Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä pois LAITOKSESTA?

Vierailija
15.01.2021 |

Olen sijoitettuna lastensuojelulaitokseen Aspergerin ja skitsofrenian takia. Miten päästä pois täältä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/15 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, sä et ole sijoitettuna laitokseen aspegerin ja skitsofrenian takia, vaan siksi, että sua ei ilmeisesti pysty hoitamaan muualla kuin laitoksessa. Molemmat diagnoosit ovat aika helppohoitoisia silloin kun ihminen itse haluaa niitä hoitaa, joten kumpikaan ei normaalisti johda laitossijoitukseen. Suosittelen siis, että alat hoitaa itseäsi. Teet mitä lääkäri käskee: syöt lääkkeesi, puhut terapiassa, teet kaikki annetut harjoitukset, osallistut ryhmätoimintaan jne. Laitossijoitukset on niin kalliita, että sut lähetetään kyllä kotiin heti kun vaan voidaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, sä et ole sijoitettuna laitokseen aspegerin ja skitsofrenian takia, vaan siksi, että sua ei ilmeisesti pysty hoitamaan muualla kuin laitoksessa. Molemmat diagnoosit ovat aika helppohoitoisia silloin kun ihminen itse haluaa niitä hoitaa, joten kumpikaan ei normaalisti johda laitossijoitukseen. Suosittelen siis, että alat hoitaa itseäsi. Teet mitä lääkäri käskee: syöt lääkkeesi, puhut terapiassa, teet kaikki annetut harjoitukset, osallistut ryhmätoimintaan jne. Laitossijoitukset on niin kalliita, että sut lähetetään kyllä kotiin heti kun vaan voidaan.

Mulle sanottiin et se oli se syy... otan kyllä lääkkeeni nykyisin mutta mua ei ees päästetä terapiaan

Vierailija
4/15 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/15 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkaa sieltä.

Vierailija
6/15 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkaa housuihis.

Vierailija
7/15 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset...cmon

Vierailija
8/15 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen todennäköisesti auta kuin aika, pääset pois kun täytät 18v ellei tilanteesi ole niin paha että jatketaan vielä 21v asti. Mutta todennäköisesti 18 vuotiaana, jos sitoudut lääkkeisiin ja hoitoihin.

Vierailija
9/15 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen todennäköisesti auta kuin aika, pääset pois kun täytät 18v ellei tilanteesi ole niin paha että jatketaan vielä 21v asti. Mutta todennäköisesti 18 vuotiaana, jos sitoudut lääkkeisiin ja hoitoihin.

Eikö yhtään aikasemmi voi päästä? T: 16v

Vierailija
10/15 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/15 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat hatkat. Niin mä tekisin.

Vierailija
12/15 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi täysi-ikäistä pakottaa.

Vierailija
13/15 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/15 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi siis oon tälläinen12v poika ketä haluis tietää et miten pääsen pois lasten kodista oon ollu tääl jo 3vuotta. Mä en jaksa olla täällä itken joka päivä melkee mut koti lomia mul on useesti mulla menee sille iskä, äiti, laitos ja jne. Mulla tulee koulussa paljon unohduksia ja huonoja numeroita kokeista. Jos tääl pyörii jotai aikusii nii voitteko neuvoo mua esim miten voin tsempata koulussa ja miten pääsen pois täältä ois kiva jos joku vastais pliis vastatkaa mä pyydän.😭😭😭

Vierailija
15/15 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy hakemaan huostaanoton purun jos on siis huostaanotossa ja jos on avohuollon siotettuna niin se on se laitos aika sillon on 3-6kk mut sillon kun loppuu siotus niin se voidaan laittaa kiireelliselle eli max 3kk vielä ja siitä voidaan laittaa huostaanotto eli 18 ikä vuoteen asti.

T: 14v laitosnuori avohuollon siotettuna, kohta ollu 5kk laitoksessa ja pääsen kotiin 1kk päästä, jos ei oteta huostaan😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan