Onko noloa käyttää satisfyeria yhdynnän aikana?
En ole varma vieroksuuko mies
Kommentit (32)
Ota puheeksi ensin. On sen verran trendilaite, että sun mies on siitä varmasti kuullut jo.
Vierailija kirjoitti:
No mun mies haluis, et käytän, mut en viitti, kun tuun muuten liian nopeesti.
Eikö sen jälkeen voi jatkaa?
Tai ottaa sen vasta vähän myöhemmin käyttöön?
Onko ehkäpä aavistuksen noloa kysellä vinkkejä sekstailuhetkiinsä av-palstalta?
Teette ihan miten itse näette parhaimmaksi.
Jos et edes tuollaista uskalla mieheltäsi kysyä, niin mitä ihmettä sitten uskallat?
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen niin mitä se haittaa, kun voit tulla useasti?
Kumppanini on ihan villinä, jos hyväillen häntä käsin ja samalla pidämme vibraa esim. klitoriksen kärjen tienoilla. Jos jossain lukee, että se on noloa, niin ehkä sitten on. Orgasmeja ainakin tulee.
Satisfyeriä ei meillä ole, vielä ainakaan.
Mun mies tykkää, että hän lykkii kakkoseen ja minä hoidan siinä samalla ykköstä satisfyerilla.
No ei. Mäkin mieluusti tai oikeesti mieluiten käytän fleshlightia seksin aikana vaimon kanssa.
Mulla on satisfyerina 22v gambialaismies. Olisi se vähän noloa käyttää samaan aikaan, kun olen yhdynnässä aviomieheni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No ei. Mäkin mieluusti tai oikeesti mieluiten käytän fleshlightia seksin aikana vaimon kanssa.
Sama. Useimmiten en laita pippeliä eukon sisään lainkaan. Parempi fiilis.
Vierailija kirjoitti:
mitä helvettiä nyt taas? voit ihan itse runkkailla keskenäsi
Mitäs helvettiä nyt taas? On ihan normaalia käyttää seksileluja yhdynnän aikana! Sekä miehen että naisen. Suosittelen kokeilemaan!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on satisfyerina 22v gambialaismies. Olisi se vähän noloa käyttää samaan aikaan, kun olen yhdynnässä aviomieheni kanssa.
Kannattaa keskustella kotona. Monilla sujuu hyvin kolmannen pyörän kanssa.
Sinä tosin olet setäneitsyt, eikä se gambialaismies katso sinuun päinkään vaikka kuinka unelmoit.
En tiedä, mutta jos mies syö sipsuja kun nainen ratsastaa, niin nainen ei ala tulla sipsupussille käsineen vaan ratsastaa...
Vierailija kirjoitti:
Jamal 25 c... v?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jamal 25 c... v?
Just se!
Meillä satisfyer on ahkerassa käytössä yhdynnän aikana, mies suorastaan nauttii, kun näkee, että nautin ja saan useamman kuin yhden orgasmin. Ei ole seksi tuntunut koskaan niin hyvältä ja tajunnanräjäyttävältä!
Jokainen tehköön kuten haluaa, kannattaa vähitellen ottaa vaikka asiaa puheeksi ja kokeilla. Vain siten tietää toimiiko itsellä. Itsekin karsastin aluksi koko laitetta yhteisen hetken aikana, mutta mies on itse sitä ehdottanut jo moneen kertaan. Meillä ainakin toimii!