toisaalta kauhistuttaisi mennä sellaiseen.
Onko täällä ketään joka kärsisi samasta ”ongelmasta”? Tai onko teidän mielestänne iso alahuuli auttamatta ruma?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lännsimaisiiin piirteisiin kuuluu pitkä nenä (ei siiis välttämättä ulospäiin vaan kasvojen suuuntaisesti pitkä) ja ohuuuet huulet jotka saaa esim ruotsalaisellla nuuskalla.

Vierailija
2/13 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään yksittäinen piirre tee kenestäkään auttamattomasti rumaa. Kaihan tuolle on mahdollisuus kirurgisesti jotain tehdä, jos sille linjalle haluat lähteä. Tai ota ylähuuleen fillereitä tasapainon vuoksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo ruma. tykkään.

Vierailija
4/13 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lännsimaisiiin piirteisiin kuuluu pitkä nenä (ei siiis välttämättä ulospäiin vaan kasvojen suuuntaisesti pitkä) ja ohuuuet huulet jotka saaa esim ruotsalaisellla nuuskalla.

Ruootsalaiset pistää nuuskan ylähuuleen ja amerikkalaiset alahuuuuleen.

Vierailija
5/13 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymuodin mukaan alahuuli ei voi olla koskaan liian iso.

Vierailija
6/13 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni myös mutta minä vaan pidän huulen puristettuna hampaita vasten tiukasti ihmisten ilmoilla liikkuessani ettei se roiku niin ulkonevasti. Ei haittaa mitään.

Vierailija
7/13 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. turpohuuli niinkuin Li Andersson. no onneksi ei sentään nakkihuulet.

Vierailija
8/13 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ei se oo ruma. Kaikilla meillä on vikamme ja idea onkin oppia sietämään niitä. Näkisit mut ja mun ongelmat.

Vierailija
9/13 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän itse edes näe miltä huulesi näyttää puhuessasi, joten miksi se sua häiritsee?

Vierailija
10/13 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita täyteaineita ylähuuleen, paljon helpompi kun leikkaus. Pusuhuulet on nyt kaikille se mitä pitää olla.

Vierailija
11/13 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei oo ruma. tykkään.

Mä tykkään myös! Oot ap takuulla söpö huulinesi ❤️

Vierailija
12/13 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää isosta alahuulesta. Etenkin jos ylähuuli on pieni ja siinä ei ole amorinkaarta.

Iso suu ei ole kaunis.

Ihmetyttää tämä huulten täyttö muoti, kun siitä jää se kuono ja huulet jotenkin venyneeksi. Rumaa.

Vierailija
13/13 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on mullakin, mutta mua se ei haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi