Av-palstan Amerikan matka: USA:n Utahin osavaltiossa on kaupunki nimeltä Provo
Ensi kesänä kokoonnumme Porvoon lentokentälle Amerikan matkaa varten.
Kommentit (81)
Onko pieni talo preerialla siellä Utahissa? Voitaisiin käydä ihan paikan päällä ihmettelemässä niitä järjettömyyksiä ja epäloogisuuksia.
Siellä varmaan on paljon amerikkalaisia tapoja joita voidaan porukalla ihmetellä. Niistä ei kannata raportoida tänne, luullaan kumminkin provoksi.
En lähde jos siellä joutuu olemaan nälässä jossain kyläpaikassa. Tai ainakin otan raikkaita voileipiä evääksi varmuuden vuoksi.
Yes! Minä lähden, koska Amerikassa voin tavata celebrity crushini!
Vierailija kirjoitti:
Sinclica ei varmaan pääse rajatarkastuksesta läpi kun vaatteiden vuoret on täynnä basilikaa.
PYh !
https://a ijaa.com/Mb1y1o
Sincc
Arvatkaas mitä! Provon yliopistossa voi lukea psykologiaa!
Olen hieman arka ja pelotta jos siellä lentokoneessa kuuluu höö.
Mä en varmaan voi lähteä, kun mun lapsi on jo nyt itkutuhruisin silmin miettinyt, että mun matkalaukku on niin pieni ettei sinne mahdu sille niin paljon tuliaisia kun kaikille muille lapsille yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö Uli-nimistä paikkaa?
Kotimatkalla mammat voi noutaa tuliaisia.
https://www.google.com/maps/place/Uli,+Nigeria/@5.7803078,6.8458771,15z…
Me lähetään vauvan kanssa!
Mies ei hoida sitä
Sen tehtävä on hoitaa isoäitiä
Vierailija kirjoitti:
Minulla on viisi lasta, kuusi koiraa ja yksi kissa. Haittaako, jos otan ne kaikki mukaan matkalle Amerikkaan?
Kun osallistujamäärä on varmistunut niin paljonko maksalaatikkoa pitää varat matkalaisten evääksi. Jauhenlihaa en syö mutta ananaat ja puolikkaat kaalot kyllä menee kun niissä ei ole pövöjä.
nimim Porvoon matkallla ollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on viisi lasta, kuusi koiraa ja yksi kissa. Haittaako, jos otan ne kaikki mukaan matkalle Amerikkaan?
Kun osallistujamäärä on varmistunut niin paljonko maksalaatikkoa pitää varat matkalaisten evääksi. Jauhenlihaa en syö mutta ananaat ja puolikkaat kaalot kyllä menee kun niissä ei ole pövöjä.
Saako viikit ja kuukit ottaa mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Arvatkaas mitä! Provon yliopistossa voi lukea psykologiaa!
Turhaa, mä oon kyl oppinu sitä paremmin elämäm koulus. Akateemiset on turhia
Jos kerran reissuun mennään, niin mennäänpäs Turkkiin. Siellä on Batman.
Voiko joku sit auttaa mua siellä tekemään tilaukset subwayssa kun se on niin monimutkaista etten suomekskaan meinaa osata?
Mun lapsuudenystävä on asunut siellä vuosikymmeniä jo :D Aina naurattaa kun muistan kaupungin nimen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako viikit ja kuukit ottaa mukaan?
Voi ottaa. Siellä lienee hiukan tiukempi alkokulttuuri, joten ei vedetä alkoa kaksin käsin, kuten muilla retkillä.
Vierailija kirjoitti:
Entä Thaimaaseen?
Tai Porvoohon.
Löytyisikö myös paikka nimeltä Zero-Slash-Five?