Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämmösellä ystävällä tekee jota ei saa tavata juuri koskaan?

Vierailija
15.01.2021 |

Kuukausia sitten tapasimme viimeksi.
Sitten kutsui uudestaan mutta perui sen sitten taas( ennenkin temppuillut).
Tuntuu niin tyhmältä tämä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on nyt riittänyt tietoisuus siitä, että se ystävä on siellä jossain ja tulee kumit vinkuen paikalle, jos minulla olisi joku hätä. Nyt pidetään itsemme ja toisemme turvassa.

Vierailija
2/8 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on nyt riittänyt tietoisuus siitä, että se ystävä on siellä jossain ja tulee kumit vinkuen paikalle, jos minulla olisi joku hätä. Nyt pidetään itsemme ja toisemme turvassa.

Mun ystävä ei tule vaikka on monta kertaa ollut hätä.

Sen sijaan minä olen aina mennyt jos on tarvinnut apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä itse käyttäydyt niin ettei ystävä halua nähdä sinua?

Ei pitäisi olla mitään sellaista syytä.

Vierailija
4/8 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä aina sanotaan että hyvä ystävyys kyllä säilyy vaikka ei nähtäisi aikoihin. Itse haluan kuitenkin että ystävä on jotenkuten elämässäni mukana, että yhteydenpito pysyy luontevana. Viesittelyjä, tapaaminen useamminkin kuin kerran vuodessa. Mitä sellaisesta kerran vuodessa näkemisestä oikein saa? " On kiva kuulla miten teillä menee". Pelkkää uteliaisuuttako ja sitä että olisi mahdollisimman paljon ystäviä.

Vierailija
5/8 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattais varmaan pyrkiä irti tuollaisesta läheisriippuvuudesta, että kaverina pysytään, vaikka toinen on täysi k-pää, ja itse aina joustaa ja auttaa sitä k-päätä sitten.

Vierailija
6/8 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kutsut häntä ystäväksi. Näitä tarinoita tulee palstalla hämmästyttävän paljon vastaan. Kasvata itsellesi selkäranka, jottet tule toisten yliajamaksi, ja etsi itsellesi oikeita ystäviä. Ihmisiä, jotka osaavat myös haastaa ja kritisoida sinua, kun hyvää hyvyyttäsi olet taas auttamassa ihmisiä, jotka eivät apuasi ansaitse. 

Vierailija
7/8 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hädässä ystävä tunnetaan, tietää sananlaskukin. Eipä ole väärässä.

Älä pidä yhteyttä enää, jos se on noin yksipuolista.

Vierailija
8/8 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä aina sanotaan että hyvä ystävyys kyllä säilyy vaikka ei nähtäisi aikoihin. Itse haluan kuitenkin että ystävä on jotenkuten elämässäni mukana, että yhteydenpito pysyy luontevana. Viesittelyjä, tapaaminen useamminkin kuin kerran vuodessa. Mitä sellaisesta kerran vuodessa näkemisestä oikein saa? " On kiva kuulla miten teillä menee". Pelkkää uteliaisuuttako ja sitä että olisi mahdollisimman paljon ystäviä.

Kyllä se säilyy mutta olisi kiva nähdä useammin.

Onko loppuelämä tätä ettei nähdä kuin harvoin?

Ties vaikka toinen sairastuu ja jotain tapahtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme